Website: https://www.plintenstunter.nl
Adres: Hoefsetuin 102 6601 HR
Plaats: Wijchen

Plintenstunter

Pluspunten
prijs
levering
correct
Ik ervaar een mindere kwaliteit tussen gelijke producten (wel 2 jaar tijd tussen).
Beste Koen,

Vervelend dat u niet dezelfde kwaliteit ervaart tussen twee orders. Ik zie in het ons systeem dat u al mailcontact heeft gehad met een collega van mij met daarbij de nodige uitleg. Ik hoop dat u voldoende bent geïnformeerd.

Koen
Vilvoorde

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Snelle levering. Bedrijf informeert je nauwkeurig over de status van je order en de bestelling en zelfs de bezorger. Top. Het zijn mooi plinten.
Plinten zijn niet overal even goed gespoten, ook laat de verf makkelijker los. Das jammer. Misschien was de prijs naar, weet ik niet, persoonlijk Ik had dan graag wat meer betaald voor betere kwaliteit. De meegeleverde montage kit is verre van genoeg, dis je moet voldoende bij kopen en wel van betere kwaliteit.
Beste,

Wij streven er naar om de kwaliteit van de producten zo hoog mogelijk te houden. Echter zijn deze plinten helaas door onze keuring gekomen. We willen dit graag voor u oplossen. Als u foto's van de plinten naar info@plintenstunter.nl wilt e-mailen dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. Daarnaast wat de kit betreft, het is vaak de manier waarop de kit wordt aangebracht of dat u voldoende heeft. Op onze website staat uitgelegd hoe dat in zijn werk gaat. We zien uw e-mail graag tegemoet.

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten

Wij hebben plinten, kit en lak. De plinten en kit zijn in goede conditie aangekomen, de lak is echter niet meegeleverd. Wij hopen dar deze alsnog naverzonden wordt.

Mvg Eugenie van den Bosch te Herpt
Beste,

Dat willen wij graag voor u oplossen. Zou u naar info@plintenstunter uw ordernummer willen mail en de vermelding dat u geen lak heeft ontvangen? Dan gaan wij dit voor u in orde maken.

Gepubliceerd op: 27/04/2019

Pluspunten
Lage prijs
Levering van de plinten in huis afzetten in plaats van voor de deur van het appartementencomplex. Tevens heb ik gekozen voor de afgelakte plinten maar zie dat het op sommige plekken toch niet helemaal netjes geverfd is.
Ferry
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Waren snel geleverd doch één set van plinten waren beschadigd/stuk aan de zijkant (transport?)
Betere verpakking of betere transportfirma, 1/4de van de plinten waren kapot.
Antwoord Plintenstunter
Wat jammer om te lezen dat u beschadigde plinten heeft ontvangen. Ik heb uw order erbij gezocht en ik kan helaas niets vinden dat u hier melding van heeft gemaakt. Natuurlijk willen wij klachten oplossen met onze klanten.

Wanneer u ons een e-mail stuurt naar info@plintenstunter.nl met de foto's van de beschadigde plinten kunnen we samen kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Wij horen graag van u.
Jan
Geel - Belgie

Gepubliceerd op: 30/12/2018

Pluspunten

Had toch n aantal beschadigingen op plint
Antwoord Plintenstunter
Wat vervelend om te horen dat u een paar beschadigingen had op de geleverde plinten. Helaas kan ik hiervan geen melding vinden in ons systeem. Ik wil u vragen om een aantal foto's naar mij te e-mailen ( info@plintenstunter.nl ) zodat we kunnen kijken of we uw klacht op kunnen lossen.
Rob
Lisse

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Snelle levering, prima plinten.
De plinten van 7cm die ik bij jullie besteld heb zijn in wekelijkheid maar 6.5cm waardoor het een beetje lullig aansluit op de andere plinten die ik al had en die wel 7cm hoog waren.
Antwoord Plintenstunter
Wat vervelend om te horen dat u wat lagere plinten heeft ontvangen.

Dit komt doordat onze leverancier zelf de mdf produceert waardoor er bij het op maat frezen van de plinten net iets te veel af kan gaan waardoor het een paar mm kan verschillen. Dit noemen zij de zogenaamde knijpmaten.

Wij hopen dat u het toch nog een beetje heeft kunnen oplossen en ik ga dit doorgeven aan de leverancier zodat dit in het vervolg misschien voorkomen kan worden.
Arthur
Haarlem

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Snel
niet alle plinten waren zonder beschadigingen
Beste,

Wij vinden het heel vervelend om te horen dat u beschadigde plinten heeft ontvangen maar helaas hebben wij van u geen bericht mogen ontvangen met betrekking tot uw klacht.

Wij willen graag met u kijken hoe we dit eventueel kunnen oplossen. Daarom ontvang ik graag van u een e-mail onder vermelding van uw ordernummer met foto's van de beschadigde plinten. Dit kunt u sturen naar info@plintenstunter.nl

Wij horen graag van u zodat we aan een oplossing kunnen werken.
Leo
Balgoij

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Pluspunten
Duidelijkheid en standaard kleuren.
Niet alle plinten zitten even strak in de lak. je moet dus op elke 10 plinten 1 extra bestellen.
Wellicht krijg je nieuwe als je reageert maar dan kun je niet verder vanwege de levertijd.
Kees
Woudenberg

Gepubliceerd op: 19/08/2018

Pluspunten
Goedkoopste ( tenminste die ik kon vnden)
Toch ff iets betere kwaliteit leveren, de begin en end delen van de plinten zijn slecht geschilderd, verdikkingen/plekken, en dan ook echt op alle 29 bestelde plinten.
Ook zit er een krom geperste plint tussen....
Antwoord Plintenstunter
Wat vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de geleverde plinten.
Ik heb het geprobeerd uit te zoeken maar ik kan ook geen klacht vinden met dit aantal plinten.

Misschien kunt u ons even een e-mail sturen naar info@plintenstunter.nl met daarin de uitleg van uw klacht onder vermelding van uw ordernummer. Dan gaan we kijken wat we eventueel alsnog aan uw klacht kunnen gaan doen.

Wij horen graag van u!
Mark