Website: https://www.plintenstunter.nl
Adres: Hoefsetuin 102 6601 HR
Plaats: Wijchen

Plintenstunter

Pluspunten
Mooie webshop
Bestelling gedaan, 1 tot 3 werkdagen levertijd. Na 7 dagen niets gehoord geen product. Achteraan gemaild, krijg ik te horen dat het pas over 10 dagen bezorgd word. Laat het volgende keer even weten dat het niet lukt binnen 3 dagen.
Beste,

We vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling later is geleverd dan gepland. Ik heb uw bestelling er bij gepakt en ik zie dat we toen der tijd hadden te kampen met een onderbezetting. We willen hiervoor onze wel gemeende excuses hiervoor aanbieden.

De Plintenstunter

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Snel en goedkoop
Na het uitpakken blijken veel plinten beschadigd. Je moet dus erg goed uitmeten of veel meer kopen om goed uit te komen,
Beste,

Wat vervelend om te horen dat u beschadigde plinten heeft ontvangen. Helaas kan ik niet vinden dat u hier een melding van heeft gemaakt waardoor we uw klacht niet hebben kunnen oplossen.

Graag ontvang ik van u wat foto's en een omschrijving via onze e-mail info@plintenstunter.nl zodat we kunnen kijken wat we eventueel voor u kunnen betekenen.

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten

Plinten besteld. Volgens de site binnen 5 dagen geleverd. Na 7 dagen zelf gebeld waar de plinten bleven. Werden de 8e dag geleverd. Ik heb de plinten afgelakt besteld. Toen ik de plinten uit de verpakking haalde waren van de 6 plinten maar 2 plinten afgelakt. De rest was alleen gegrond. Ook de folielaag was van 2 plinten beschadigd. Na meerdere malen telefonisch contact en via de mail zouden de plinten opgehaald worden om opnieuw gelakt te worden. Dit is ondertussen al weer 10 dagen geleden. Heb de plinten zelf maar opnieuw afgelakt.
Antwoord Plintenstunter
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Ik heb uw order er bij gezocht en zie inderdaad dat er reeds contact met u is geweest. Op de gelakte producten die u had besteld zit een levertijd van 5-8 werkdagen.

Ook kan ik zien dat we uw klacht hebben op kunnen lossen door u geld terug te gaan storten voor de lak kosten.

Ik hoop dat we hiermee uw klacht toch nog hebben opgelost.
John
Schaijk

Gepubliceerd op: 22/08/2018

Pluspunten
Op het eerste gezicht snelle levertijden, ruime keuze en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heldere communicatie, verwachtingen duidelijker managen en afspraken nakomen.
Nadat de bestelling zondag was geplaatst en we aan hadden aangegeven dat het heel fijn zou zijn als deze vrijdag/zaterdag geleverd zouden kunnen worden, kregen we maandag reactie dat de levertijd 5-6 werkdagen zou zijn. Dat hadden we ook gelezen, dus gerekend op bezorging op zaterdag/maandag. Na een telefoontje vanuit ons vandaag (vrijdag) blijkt dat de plinten vandaag pas afgelakt worden?
Wanneer we in de orderstatus kijken, is deze reeds afgelakt op 18 juli, ingepakt op 19 juli en wederom afgelakt op 20 juli?! Bestelling komt op z'n vroegst woensdag binnen. Dat zijn min. 8 werkdagen. In verband met tijdsdruk hebben we bewust voor Plintenstunter gekozen, 5-6 werkdagen bezorgtijd voor afgelakte plinten.
Helaas kunnen ze dat dus niet waarmaken. Zeer teleurgesteld en met de handen in het haar vanwege de overige verbouwingswerkzaamheden die nu uitlopen.
Goedemorgen,

Wat vervelend om te moeten lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd.

Ik heb het even opgezocht voor u en zie inderdaad dat we iets te laat hebben geleverd. Dit kwam doordat bij het inpakken van de plinten op 19-07 uw plinten werden afgekeurd door onze kwaliteitscontroleur. Daarom zijn uw plinten op 20-07 opnieuw afgelakt.

Wij hebben daarna uw producten op Dinsdag de 24e bij u geleverd, helaas 1 dag te laat. Wij hebben er voor gekozen om u goede producten te leveren in plaats van producten op tijd te leveren waar u hoogstwaarschijnlijk niet tevreden mee was geweest.

Nogmaals onze excuses hiervoor.
Joris

Gepubliceerd op: 03/08/2018