Website: https://www.plintenstunter.nl
Adres: Hoefsetuin 102 6601 HR
Plaats: Wijchen

Plintenstunter

Pluspunten
Zeer tevreden. Ik had de moderne plinten van 7 cm gekozen. Zien er mooi uit. Goede aflevering.

Patricia
Amstelveen

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Ann
Wetteren

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Top service
denken mee

M. Schulte
Den Bosch

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Netjes en snel
Zou er een blikje verf bij doen voor de naden in dezelfde kleur te krijgen
Bestel morgen wederom 8 stuks
Rémy de Groot

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Snelle en correcte levering.
zitten meerdere spuitfouten op de plinten, waardoor sommige stukken niet te gebruiken zijn.
Gert
Nijverdal

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
super snelle levering en de plinten waren perfect! top service

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Snelle levering en goed advies. En redelijk goedkoop.

Roy
Almelo

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Mooie producten, goede prijs en snelle levering. Ook de gratis meegeleverde kit is van top kwaliteit.

Jarno

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Goedkoopste ( tenminste die ik kon vnden)
Toch ff iets betere kwaliteit leveren, de begin en end delen van de plinten zijn slecht geschilderd, verdikkingen/plekken, en dan ook echt op alle 29 bestelde plinten.
Ook zit er een krom geperste plint tussen....
Antwoord Plintenstunter
Wat vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de geleverde plinten.
Ik heb het geprobeerd uit te zoeken maar ik kan ook geen klacht vinden met dit aantal plinten.

Misschien kunt u ons even een e-mail sturen naar info@plintenstunter.nl met daarin de uitleg van uw klacht onder vermelding van uw ordernummer. Dan gaan we kijken wat we eventueel alsnog aan uw klacht kunnen gaan doen.

Wij horen graag van u!
Mark

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Op het eerste gezicht snelle levertijden, ruime keuze en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heldere communicatie, verwachtingen duidelijker managen en afspraken nakomen.
Nadat de bestelling zondag was geplaatst en we aan hadden aangegeven dat het heel fijn zou zijn als deze vrijdag/zaterdag geleverd zouden kunnen worden, kregen we maandag reactie dat de levertijd 5-6 werkdagen zou zijn. Dat hadden we ook gelezen, dus gerekend op bezorging op zaterdag/maandag. Na een telefoontje vanuit ons vandaag (vrijdag) blijkt dat de plinten vandaag pas afgelakt worden?
Wanneer we in de orderstatus kijken, is deze reeds afgelakt op 18 juli, ingepakt op 19 juli en wederom afgelakt op 20 juli?! Bestelling komt op z'n vroegst woensdag binnen. Dat zijn min. 8 werkdagen. In verband met tijdsdruk hebben we bewust voor Plintenstunter gekozen, 5-6 werkdagen bezorgtijd voor afgelakte plinten.
Helaas kunnen ze dat dus niet waarmaken. Zeer teleurgesteld en met de handen in het haar vanwege de overige verbouwingswerkzaamheden die nu uitlopen.
Antwoord Plintenstunter
Goedemorgen,

Wat vervelend om te moeten lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd.

Ik heb het even opgezocht voor u en zie inderdaad dat we iets te laat hebben geleverd. Dit kwam doordat bij het inpakken van de plinten op 19-07 uw plinten werden afgekeurd door onze kwaliteitscontroleur. Daarom zijn uw plinten op 20-07 opnieuw afgelakt.

Wij hebben daarna uw producten op Dinsdag de 24e bij u geleverd, helaas 1 dag te laat. Wij hebben er voor gekozen om u goede producten te leveren in plaats van producten op tijd te leveren waar u hoogstwaarschijnlijk niet tevreden mee was geweest.

Nogmaals onze excuses hiervoor.
Joris

Gepubliceerd op: 03/08/2018