Website: www.plantje.nl
Adres: Mozartlaan 41 1431ZL
Plaats: AALSMEER

Plantje.nl is de winkel waar jij online kamer-, buiten-, cadeau- en kantoorplanten kan bestellen. Vers van de kweker een keuze maken uit een groot assortiment en zelf aangeven wanneer deze bezorgd moeten worden.

Plantje.nl

Pluspunten
Inmiddels is de klacht dan toch afgehandeld. Tot tevredenheid van beide partijen.
Dat is fijn.
Wat ik nog steeds niet prettig vind, is het dat plantje.nl kennelijk niet helemaal snapt waarom iemand online een plant zou kopen??
Het antwoord in mijn geval is, om tijd te besparen. Verrassend??
En vervolgens ben ik toch nog veel tijd kwijt...bellen, fotos nemen, mailen.
En.. plantje.nl denkt dat ik direct na aankomst van de plantjes tijd heb om te gaan fotograferen en mailen..
Of ik dat de volgende keer wil doen?
Tuurlijk.
Maar... wanneer is die volgende keer? Voorlopig sjok ik maar weer door het tuincentrum.
Fatsoenlijk omgaan met klachten. Planten komen beschadigd aan en vervolgens wordt er heel moeijk gedaan door de klantenservice. Heel vervelend

Gepubliceerd op: 07/03/2019

21/02/2019

Pluspunten
Plants are well packaged, healthy and full when they arrived, just as described on their website.

Brussel

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Zeer goeie en vriendelijke service.en levering op afgesproken tijd.

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
De planten zijn met zorg ingepakt.
1 plant was niet leverbaar, ik kreeg een mail en meteen is het betaalde geld terug betaald.

Hellen

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Correcte levering, hele mooie en grote planten, goeie prijs

Evy
Wortegem-petegem

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Zeer goede verzorging van de planten voor vervoer. Planten verkeren ook in een zeer goede staat bij aankomst.
Doorgaan met deze goede service.
Nel
Beek

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Planten worden zeer goed verpakt! Kunnen niet bewegen in de doos en voldoende bescherming om de plant heen zodat deze niet beschadigd raakt. En de planten die geleverd worden, zijn van top kwaliteit! Ik ga zeker vaker planten hier bestellen!
Bij mij is helaas geen Ficus Elastica ‘Tineke’ meegekomen maar een Ficus Elastica ‘Abidjan’. Maar ondanks dit foutje, zeer tevreden met de planten!
Antwoord Plantje.nl
Beste,

Goed om te horen dat alles naar wens was ondanks dat je een verkeerd plantje geleverd hebt gekregen. Onze klantenservice zal je a.s.a.p. een mail sturen om het 'foutje' te herstellen. ;-)

Het Plantje-team.
D

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
De planten zijn zeer gezond. En de verzending is uitstekend. Ik heb zojuist 4 planten gekregen van 1 meter hoog. En er was geen schade aan een plant. Er was geen blad afgebroken.

Nel
Beek

Gepubliceerd op: 23/08/2018

Pluspunten
Snelle levertijd. Plantjes goed verpakt zodat ze niet omvallen in de doos.
2 planten gekocht, allebei gezond :)

Wendelien

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
Grote Monstera laten versturen, mooie gezonde, onbeschadigde plant ontvangen, keurig verpakt.

Mirjam
Roosendaal