Bedrijfsgegevens

Website: www.plantje.nl
Adres: Mozartlaan 41 1431ZL
Plaats: AALSMEER
Telefoon: 06-57425563

Plantje.nl is de winkel waar jij online kamer-, buiten-, cadeau- en kantoorplanten kan bestellen. Vers van de kweker een keuze maken uit een groot assortiment en zelf aangeven wanneer deze bezorgd moeten worden.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Plantje.nl
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
17 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
73 beoordelingen (12 maanden)
455 beoordelingen (totaal)
12076 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (55)
22% (16)
1% (1)
1% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Snelle levertijd. Plantjes goed verpakt zodat ze niet omvallen in de doos.
2 planten gekocht, allebei gezond :)
Verbeterpunten
 
Wendelien
Amsterdam

Gepubliceerd op: 01/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Grote Monstera laten versturen, mooie gezonde, onbeschadigde plant ontvangen, keurig verpakt.
Verbeterpunten
 
Mirjam
Roosendaal

Gepubliceerd op: 30/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Zeer sterke mooie kamerplanten. Na meerdere bestellingen nogsteeds erg tevreden.
Verbeterpunten
Groter aanbod tuinplanten zou mooi zijn.
Bart
Gaanderen

Gepubliceerd op: 29/06/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Na een probleem met een plant keurig opgelost.
Daarmee ben ik erg blij
Bedankt vd service
Verbeterpunten
Goed gereageerd op de mail bedankt daarvoor
Antwoord Plantje.nl
Beste Angela,

Bedankt voor je feedback. Wij hadden je foto's ontvangen en deze doorgestuurd naar de kweker om navraag te doen. Hierdoor 'duurde' het inderdaad iets lang voordat we antwoord konden geven. Hopelijk ben je tevreden met de geboden oplossing? :-)

Mvg,

Het Plantje-team.
Angela
Gemeente brielle

Gepubliceerd op: 23/05/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Helaas kreeg ik een plant die helemaal onder de witte spikkels zat. Met een natte doek blad voor blad schoongemaakt. Helaas kwam het terug. Heb minstens 5 bladeren uitgeknipt. Op de klacht per mail geen oplossing gekregen. Best jammer .had gehoopt op een goede afloop
Verbeterpunten
Neem je klant serieus. En los het probleem netjes op. Zo komen klanten terug. En je krijgt goede feedback en mond op mond reclame.

Gemeente brielle
09/05/2018

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Ik heb mijn bestelling ontvangen op tijd gekregen en de service is prima.
Verbeterpunten
 
Heather
Den Haag

Gepubliceerd op: 18/05/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goede verpakking. Betere aflevering van de bezorging. Ditmaal werd mijn plant, zoals het hoort, bij mij voor de deur afgeleverd. Overigens heb ik na mijn vorige bestelling een goede service gehad en zelfs een compensatie voor de eerdere aflevering, welke niet naar wens was verlopen. Erg goede service .
Verbeterpunten
 
Antwoord Plantje.nl
Beste,

Bedankt voor de feedback. De manier hoe de bezorger dit heeft afgehandeld komt totaal niet overeen met de afspraken die er zijn gemaakt met onze vervoerder. Een pakket mag alleen worden achter gelaten met uw en onze toestemming. Wij zullen hier melding van maken bij de betreffende vervoerder en u tegemoet komen voor deze negatieve ervaring. Via de mail zullen wij contact met u opnemen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het Plantje-team.
Klant

Gepubliceerd op: 04/04/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Goede verpakking
Verbeterpunten
Aflevering erg slecht. Werd aangebeld bij mijn appartement. Niets gezegd. De bezorger (dit ontdekte ik pas veel later) heeft de bezorgdoos met planten beneden laten staan en niets vermeld. Ik liep toevallig naar beneden en zag mijn bezorging staan. Slecht

21/03/2018

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Ziet er goed uit
Verbeterpunten
De levertijd iets verkorten
Klant

Gepubliceerd op: 27/03/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Planten waren keurig verpakt en zijn van hele goede kwaliteit!
Verbeterpunten
 
Ivanna
Rotterdam

Gepubliceerd op: 24/03/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
plantije zij super leuk,bezorg zee op tijdp
Verbeterpunten
geen
Silvia bolofnesi Illustrations
Rotterdam

Gepubliceerd op: 24/03/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Goede kwaliteit planten
Levering zoals voorzien
Zeer tevreden
Verbeterpunten
 
Hugo
Hasselt

Gepubliceerd op: 21/03/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer