Website: http://www.pl-line.com
Adres: Bredestraat 7a 6211 HA
Plaats: Maastricht
Telefoon: 043 32 508 53

PL-Line werd in 1993 opgericht en huist tegenwoordig op een prachtige locatie in de Maastrichtse binnenstad. Verdeeld in twee winkels naast elkaar waar enerzijds high fashion labels voor zowel dames als heren te vinden zijn in onze City Outfits boutique. Denk herbij aan Prada, maar ook Tom Ford, Saint Laurent, Givenchy, Balenciaga en meer. Voor ruime collecties Stone Island, Dsquared2, Moncler, OFF-WHITE en meer kunt u terecht in onze Luxury Sportswear winkel.

Heeft u vragen over uw bestelling, onze collectie of een specifiek product. Neem gerust contact met ons op of kom langs in onze winkels in Maastricht.

PL-Line

PL-Line kiest er op dit moment voor om alle beoordelingen niet te tonen. De beoordelingen kunnen eventueel op een later moment zichtbaar worden. Het is wel mogelijk voor klanten om PL-Line nu te beoordelen.