Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Fabriekstraat 32 7005AR
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij van Pinkcube maken het elke dag gemakkelijk voor u. Dit zodat u kan doen waar u goed in bent! Hoe? Wij selecteren speciaal voor u het beste promotiemateriaal. Vervolgens zorgen we voor de perfecte bedrukking en bezorging. Wij leveren gegarandeerd topkwaliteit! Heeft u persoonlijke hulp nodig? Dan helpt ons team u graag verder. Moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube
61926 keer bekeken

Pluspunten
Vriendelijke communicatie, informatie over verzending duidelijk
achteraf betalen mogelijk, toen de bestelling geplaatst was bleek dat vooraf betalen nodig was. Dit werd pas echt duidelijk toen Pinkcube ging mailen dat de betaling uitbleef. Graag duidelijker vermelden, dan is dit geen probleem.
Transporteur DHL is langzamer dan de concurrentcollega's

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Ruime keus met betaalbare producten. Het ontwerp laten maken vond ik iets stroef verlopen (misverstanden wellicht)
Maar uiteindelijk snel het eindproduct ontvangen.
Mooie afwerking , maar toch even rekening houden met kleine text in logos op de pen in vervolg.
Maar al met al prima !
Commercieel mee denken met opbouw van ontwerp . Misschien 2 of 3 verschillende opsets maken met eigen inzicht... (was voor mij misschien handig geweest ;-) )
DaveTech
Nijmegen

De Stadsbrug Meetellen in Utrecht

Arrows Group B.V.

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Nadat de bestelling eerst niet naar wens verliep, is het uiteindelijk naar volle tevredenheid en zeer snel opgelost.
Goede communicatie intern kan vertraging voorkomen.
Werkorganisatie Druten-Wijchen
Wijchen

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
aanbod
flexibiliteit. Kaarten besteld zonder doosje, doosje zou meerkost zijn van 2 euro per stuk (online elders te vinden voor 45 cent per stuk)
Florian - FerroMac International NV
Antwerpen

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Wij waren erg laat met het bestellen van rugzakjes voorzien van ons logo. Na overleg met Pinkcube is de bestelling binnen 2 dagen geleverd. Heel fijn dat er mee wordt gedacht!

Strict B.V.
Vianen

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Snelle reacties bij bestelling en meedenken.
Ik dacht 2 bestellingen in een gedaan te hebben, maar voor 2e product kwam de drukproef later, waardoor deadline dichtbij kwam. Wel goed dat het alsnog is opgepakt.

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Zeer vriendelijk en persoonlijk contact. Goed duidelijk wat er van je verwacht wordt en wat je kan verwachten. Zeer snelle levertijd.
De bestelling zou in de ochtend geleverd worden, deze kwam echter 's middags om 16.00 uur. aan zodat wij 1 beursdag zonder pennen zaten.
Mulder Hallenbouw B.V.
Ter apel