Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Grutbroek 17 7008AK
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij van Pinkcube maken het elke dag gemakkelijk voor u. Dit zodat u kan doen waar u goed in bent! Hoe? Wij selecteren speciaal voor u het beste promotiemateriaal. Vervolgens zorgen we voor de perfecte bedrukking en bezorging. Wij leveren gegarandeerd topkwaliteit! Heeft u persoonlijke hulp nodig? Dan helpt ons team u graag verder. Moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube

Pluspunten
Betere communicatie en afspraken nakomen. Heb er zelf meerdere keren achteraan moeten bellen voordat het geregeld was.
Ook hadden ze in mijn geval beter advies moeten geven.
Hein Rutten
Velp (nb)

Gepubliceerd op: 26/03/2020

Pluspunten
Eenmaal proefdruk goedgekeurd ging het best goed, was ook snel geleverd.
Telkens opnieuw moet ik de drukproef goedkeuren. Dat is echt heel vervelend. Zelfs als de drukproef is goedgekeurd en de ideal betaling gedaan is, krijg ik weer een mail dat de drukproef moet worden goedgekeurd.
CircusKunst
Oosterhout

Gepubliceerd op: 06/03/2020

Pluspunten
Na een teleurstellende levering hebben ze wel de moeite gedaan om een oplossing te zoeken waarvoor dank.
Levering is teleurstellend, ik heb zwarte pennen besteld en deze lijken eerder bruine pennen te zijn en ook vrij bekrast allemaal
Katleen Meyvis
Hoogstraatsebaan

Gepubliceerd op: 25/02/2020

Hoogstraatsebaan
11/02/2020

Pluspunten
vlot contact, zowel pre als post sales, via chatbox, via mail
levering gebeurde op huisnr 33 (hotel meiringer ; baliepersoneel kan zomaar niet de straat oplopen om ons het pakket te brengen) ipv 41-33!! zonder dat we hierover geinformeerd werden, met als gevolg veel zoeken en lanyards een dag te laat op ons kantoor!
Heb jullie zelf moeten mailen om meer info over levering te bekomen want DHL trackingdeel waar wij toegang toe hebben gaf enkel aan dat pakket geleverd was op 4/2! Jullie beschikten blijkbaar over meer info van DHL.
Heel jammer!
Sint-Jans-Molenbeek

Gepubliceerd op: 07/02/2020

Pluspunten
Duidelijke communicatie
Beperkte mogelijkheden qua opdrukgrootte op de powerbanks
Borgerhout

Gepubliceerd op: 03/02/2020

Pluspunten
Niet alle wikkels waren uit hetzelfde materiaal vervaardigd, waardoor er kleurverschil was
Boelaert
Herzele

Gepubliceerd op: 04/12/2019

Pluspunten
Erg vriendelijke werknemers die dingen echt voor je uitzoeken en regelen!
Het proces gaat over veel schijven heb ik het idee waardoor er bij 1 van mijn bestelling veel gebeld moest worden en iedereen zeiden verschillende dingen die wel en niet konden.
Maar uiteindelijk is alles goed gekomen!
Iwan Egging
Lathum

Gepubliceerd op: 02/12/2019

Anna

Gepubliceerd op: 26/11/2019

Pluspunten

De tassen zijn licht geperforeerd geleverd. Alle tassen hebben twee gaatjes op de voor- en achterkant. Dit probleem is mij direct opgevallen, het lijkt alsof de tassen niet zijn gecontroleerd voor het versturen.
Prude

Gepubliceerd op: 22/11/2019

Pluspunten
Bestelling prima geregeld.. en afleveren netjes geregeld.
De telefonische contacten waren vriendelijk.

Het Activeringshuis
BREDA