Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Fabriekstraat 32 7005AR
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij maken het graag gemakkelijk voor u. Elke dag weer. Zodat u kan doen waar u goed in bent. Want wees eerlijk; liever besteedt u niet te veel tijd aan uw promotiemateriaal. Een offerte binnen 1 minuut? Doen we. Een simulatie van het product met uw logo erop? Hebben we. Uw eigen persoonlijke klantomgeving? Gefixed! Niet voor niets zijn onze klanten zo blij met ons.

Elke dag werken we keihard om het beter te doen dan gisteren. Zodat u krijgt wat u wilt hebben. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube
2024 beoordelingen (12 maanden)

Pluspunten
de pennen zien er goed uit alleen de tekts is onleesbaar had groter gekend

A.M. van Eersel

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Pinkcube levert een goed product tegen een scherpe prijs. Nergens anders konden we promotionele mutsen verkrijgen met geborduurde tekst tegen deze lage prijs. We zullen zeker vaker een beroep doen op Pinkcube.
Bij het opstellen van de te borduren print/tekst wordt niet goed gelezen wat is aangeleverd, waardoor onnodig fouten kunnen ontstaan, en er vaker dan wellicht nodig over gecommuniceerd moet worden alvorens het eindproduct klaar is. Dus goed lezen en goed communiceren met de klant.
Peek Onafhankelijk Fokkerijadvies
Almkerk

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
Communicatie en snelheid van levering
Artikelen niet aanbieden welke je niet op voorraad hebt. Mijn eerste bestelling was al gefaktureerd toen men mij nadien liet weten dat het artikel niet op voorraad is. Dat is zeer frustrerend.
Stryker EMEA Supply Chain Services B.V.
Venlo

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
snelle afhandeling
Weet bij het bestellen van een witte pen Nash balpen met soft touch dat de ondergrond waarop het gedrukt wordt doorzichtig is. Dit wist ik niet waardoor mijn opdruk minder goed leesbaar is.
Claire Care
Weert

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Fijne klantenservice medewerkers.
Snelle reacties.

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
Vriendelijkheid cutomer service.
Bij drukke periodes eerlijk zijn over levertermijnen, het is vervelend als er twee weken na de bestelling ineens 3 tot 4 weken bij de initiƫle levertermijn bijkomt.
UBC
Herentals

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Snelle reactie vie de mail
Verschillende mailcontacten gehad waardoor het mailcontact minder overzichtelijk was. Uiteindelijke verkeerde levering gehad hierdoor
Pieternel Takx

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Mooie pennen.
Ik heb de helft van mijn bestelling ontvangen ( de pennen), de kladblokjes heb ik nog niet ontvangen. Geen bericht gekregen over de andere helft van de bestelling
Gemeente Schagen
Schagen

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Heldere website, gemakkelijk, snelle reactie en snelle levering, aan afspraken gehouden.
Op website was een artikel wel beschikbaar maar na bestelling bleek dit toch niet zo te zijn. Telefonisch niet bereikbaar, wel per mail. Diverse mensen van de klantenservice reageren min of meer tegelijk op mijn vraag. Alle bovenste boekjes in de doosjes hebben een bekraste bovenkant. Look en feel is goedkoop. Prijs/kwaliteit verhouding is minder (we praten hier toch over Euro 5,50 per boekje).

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Duidelijke offerte en opdracht
op tijd geleverd
Logo mooi geborduurd
T.b.v. borduursel is een naad losgehaald en opnieuw dicht gestikt, bij veel exemplaren is dit heel slordig gedaan.
Balance Support
Goirle