Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Fabriekstraat 32 7005AR
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij maken het graag gemakkelijk voor u. Elke dag weer. Zodat u kan doen waar u goed in bent. Want wees eerlijk; liever besteedt u niet te veel tijd aan uw promotiemateriaal. Een offerte binnen 1 minuut? Doen we. Een simulatie van het product met uw logo erop? Hebben we. Uw eigen persoonlijke klantomgeving? Gefixed! Niet voor niets zijn onze klanten zo blij met ons.

Elke dag werken we keihard om het beter te doen dan gisteren. Zodat u krijgt wat u wilt hebben. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube

Pluspunten
Ze reageren snel op mails.
Bij dubbelzijdige bedrukking worden de plaatjes standaard gespiegeld op de pen gedrukt. Dat is vreemd. Dat had duidelijker aangegeven mogen worden of zelfs een optie erbij om het wel of niet gespiegeld erop te drukken. Nu zitten we met 500 pennen met gespiegelde opdruk.

De levertermijn is niet gehaald. Product zou uiterlijk dinsdag 26 maart geleverd worden. Is pas donderdag 28 maart ontvangen. Voor ons was de beurs waar we op stonden al voorbij.
S&S Systems

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
ze zoeken persoonlijk contact
de aflevering is op een verkeerd en niet te vinden adres!
heb de bestelling nog niet getraceerd!
Gemeente De wolden
Zuidwolde

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Snelle afhandeling
Weergave kleur van product is slecht
U-auPair
Driebergen

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Makkelijke bestelflow en prima levering
Communicatie is niet top en het uiteindelijke resultaat van onze pennen is ook niet 100% positief.
Exosphere Entertainment
Hilversum

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Geen betaalreminder versturen als de factuur betaald is en wanneer je daarover belt en de toezegging krijgt dat je teruggebeld wordt, dit ook daadwerkelijk nakomen. Ik wacht nog steeds op een een antwoord.
Sportfondsen Nederland B.V.
Amsterdam ZO

Gepubliceerd op: 27/03/2019

Pluspunten
Snel reactie op een vraag
Wanneer de klant aangeeft dat de goederen een ander afleveradres hebben, dan zou dit niet fout mogen gaan.
Daarnaast hebben wij diverse malen aangegeven dat we specifieke informatie op dozen vermeld wilden hebben. Echter dit is niet zo uitgevoerd.
Tevens zijn de goederen niet in een neutrale verpakking geleverd + is de pakbon van Pinkcube meegeleverd. Dit is meerdere malen verzocht om op deze manier niet te verzenden.
Imagic B.V.
Geleen

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Drukwerk op de pennen ziet er goed uit, alleen zonde dat ze de opdracht niet goed lezen en de bestelling niet 100 % goed is afgeleverd
Lees de opdracht zorgvuldig of bel met de opdrachtgever
Stichting Avondvierdaagse Zaanstreek
Westzaan

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Prima producten.
Bestelling gedaan ivm belofte "levertijd binnen 3 dagen". Dat is niet waargemaakt ondanks verschillend telefonisch contact; wel meegewerkt om het voor de deadline die ik had voor elkaar te krijgen.
Timeff

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Het uiteindelijke resultaat was top!
Communicatie vooraf verliep stroef. Er werd eerst informatie gestuurd naar een persoon die extern is bij ons en niet meer in dienst is. Daarnaast werd er niet gekeken naar het ontwerp, waardoor er 10x een wijziging uitgevoerd moest worden. Dit frustreerde mij.

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
snelle communicatie per mail/telefoon, bereikbaarheid.
Bied geen producten aan die niet leverbaar zijn (of zet dit erbij).

USB-stick besteld en betaald, waarna bleek dat deze niet leverbaar was. Alternatieven aangeboden gekregen die 5 tot 8 euro boven bestelde prijs lagen (per stuk). Vervolgens zelf met een alternatief gekomen, deze ook weer besteld en weer een mail met 'niet leverbaar'. Na een telefoontje met klantenservice bleek het Chinees Nieuwjaar te zijn geweest en is veel niet leverbaar. Begrijpelijk, maar misschien handig om dit te vermelden op de website vóór je gaat bestellen.

Uiteindelijk geen probleem met annuleren/crediteren bestelling, dat is positief.
Wendy
Doetinchem