Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Fabriekstraat 32 7005AR
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij van Pinkcube maken het elke dag gemakkelijk voor u. Dit zodat u kan doen waar u goed in bent! Hoe? Wij selecteren speciaal voor u het beste promotiemateriaal. Vervolgens zorgen we voor de perfecte bedrukking en bezorging. Wij leveren gegarandeerd topkwaliteit! Heeft u persoonlijke hulp nodig? Dan helpt ons team u graag verder. Moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube

Pluspunten

alles wat kan foutlopen is fout gelopen.
Dikwijls belooft dat alles in orde ging komen, de dag voordien een mail gekregen dat de leverdatum niet gehaald ging worden. Heb dan zelf contact opgenomen om een oplossing te krijgen. Ook bij de oplossing is dan alles foutgelopen. Ben to18.30 blijven wachten op de boekjes en zelf sticker laten maken ondertussen.
Barry-Callebaut
Wieze

Gepubliceerd op: 11/12/2019

Pluspunten
Makkelijke en duidelijke website, een enkele medewerker die wel meedenkt en dat is fijn.
Reageren op vragen en INFORMEREN!!! Bij goede afhandeling van al onze klachten krijgen ze nog een kans, anders is de concurrentie te groot in deze markt. Daarom beveel ik dit bedrijf op dit moment niet aan

Gepubliceerd op: 11/12/2019

Pluspunten
Snel met reageren en ontwerp
Afhandelen van problemen fout leveringen
H.a. van de meent dienstverlening
Loosdrecht

Gepubliceerd op: 04/12/2019

Pluspunten

Als men aan de telefoon belooft dat de bestelling absoluut zeker wordt geleverd op vrijdag dan ben ik zeer teleurgesteld dat de pennen de volgende dinsdag worden geleverd. Nu zit ik met pennen die op zaterdag moesten uitgedeeld worden en waarmee ik niets meer kan doen nu.
Contabile
Zandvliet

Gepubliceerd op: 22/11/2019

Pluspunten
Contact en service waren goed. Afspraken werden nagekomen.
De plaatjes online van de producten (in mijn geval luxe papieren tassen A4-formaat) werden niet geleverd zoals het omschreven stond, en zoals de snijtekeningen aangaven. Het product was van matige kwaliteit, en had geen laminaat of omslag naar de binnenkant toe (wat wel in de snijtekening stond aangegeven). Kortom, een prijzige domper.
T. Damen - Design
Delft

Gepubliceerd op: 22/10/2019

Pluspunten

Je houden aan de telefonisch gemaakte afspraken!
Sjef Meuwissen

Gepubliceerd op: 26/09/2019

Pluspunten

Zeer ontevreden over het contact. het product moest akkoord krijgen van mij; alleen had ik hier geen email over ontvangen. Mijn collega aan de telefoon; ook geen email gehad. uiteindelijk had ik deze wel, akkoord gegeven, bleek dat er nog iets aangegeven moest worden. Uiteindelijk heeft het moment van bestellen tot moment van leveren zeer lang geduurd en ben ik niet te bespreken over de gedane, maar niet uitgevoerde beloftes.
Amerpoort
Woudenberg

Gepubliceerd op: 20/08/2019

Pluspunten
Ruim assortiment. Duidelijke website.
In het dashboard staat bij uiterlijke leverdatum altijd de huidige datum.
Contact via chat over de verwachte leverdatum leverde samengevat iets op als:
"Ik ga het voor u nakijken",
" Je hebt niet betaald, dus er is niets verzonden",
- Maar ik heb bij bestelling direct via Ideal betaald!!
"Oh, dan gaan we het bestellen, het is niet op voorraad"

Geen excuses en een (onnodig) te lange levertijd voor onbedrukte producten.
Dennis

Gepubliceerd op: 06/08/2019

Pluspunten

Klant is koning is geen bekende term voor hen. Zeer slechte communicatie en service. Totaal niet tevreden over hoe zij met hun fout omgaan. Een keer en nooit meer bestellen hier.
---
Toevoeging n.a.v. contact met Pinkcube:
Ontzettend vriendelijke vrouw aan de lijn gehad die echt haar best heeft gedaan om mij een beter gevoel te geven. Staat verder los van mijn eerste ervaring, maar op basis van de moeite van deze vrouw een ster erbij.
Martin Neuteboom
Deventer

Gepubliceerd op: 18/07/2019

Deventer
04/07/2019

Pluspunten
Zag er betrouwbaar en ervaren uit ,
Geef gewoon een alternatieve keuze
ook al is het duurder of goedkoper

misschien heb ik wel de verkeerde beker besteld ??
wou gewoon een koffie beker met ons logo
het is geen rocket science
Michel Klaassen

Gepubliceerd op: 01/07/2019