Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Fabriekstraat 32 7005AR
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij maken het graag gemakkelijk voor u. Elke dag weer. Zodat u kan doen waar u goed in bent. Want wees eerlijk; liever besteedt u niet te veel tijd aan uw promotiemateriaal. Een offerte binnen 1 minuut? Doen we. Een simulatie van het product met uw logo erop? Hebben we. Uw eigen persoonlijke klantomgeving? Gefixed! Niet voor niets zijn onze klanten zo blij met ons.

Elke dag werken we keihard om het beter te doen dan gisteren. Zodat u krijgt wat u wilt hebben. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube

Pluspunten
Goede morgen,
De kwaliteit van het geleverde product is in lijn met de verwachtingen.
Ik ben absoluut niet tevreden over de service. Ik had de bestelling geplaatst met de belofte dat deze geleverd zou worden vrijdag 22 februari. Had de bestelling ten laatste zaterdag nodig. Zelf na telefonisch contact bleek er niets meer aan te doen. De bestelling is pas gisteren woensdag 27 februari geleverd!! Had ik dit op voorhand geweten had ik uiteraard de bestelling niet geplaatst! Zijn dus weg gegooide centen!
Best Kristel,

Erg vervelend dat dit zo verlopen is. We hebben contact gehad en wij gaan tot een passende oplossing komen.

We houden contact.
Fijne dag!
Kristel Vermeersch KVS & Partners
1910 Berg

Gepubliceerd op: 14/03/2019

transport
Beste Fred,

Bedankt voor deze beoordeling.

Vervelend dat de bestelling te laat geleverd is. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en gaan dit met u oplossen. Nogmaals ons excuses.

We houden contact!
Tegeloutlet
Kontich

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
Snel levering
Wij hebben snoeppotten besteld maar die kwamen zonder snoep.Wel zijn de dropjes nagestuurd maar toch een beetje jammer.
Wiko
Amersfoort

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Snel
Het logo op de lipbalms horizontaal plaatsen echt ongeloofllijk, er zijn er helemaal niet blij mee. En jullie zijn niet te bereiken!
Beauty Studio
Hoogland

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Snelle reactie op berichten en snelle levertijd.
Communiceren wanneer een levering wordt bezorgd laat te wensen over.
De stickers op de potten hadden luchtbellen en lichte beschadigingen.
Na indienen van onze klacht is onze bestelling opnieuw bestickerd. Er zijn geen luchtbellen meer, maar in ca 1/3 van de levering is de sticker nog steeds beschadigd.
Wij geven het op.
Goedemiddag Wilma,

Bedankt voor deze beoordeling.

Helaas waren er door de drukte bij DHL problemen met het retour halen van bestelling. Nogmaals mijn excuses.

Wij vinden het erg vervelend dat dit nogmaals verkeerd is gegaan en wij zullen dit zeker voor je oplossen.

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
De communicatie per mail is erg vlot.
Wij hebben meerdere malen contact gehad over de kleur van de opdruk die wij graag wilden, echter is hier weer niet aan voldaan. Dit terwijl er foto's verstuurd van hoe het eruit zou moeten komen te zien. Dit is heel spijtig als je 500 tasjes hebt besteld.
De Tandarts B.V.
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
snelle reactie, product ziet er goed uit (zeker de chocola en het is erg lekker)
Slechte communicatie mbt extra kosten (gewoon geen communicatie alleen een extra factuur!)

Uiterlijke aanlever datum 4 oktober na overleg , maar volgens jullie was het zeker op tijd! (9 oktober nodig op een beurs in Polen). --> 1 van de 2 pakketjes pas geleverd op 10 oktober.
Wuvio
Maasdijk

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
Een deel van de bestelling was fout. De logo's zijn ook niet goed en volledig geprint bij een aantal producten.
Kwaliteit kan ook beter.
Beste Nick,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij hebben reeds contact met u opgenomen en zullen er voor zorgen dat het foutieve deel alsnog
naar wens geleverd zal worden.
Bregman Watches
Nieuwegein