Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Fabriekstraat 32 7005AR
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij van Pinkcube maken het elke dag gemakkelijk voor u. Dit zodat u kan doen waar u goed in bent! Hoe? Wij selecteren speciaal voor u het beste promotiemateriaal. Vervolgens zorgen we voor de perfecte bedrukking en bezorging. Wij leveren gegarandeerd topkwaliteit! Heeft u persoonlijke hulp nodig? Dan helpt ons team u graag verder. Moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube

Pluspunten
Contact en service waren goed. Afspraken werden nagekomen.
De plaatjes online van de producten (in mijn geval luxe papieren tassen A4-formaat) werden niet geleverd zoals het omschreven stond, en zoals de snijtekeningen aangaven. Het product was van matige kwaliteit, en had geen laminaat of omslag naar de binnenkant toe (wat wel in de snijtekening stond aangegeven). Kortom, een prijzige domper.
T. Damen - Design
Delft

Gepubliceerd op: 22/10/2019

Pluspunten

Je houden aan de telefonisch gemaakte afspraken!
Sjef Meuwissen

Gepubliceerd op: 26/09/2019

Pluspunten

Zeer ontevreden over het contact. het product moest akkoord krijgen van mij; alleen had ik hier geen email over ontvangen. Mijn collega aan de telefoon; ook geen email gehad. uiteindelijk had ik deze wel, akkoord gegeven, bleek dat er nog iets aangegeven moest worden. Uiteindelijk heeft het moment van bestellen tot moment van leveren zeer lang geduurd en ben ik niet te bespreken over de gedane, maar niet uitgevoerde beloftes.
Amerpoort
Woudenberg

Gepubliceerd op: 20/08/2019

Pluspunten
Ruim assortiment. Duidelijke website.
In het dashboard staat bij uiterlijke leverdatum altijd de huidige datum.
Contact via chat over de verwachte leverdatum leverde samengevat iets op als:
"Ik ga het voor u nakijken",
" Je hebt niet betaald, dus er is niets verzonden",
- Maar ik heb bij bestelling direct via Ideal betaald!!
"Oh, dan gaan we het bestellen, het is niet op voorraad"

Geen excuses en een (onnodig) te lange levertijd voor onbedrukte producten.
Dennis

Gepubliceerd op: 06/08/2019

Pluspunten

Klant is koning is geen bekende term voor hen. Zeer slechte communicatie en service. Totaal niet tevreden over hoe zij met hun fout omgaan. Een keer en nooit meer bestellen hier.
---
Toevoeging n.a.v. contact met Pinkcube:
Ontzettend vriendelijke vrouw aan de lijn gehad die echt haar best heeft gedaan om mij een beter gevoel te geven. Staat verder los van mijn eerste ervaring, maar op basis van de moeite van deze vrouw een ster erbij.
Martin Neuteboom
Deventer

Gepubliceerd op: 18/07/2019

Deventer
04/07/2019

Pluspunten
Zag er betrouwbaar en ervaren uit ,
Geef gewoon een alternatieve keuze
ook al is het duurder of goedkoper

misschien heb ik wel de verkeerde beker besteld ??
wou gewoon een koffie beker met ons logo
het is geen rocket science
Michel Klaassen

Gepubliceerd op: 01/07/2019

Pluspunten
Snelle reactie en vlotte levering
Wij zijn wederverkoper en laten onze bestellingen vrijwel altijd rechtstreeks bij onze klant afleveren. Wij waren heel verbaasd te horen van onze klant dat op de verpakking duidelijk zichtbaar was dat de pennen bij jullie zijn besteld. Zowel jullie naam als toppoint waren overal leesbaar. Dat willen wij niet. De verpakking moet neutraal zijn. Dat had ik ook in de bestelling aangegeven.
Wij willen best vaker bestellen, maar dan wel neutraal verzonden.
Wij zullen jullie niet aanbevelen bij anderen, omdat wij zelf de producten willen leveren.
DrukDrukDrukker B.V.
Hoevelaken

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
Ruim assortiment en snelle levertijd
Service is om te janken. De digitale proefdrukken vertekenen ontzettend, de juiste bestanden worden simpelweg niet gebruikt, bij onvrede wordt er alles aan gedaan om de fout bij henzelf weg te schuiven om het op de klant te stoken. Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor hun eigen aandeel en denken niet mee richting een oplossing, ze zijn er enkel mee bezig om de schuld bij henzelf weg te krijgen.
U.B.M. Uitzend Bureau Multiservice
Gorinchem

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten
Snel
Duidelijker het product omschrijven
Taxi Groningen BV

Gepubliceerd op: 28/05/2019

Pluspunten
Vlotte proef
Te lange levertijd, bijna 6 weken. Moest mijn klant 10% korting geven.
Drukwerkadviesburo Printre
Lekkum