Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Fabriekstraat 32 7005AR
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij maken het graag gemakkelijk voor u. Elke dag weer. Zodat u kan doen waar u goed in bent. Want wees eerlijk; liever besteedt u niet te veel tijd aan uw promotiemateriaal. Een offerte binnen 1 minuut? Doen we. Een simulatie van het product met uw logo erop? Hebben we. Uw eigen persoonlijke klantomgeving? Gefixed! Niet voor niets zijn onze klanten zo blij met ons.

Elke dag werken we keihard om het beter te doen dan gisteren. Zodat u krijgt wat u wilt hebben. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube

Pluspunten
snelle reactie, product ziet er goed uit (zeker de chocola en het is erg lekker)
Slechte communicatie mbt extra kosten (gewoon geen communicatie alleen een extra factuur!)

Uiterlijke aanlever datum 4 oktober na overleg , maar volgens jullie was het zeker op tijd! (9 oktober nodig op een beurs in Polen). --> 1 van de 2 pakketjes pas geleverd op 10 oktober.
Wuvio
Maasdijk

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
Een deel van de bestelling was fout. De logo's zijn ook niet goed en volledig geprint bij een aantal producten.
Kwaliteit kan ook beter.
Antwoord Pinkcube
Beste Nick,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij hebben reeds contact met u opgenomen en zullen er voor zorgen dat het foutieve deel alsnog
naar wens geleverd zal worden.
Bregman Watches
Nieuwegein