Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Fabriekstraat 32 7005AR
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij van Pinkcube maken het elke dag gemakkelijk voor u. Dit zodat u kan doen waar u goed in bent! Hoe? Wij selecteren speciaal voor u het beste promotiemateriaal. Vervolgens zorgen we voor de perfecte bedrukking en bezorging. Wij leveren gegarandeerd topkwaliteit! Heeft u persoonlijke hulp nodig? Dan helpt ons team u graag verder. Moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube
61921 keer bekeken

Pluspunten
Snelle reactie en vlotte levering
Wij zijn wederverkoper en laten onze bestellingen vrijwel altijd rechtstreeks bij onze klant afleveren. Wij waren heel verbaasd te horen van onze klant dat op de verpakking duidelijk zichtbaar was dat de pennen bij jullie zijn besteld. Zowel jullie naam als toppoint waren overal leesbaar. Dat willen wij niet. De verpakking moet neutraal zijn. Dat had ik ook in de bestelling aangegeven.
Wij willen best vaker bestellen, maar dan wel neutraal verzonden.
Wij zullen jullie niet aanbevelen bij anderen, omdat wij zelf de producten willen leveren.
DrukDrukDrukker B.V.
Hoevelaken

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
Ruim assortiment en snelle levertijd
Service is om te janken. De digitale proefdrukken vertekenen ontzettend, de juiste bestanden worden simpelweg niet gebruikt, bij onvrede wordt er alles aan gedaan om de fout bij henzelf weg te schuiven om het op de klant te stoken. Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor hun eigen aandeel en denken niet mee richting een oplossing, ze zijn er enkel mee bezig om de schuld bij henzelf weg te krijgen.
U.B.M. Uitzend Bureau Multiservice
Gorinchem

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten
Snel
Duidelijker het product omschrijven
Taxi Groningen BV

Gepubliceerd op: 28/05/2019

Pluspunten
Vlotte proef
Te lange levertijd, bijna 6 weken. Moest mijn klant 10% korting geven.
Drukwerkadviesburo Printre
Lekkum

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Pluspunten
Goede morgen,
De kwaliteit van het geleverde product is in lijn met de verwachtingen.
Ik ben absoluut niet tevreden over de service. Ik had de bestelling geplaatst met de belofte dat deze geleverd zou worden vrijdag 22 februari. Had de bestelling ten laatste zaterdag nodig. Zelf na telefonisch contact bleek er niets meer aan te doen. De bestelling is pas gisteren woensdag 27 februari geleverd!! Had ik dit op voorhand geweten had ik uiteraard de bestelling niet geplaatst! Zijn dus weg gegooide centen!
Best Kristel,

Erg vervelend dat dit zo verlopen is. We hebben contact gehad en wij gaan tot een passende oplossing komen.

We houden contact.
Fijne dag!
Kristel Vermeersch KVS & Partners
1910 Berg

Gepubliceerd op: 14/03/2019

transport
Beste Fred,

Bedankt voor deze beoordeling.

Vervelend dat de bestelling te laat geleverd is. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en gaan dit met u oplossen. Nogmaals ons excuses.

We houden contact!
Tegeloutlet
Kontich

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
Snel levering
Wij hebben snoeppotten besteld maar die kwamen zonder snoep.Wel zijn de dropjes nagestuurd maar toch een beetje jammer.
Wiko
Amersfoort

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Snel
Het logo op de lipbalms horizontaal plaatsen echt ongeloofllijk, er zijn er helemaal niet blij mee. En jullie zijn niet te bereiken!
Beauty Studio
Hoogland

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Snelle reactie op berichten en snelle levertijd.
Communiceren wanneer een levering wordt bezorgd laat te wensen over.
De stickers op de potten hadden luchtbellen en lichte beschadigingen.
Na indienen van onze klacht is onze bestelling opnieuw bestickerd. Er zijn geen luchtbellen meer, maar in ca 1/3 van de levering is de sticker nog steeds beschadigd.
Wij geven het op.
Goedemiddag Wilma,

Bedankt voor deze beoordeling.

Helaas waren er door de drukte bij DHL problemen met het retour halen van bestelling. Nogmaals mijn excuses.

Wij vinden het erg vervelend dat dit nogmaals verkeerd is gegaan en wij zullen dit zeker voor je oplossen.

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
De communicatie per mail is erg vlot.
Wij hebben meerdere malen contact gehad over de kleur van de opdruk die wij graag wilden, echter is hier weer niet aan voldaan. Dit terwijl er foto's verstuurd van hoe het eruit zou moeten komen te zien. Dit is heel spijtig als je 500 tasjes hebt besteld.
De Tandarts B.V.
Raamsdonksveer