Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Fabriekstraat 32 7005AR
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij van Pinkcube maken het elke dag gemakkelijk voor u. Dit zodat u kan doen waar u goed in bent! Hoe? Wij selecteren speciaal voor u het beste promotiemateriaal. Vervolgens zorgen we voor de perfecte bedrukking en bezorging. Wij leveren gegarandeerd topkwaliteit! Heeft u persoonlijke hulp nodig? Dan helpt ons team u graag verder. Moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube
61925 keer bekeken

Pluspunten
Prima website
Bedrijf komt leveringstermijn niet na

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
negatief tot en met want artikel niet ontvangen en dit na bijbetaling van €60
zorg voor tijdige levering????
wat nu met dit artikel die bedoeld was voor moederdag??????
Nadine Vanpanteghem
Deerlijk

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Niet geleverd op tijd...
Westsign BVBA
Wevelgem

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Pluspunten
De tekst erop is ,oké . Maar er stond niet bij dat dit plastiqeu meters waren ik verwachte houten ....
Er bij zetten uit welke materiaal het gemaakt is .
Kevin Hollevoet
Oudenburg

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten
Ze gaan wel goed om met klachten. Zijn zo eerlijk deze ook te plaatsen en bellen om deze nog eens te bespreken. Erg goed van jullie.
onjuiste informatie op website (ivm spoedlevering) geen technische tekening ter beschikking - foutieve informatie via telefoon - meerdere foutieve proeven sturen - dubbele mails - aanmaning sturen terwijl factuur is betaald....... neen ik ben totaal niet tevreden.
Goedemorgen Kristine,

Wij hebben contact met u opgenomen. Naar om te horen dat je niet tevreden bent. Dit willen wij zeker met je oplossen.

Wij houden contact.
GrafieK pre-press
Maastricht

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Maastricht
25/03/2019

Pluspunten
Overzichtelijke website
Eerst verkeerde bestelling toegestuurd. Vervolgens bestelling van slechte kwaliteit. Klacht ingediend maar wordt niet serieus genomen. Wacht al ruim een week op een oplossing.
Beste Ruud,

Bedankt voor deze beoordeling.

Vervelend dat dit zo verlopen is. Het onderzoeken van de klacht duurde inderdaad langer dan normaal gesproken in deze. Nogmaals ons excuses hiervoor.

Inmiddels zijn de mokken bij jullie opgehaald en hebben wij de bestelling aan jullie gecrediteerd (zoals gewenst).

Mochten wij je verder nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat graag.
Fijne dag!

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
VRIENDELIJK PERSONEEL
TERUG BETALING VAN DUBBELE BETALING DUURD MAANDEN

ITEMS BESCHADIGD AANGEKOMEN
NIET DE JUISTE BESTELLING ONTVANGEN, VERKEERDE DRUKKLEUREN
Beste Els,

Wij willen op deze manier nogmaals onze excuses aan je aanbieden. Fijn dat dit inmiddels is opgelost.

Het is erg vervelend dat dit zo gelopen is. Dit gaan wij in de toekomst zeker anders doen.

Fijne dag!
Els VAN ASSCHOT
Rotselaar

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
geleverd op de afgesproken dag.
Op website stond dat 2 kleuren druk mogelijk was. Bestelling geplaatst obv digitale drukproef in 2 kleuren. Nieuwe drukproef gekregen omdat bedrukking in maar 1 kleur mogelijk was. Geen aanpassing in de prijs. . Zelf maar even gebeld. Aanpassing van offerte was pas mogelijk na goedkeuring van nieuwe proef.. toch maar besteld. Vervolgens toch rekening gekregen voor 2 kleuren bedrukking. Geen enkel excuus. Geleverde product had andere basiskleur dan in de proef en op website. Bedrukte tekst was doorzichtig.

Na beoordeling nog een bericht ontvangen met een verzoek dit review aan te passen. Geadresseerde aan de verkeerde naam! Met daarin de boodschap dat de juiste factuur nu verstuurd is. Oh ja inclusief de dreiging van verhoging van de factuur met een paar honderd euro als deze niet tijdig betaald wordt. Daarbij geen rekening houdend dat sommige bedrijven stil liggen rond de kerst. Nu wel een bericht met excuus. Toch jammer dat ze het woordje nogmaals ervoor zetten. Dan hebben ze dus echt niets gelezen.
NVT
HEERLEN

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
geleverd op de afgesproken dag.

HEERLEN
17/12/2018

Leverdatum!!!!!
Belofte op de website klopt absoluut niet met uiteindelijke leverdatum!
Veel duurder dan andere leveranciers voor exact hetzelfde product.
Slechte opvolging en communicatie.
Beste Marijke,

Er is te laat geleverd wat erg vervelend is. Wij zullen hierin tot een passende oplossing komen.

We houden contact.
DNCS bvba