Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Fabriekstraat 32 7005AR
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij maken het graag gemakkelijk voor u. Elke dag weer. Zodat u kan doen waar u goed in bent. Want wees eerlijk; liever besteedt u niet te veel tijd aan uw promotiemateriaal. Een offerte binnen 1 minuut? Doen we. Een simulatie van het product met uw logo erop? Hebben we. Uw eigen persoonlijke klantomgeving? Gefixed! Niet voor niets zijn onze klanten zo blij met ons.

Elke dag werken we keihard om het beter te doen dan gisteren. Zodat u krijgt wat u wilt hebben. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube
2024 beoordelingen (12 maanden)

Pluspunten
geleverd op de afgesproken dag.
Op website stond dat 2 kleuren druk mogelijk was. Bestelling geplaatst obv digitale drukproef in 2 kleuren. Nieuwe drukproef gekregen omdat bedrukking in maar 1 kleur mogelijk was. Geen aanpassing in de prijs. . Zelf maar even gebeld. Aanpassing van offerte was pas mogelijk na goedkeuring van nieuwe proef.. toch maar besteld. Vervolgens toch rekening gekregen voor 2 kleuren bedrukking. Geen enkel excuus. Geleverde product had andere basiskleur dan in de proef en op website. Bedrukte tekst was doorzichtig.

Na beoordeling nog een bericht ontvangen met een verzoek dit review aan te passen. Geadresseerde aan de verkeerde naam! Met daarin de boodschap dat de juiste factuur nu verstuurd is. Oh ja inclusief de dreiging van verhoging van de factuur met een paar honderd euro als deze niet tijdig betaald wordt. Daarbij geen rekening houdend dat sommige bedrijven stil liggen rond de kerst. Nu wel een bericht met excuus. Toch jammer dat ze het woordje nogmaals ervoor zetten. Dan hebben ze dus echt niets gelezen.
NVT
HEERLEN

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
geleverd op de afgesproken dag.

HEERLEN
17/12/2018

Leverdatum!!!!!
Belofte op de website klopt absoluut niet met uiteindelijke leverdatum!
Veel duurder dan andere leveranciers voor exact hetzelfde product.
Slechte opvolging en communicatie.
Antwoord Pinkcube
Beste Marijke,

Er is te laat geleverd wat erg vervelend is. Wij zullen hierin tot een passende oplossing komen.

We houden contact.
DNCS bvba
Gierle

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Goede keuze in assortiment
Communicatie zeer zakelijk, geen persoonlijke benadering of meedenken in proces. Levertijden worden tijdens het proces niet meer gecommuniceerd. Hoge 9-5 mentaliteit in contact.
Koninklijke Burgers zoo

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
Kwaliteit v/d producten is goed in orde, maar let bij bestellen enorm goed op op alle punten.
Pinkcube kreeg bij aanlevering een precies voorbeeld van het beoogde eindresultaat. Vervolgens werd dit niet correct nagemaakt, dat was volgens Pinkcube mijn schuld, en daarom kon het niet worden opgelost. Een langdradige, moeizame discussie was het gevol, waarbij de geboden oplossing verre van naar wens was. Ik kom niet meer terug, en ben enorm teleurgesteld in de matige service.
Antwoord Pinkcube
Beste Richard,

Bedankt voor uw beoordeling.

Vervelend dat wij niet het hier niet eens over zijn geworden.

Het bij ons aangeleverde voorbeeld was helaas niet te drukken op de bestelde pen. Er is voor u een ontwerp opgemaakt welke wel mogelijk was en hierop hebben wij u goedkeuring ontvangen.
Daarnaast hebben wij u een korting aangeboden.

Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen, dan kunt u altijd contact opnemen per telefoon of email met ons.
Richard de Ruijter Graphic Design

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
Ik vind de service + levering schandalig.... ik wacht nog op een compensatie... zo niet, houd ik iedereen op de hoogte
Prive
belgie