Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Fabriekstraat 32 7005AR
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij van Pinkcube maken het elke dag gemakkelijk voor u. Dit zodat u kan doen waar u goed in bent! Hoe? Wij selecteren speciaal voor u het beste promotiemateriaal. Vervolgens zorgen we voor de perfecte bedrukking en bezorging. Wij leveren gegarandeerd topkwaliteit! Heeft u persoonlijke hulp nodig? Dan helpt ons team u graag verder. Moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube

Pluspunten
Doen wat je zegt. Houden aan de leverdatum, bellen als je belooft te bellen, houden aan de belofte binnen 1 uur het ontwerp beschikbaar. Wanneer een belofte niet mogelijk is, inleven in de klant en ergens in tegemoet komen
VSI - Virtual Support by Ilona
Lage zwaluwe

Gepubliceerd op: 21/10/2019

Pluspunten
voor zover ik weet tot op heden geen
deftige kwaliteit verkopen om te beginnen.
Guido
Herne

Gepubliceerd op: 15/10/2019

Pluspunten
website ok. geleverde product niet bruikbaar, zo slecht is het!

Pat-Krüger Group B.V.
's-hertogenbosch

Gepubliceerd op: 19/09/2019

Pluspunten
zijn erg zichtbaar in advertenties
1. verantwoordelijkheid nemen voor fouten die zijn gemaakt door het bedrijf zelf en de klant hierin tegemoetkomen.
2. Duidelijk aangeven dat de eerste proefdruk niets waard is en dat pas bij de tweede proefdruk duidelijk is of de afbeelding uberhaupt afdrukbaar is.
3. Levertijden die worden gemeld bij je bestelling kloppen niet. Nu wordt de indruk gewekt dat het wel het geval is.
4. De drukvoorbeelden op de website kloppen niet. Zo kan https://www.pinkcube.nl/mokken-bedrukken/bedrukking-exact-in-eigen-pms/durham-cambridge-mug.html geen afbeeldingen worden afgedrukt waarin meerdere kleuren over elkaar heengaan, terwijl de beker met de oude man hiervan een duidelijk voorbeeld is. Dit is aangegeven per mail, maar als antwoord het volgende gekregen: "Zij geven hierbij aan dat met PMS kleuren in elkaar over gaan lopen en zij dit niet willen drukken. " Ik had graag gezien dat pinkcube uitleg had gegeven hoe het bestand moest worden aangeleverd zodat het wel mogelijk was om de beker te bedrukken in plaats ons een duurdere optie aan te bieden.

Gepubliceerd op: 12/09/2019

Pluspunten
Afspraken nakomen. Meermaals telefonisch de leverdatum afgesproken en dat blijkt het toch ineens niet te kunnen. Mensen doen toezegggingen over jullie leverung en product die niet nagekomen worden. Zie ook mijn klacht over mijn ervaring met het geleverde product. Onacceptabel en zeker geen aanrader dus.
Ivar Westra
Steenenkamer

Gepubliceerd op: 01/07/2019

Pluspunten
Prima website
Bedrijf komt leveringstermijn niet na

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
negatief tot en met want artikel niet ontvangen en dit na bijbetaling van €60
zorg voor tijdige levering????
wat nu met dit artikel die bedoeld was voor moederdag??????
Nadine Vanpanteghem
Deerlijk

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Niet geleverd op tijd...
Westsign BVBA
Wevelgem

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Pluspunten
De tekst erop is ,oké . Maar er stond niet bij dat dit plastiqeu meters waren ik verwachte houten ....
Er bij zetten uit welke materiaal het gemaakt is .
Kevin Hollevoet
Oudenburg

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten
Ze gaan wel goed om met klachten. Zijn zo eerlijk deze ook te plaatsen en bellen om deze nog eens te bespreken. Erg goed van jullie.
onjuiste informatie op website (ivm spoedlevering) geen technische tekening ter beschikking - foutieve informatie via telefoon - meerdere foutieve proeven sturen - dubbele mails - aanmaning sturen terwijl factuur is betaald....... neen ik ben totaal niet tevreden.
Antwoord Pinkcube
Goedemorgen Kristine,

Wij hebben contact met u opgenomen. Naar om te horen dat je niet tevreden bent. Dit willen wij zeker met je oplossen.

Wij houden contact.
GrafieK pre-press