Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Fabriekstraat 32 7005AR
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij maken het graag gemakkelijk voor u. Elke dag weer. Zodat u kan doen waar u goed in bent. Want wees eerlijk; liever besteedt u niet te veel tijd aan uw promotiemateriaal. Een offerte binnen 1 minuut? Doen we. Een simulatie van het product met uw logo erop? Hebben we. Uw eigen persoonlijke klantomgeving? Gefixed! Niet voor niets zijn onze klanten zo blij met ons.

Elke dag werken we keihard om het beter te doen dan gisteren. Zodat u krijgt wat u wilt hebben. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube

Pluspunten
Goede keuze in assortiment
Communicatie zeer zakelijk, geen persoonlijke benadering of meedenken in proces. Levertijden worden tijdens het proces niet meer gecommuniceerd. Hoge 9-5 mentaliteit in contact.
Koninklijke Burgers zoo

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
Kwaliteit v/d producten is goed in orde, maar let bij bestellen enorm goed op op alle punten.
Pinkcube kreeg bij aanlevering een precies voorbeeld van het beoogde eindresultaat. Vervolgens werd dit niet correct nagemaakt, dat was volgens Pinkcube mijn schuld, en daarom kon het niet worden opgelost. Een langdradige, moeizame discussie was het gevol, waarbij de geboden oplossing verre van naar wens was. Ik kom niet meer terug, en ben enorm teleurgesteld in de matige service.
Antwoord Pinkcube
Beste Richard,

Bedankt voor uw beoordeling.

Vervelend dat wij niet het hier niet eens over zijn geworden.

Het bij ons aangeleverde voorbeeld was helaas niet te drukken op de bestelde pen. Er is voor u een ontwerp opgemaakt welke wel mogelijk was en hierop hebben wij u goedkeuring ontvangen.
Daarnaast hebben wij u een korting aangeboden.

Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen, dan kunt u altijd contact opnemen per telefoon of email met ons.
Richard de Ruijter Graphic Design

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
Ik vind de service + levering schandalig.... ik wacht nog op een compensatie... zo niet, houd ik iedereen op de hoogte
Prive
belgie