Website: https://www.pinkcube.nl
Adres: Fabriekstraat 32 7005AR
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 820 303

Wij van Pinkcube maken het elke dag gemakkelijk voor u. Dit zodat u kan doen waar u goed in bent! Hoe? Wij selecteren speciaal voor u het beste promotiemateriaal. Vervolgens zorgen we voor de perfecte bedrukking en bezorging. Wij leveren gegarandeerd topkwaliteit! Heeft u persoonlijke hulp nodig? Dan helpt ons team u graag verder. Moeiteloos het mooiste resultaat.

Pinkcube

Pluspunten
Pinkcube heeft een prima assortiment "Goodies" om uit te kiezen. Het eigen design van de gevraagde opdruk is na overleg en kleur correctie prima uitgevoerd. De "Goodies" zijn op tijd afgeleverd.
Verpakking kan beter door rekening te houden met het feit dat de vervoerder met de dozen gooit. De inhoud van 1 doos was een ramp, de "goodies" zijn uit de inwendige verpakking gegaan en het resultaat was een aantal beschadigd en ook met niet meer werkend lampje.
Jammer!
Jeffrey Kanis
Roosendaal

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
Snelle levering, net zoveel ontwerp voorbeelden tot je tevreden bent

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
Snel en goed contact, goede aanbevelingen, snelle levering van kwalitatief goede pennen

Www.maarheeze.nu
Maarheeze

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
Snelle levering, sneller dan verwacht..
Tijdens het ontwerptraject bleef de bestelling steken waardoor we de tijd niet meer redde voor de verwachte levertijd. Na een telefoontje werd dit aangepast. Verder werd er meer aan het ontwerp gewijzigd dan gevraagd was. Meedenken is goed maar te veel meedenken is soms niet handig.
Marjolein

Lapassa
Melsele

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Goed en snel contact. Hele snelle levering.

Inkooporganisatie Jeugdhulp Zeeland
Goes

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Pinkcube reageerde snel op mijn offerte-aanvraag en de aangeboden prijs was concurrerend genoeg om bij hen de bestelling te plaatsen. Ook de verdere communicatie verliep soepel en snel.
Over de geleverde, bedrukte paraplu's kan ik (nog) geen oordeel geven, want ik heb zelf de paraplu's nog niet gezien. Ook onze klant heeft er nog niet op gereageerd.
Gert Jan/Van Liere Media
Emmen

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Snelle reactie op vragen en snelle levering. Het is fijn dat je op meerdere momenten tijdens het proces nog veranderingen kan aanbrengen in je bestelling.
Bij de offerte-aanvraag werd beloofd dat ik binnen een uur een proefdruk zou ontvangen. Dit werd niet waargemaakt.
Karbonik

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Ik ben heel goed geholpen. Het product dat ik zocht was niet meer leverbaar, maar er werd goed meegedacht over een alternatief, dat zelfs nog iets goedkoper was. Ik had nogal een spoedbestelling, maar ook dat bleek nog haalbaar door fijne medewerking.

Bas van de Goor Foundation