Website: http://www.pickupbox.nl
Adres: Hooghiemstraplein 173 3514AZ
Plaats: Utrecht

PickupBox

Pluspunten
Ontzettend handig systeem om te verhuizen via pickup Box als je eerst tijdelijk je boedel wilt opslaan. Duidelijke informatie en tijdige levering. En vriendelijke mensen die meedenken. Bravo.
Wij hebben ook gebruik gemaakt van de verhuishulp: ook dit was goed geregeld en zowel inpakken als uitladen ging heel snel.

ZEIST

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Duidelijke communicatie
Snellere levering
Aardig personeel
Voor de deur afgezet is ideaal
Gemaakte kosten en wat er tot nu toe betaald is (in een abonnement)
Janne

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
-komt afspraken na
-tussentijds kan je bij je spullen
-spullen netjes in een droge omgeving opgeslagen

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Afspraak is afspraak. Pickupbox bezorgt de box op de afgesproken dag. Daarnaast zijn de chauffeurs ontzettend meedenkend. Bij het neerzetten van de box (om deze vol te laden) was er weinig ruimte. Door de behendigheid van de chauffeur lukte het toch de box dicht bij huis te krijgen. Toen we de box een paar weken later weer gingen uitladen hielp de, zeer aardige en gezellige, chauffeur mee met uitladen. Al onze spulletjes kwam netjes weer uit de box. Echt super!
Rick
Houten

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Handig dat je er verhuizers bij kunt boeken. Komen netjes op tijd. Zijn overdag 7 dagen per week bereikbaar. Chauffeurs erg vriendelijk en geven tips.
Website vind ik niet heel duidelijk en mijn eigen account op de site staat weinig informatie.

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Erg makkelijk afzetten voor de deur en dat je hebt rustig de tijd om hem in te laden.
Snel antwoord als je belt met het bedrijf.
Jammer dat er extra kosten gerekend worden voor het terugleveren op zaterdag.
Werkende mensen hebben vaak alleen maar tijd in het weekend. Dus ik zou overwegen daar geen extra kosten meer voor te rekenen.
Antwoord PickupBox
Beste Martin, dank voor je reactie. Fijn dat je het gemak van PickupBox hebt ervaren zoals het bedoeld is. Onze chauffeurs zijn ook werkende mensen, door de week én op zaterdag. Door wat extra te vragen voor service op zaterdag, verdelen we de opdrachten
Martin
Baarn

Gepubliceerd op: 23/01/2019

johan
houten

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
Goede communicatie
Duidelijke afspraken, die op tijd worden nagekomen
Ik kreeg erg laat door hoe laat mijn containers naar mijn nieuwe woning werden gebracht.
Carla
Bilthoven

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
- je kan makkelijk verlengen
- reacties over het algemeen vrij vlot
- betaalbaar
- eerder planning laten weten

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Verhuizen is redelijk stressvol, maar door PickupBox wordt heel veel stress weggenomen! Je hebt zelf goed overzicht omdat je zelf de box inlaadt. Na een half jaar ‘bestelden’ we onze box weer terug en met groot gemak konden we onze spullen weer uitladen aangezien de box voor het huis geplaatst wordt! Echt fantastisch !

Emma

Gepubliceerd op: 08/01/2019