Website: https://www.phoneworld.nl
Adres: Kingsfordweg 151 1043GR

phoneworld.nl

Pluspunten
Makkelijk afspraak inplannen online, inzicht vooraf in kosten. Garantie op reparatie zonder gezeur afgehandeld (ging weer kapot).
Locatie Sloterdijk is even een zoektocht, koffiehoek is niet duidelijk dat die ook voor klanten bestemd is.
Antwoord phoneworld.nl
Beste klant, vreemd dat u kritiek op medewerkers ter verbetering van het bedrijf en de service naar de klant opvat als iets negatiefs. Mensen moeten erop gewezen worden als ze iets verkeerd doen. Wij vinden het merkwaardig dat u dit hier neer zet. U weet ook niet wat er aan de situatie vooraf is gegaan en geeft hier nadrukkelijk publiekelijk een oordeel en mening. Het zou fijn zijn als u zich beperkt tot de service naar u of anders geen reactie geeft.
Nvt

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Iphone reparatie
Pluspunten
Onbeschofte bedrijfsleider die zijn mensen openlijk afblaft;
Locatie Sloterdijk slecht bereikbaar (parkeerkosten etc)

03/11/2017

Iphone reparatie
Pluspunten
Volgens een collega van Phoneworld is er een niet originele batterij gemonteerd. Deze batterij was op 22-09-2017 gemonteerd en bleek na 3 wekenopgeblazen te zijn. Verder verwijs ik na de gevoerde E-mail correspondentie met Phoneworld. In mijn optiek waardeloos afgehandeld.
Antwoord phoneworld.nl
U ging naar een ander bedrijf en dus niet een phoneworld en eist nu geld terug. Dit andere bedrijf staat als onbetrouwbaar te boek. Dit wordt verder onderstreept door de rare factuur die u ons mailde waarop staat dat de homebutton flex vervangen moest worden. Dit hoeft nooit in dergelijke situaties vervangen te worden. Dat de batterij niet origineel zou zijn klopt niet en wordt puur gezegd door dit niet deskundige bedrijf.
Garantievoorwaarden stellen ook duidelijk dat u terug dient te komen bij ons om zulke situaties te voorkomen. Bij ons had u gratis nieuwe batterij gehad. ZONDE!
Conclusie is dat u uzelf en ons te kakken zet terwijl u er zelf voor heeft gekozen van de garantie voorwaarden af te zien door naar dit slechte bedrijf te gaan.
Sal Bollegraaf
Dresdenlaan 45 3055WD Rotetrdam.

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Batterij voor IPhone 5.
Pluspunten
Goed advies ter plaatse over het eerder gekozen product.
Voor en nadelen van een alternatief product beschrijven bij reservering van product op de website.
Gerdie
Dalfsen

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Nieuw topscreen voor IPhone 6.
Pluspunten
goede en snelle service. Geholpen door Sander.

Marcel

Gepubliceerd op: 05/11/2017

tel reparatie

Karssen proces & advies
Zwolle

defect Ipad. Kreeg goed advies een nieuwe te kopen
Pluspunten
Vriendelijkheid
We hebben geen factuur gekregen en de telefoon werd niet gemaakr. Hierdoor zijn wij 50 euro verloren en zit ik nog steeds met een kapotte telefoon. Er werd niet verteld wat er precies stuk is waardoor ik mijn telefoon ook niet kon maken met evt extra kosten. Ik heb rekening gehouden met het feit dat mijn iphone 6 niet gemaakt kan worden met de reiniging maar vind het erg teleurstellend dat ik alsnog niet weet wat er stuk is! Ook geen vervangend toestel of andere oplossing.
Maryam
amsterdam

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Waterschade reiniging iphone 6.
Pluspunten
Niets
Wanneer glas na 2 weken en ver binnen de garantietermijn spontaan barst door onjuiste plaatsing, kosteloze reparatie. Zoals zou moeten. En niet met een kluitje in het riet sturen. Die mail van jullie frontoffice van afgelopen week plaats ik zeer binnenkort op FB en twitter. Waardeloze service.
Antwoord phoneworld.nl
Beste Yvonne van Dijk, vandijkyvonne@hotmail.com, als u wilt dreigen en zich wilt verlagen tot zulke acties zegt dat meer over u dan over ons. In onze algemene voorwaarden staat geen garantie op glas schade. Deze hebt u kunnen inzien en bent u akkoord mee gegaan. Dat u teleurgesteld bent begrijpen wij ook. Wij bieden u graag een nieuwe reparatie met korting. Maar hier een 2 geven en zulke dreigementen is niet netjes.
Y. van Dijk
Zwolle

Vervanging kapot glas IPhone 6s
Pluspunten
Snel en goede service
Mw.

Gepubliceerd op: 03/11/2017

Vervangen scherm van samsung galaxy 7
Pluspunten
Snel, plezierig en efficient.

Gepubliceerd op: 03/11/2017

Vervangen scherm Iphone
Pluspunten
klantvriendelijk, heldere tarieven. Je betaalt alleen voor de dienstverlening die ├ęcht nodig is. Er wordt geen onderdeel vervangen als t niet nodig is.

Gepubliceerd op: 02/11/2017

reparatie lightning