Website: http://www.phonegigant.nl/
Adres: Kollergang 7 7773NG
Plaats: Hardenberg

PhoneGigant.nl
20614 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Snelle levering, maar product was geen origineel. Maar ach hij doet wat hij moet doen. Voorlopig kan het oude mobieltje van mijn zoon weer aan.

Ramos
Schiedam

Gepubliceerd op: 18/01/2020

Pluspunten
Er was maar een cover verstuurd en nadat ik belde werd gelijk de tweede verstuurd
De magneetjes van de cover werken niet goed en de covers vallen steeds af van de iPads

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
Onderdelen van nette kwaliteit, reparatie zelf zonder problemen uit kunnen voeren, met als resultaat een 100% werkende telefoon.
Verzending tot ontvangst heeft, zelfs rekening houdend met een weekend, veel langer geduurd dan de verwachte levertijd.

Gepubliceerd op: 15/01/2020

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Snelle, correcte levering van besteld en betaald artikel. En goede informatie over de levering via track and trace.
Kreeg niet de bij de inschrijving voor de nieuwsbrief toegezegde €5 korting ter beschikking en kon deze dus ook niet verzilveren. Bij de bestelling, of bij de bevestiging daarvan, deze opmerking gemaakt, maar geen reactie gekregen. Kan daarom moeilijk kiezen tussen wel of niet aanbevelen, maar vind nee te zwaar. Daarom met reserve ja
Hans
Barendrecht

Gepubliceerd op: 11/01/2020

Pluspunten
U vraagt mijn mening, dus zal ik ze geven in de verbeterpunten hiernaast. Maar we hebben er geen opmerking over gemaakt omdat het niet opweegt tegen de rompslomp van een vervanging. De leveringsdatum was correct. Mvg
IK had voor iPad Air2 Case Wit nr 3376 en
voor iPad 2 een case Beige nr 1240 besteld en ik heb twee beige ontvangen!
Willy
Stillebreek 9 Erembodegem

Gepubliceerd op: 10/01/2020

Pluspunten
Snelle levering. En alles was netjes verpakt.
Ik weet niet of het een verbeterpunt voor het bedrijf zelf is, maar ik heb een scherm voor de iPad 4 besteld en daar werkte de homebutton niet goed van. Uiteindelijk maar die van het oude scherm overgezet. Wat wel een verbeter puntje zou zijn is een plastic lepel/hulpstuk in de toolbox. Dat zit er nu namelijk niet in.
Raymon
Enschede

Gepubliceerd op: 06/01/2020

Pluspunten
Prima verzending
Beide iPd hoezen onvoldoende kwaliteit. Retourzending voor eigen rekening. Reden om hier niet meer te bestellen!
GT
Hilversum

Gepubliceerd op: 31/12/2019

Pluspunten
Snelle levering, vlotte retour service
Betere producten, deze cover viel er zo vanaf
Danny
Melick

Gepubliceerd op: 29/12/2019

Pluspunten
Bestelling correct en snel geleverd
Hoes voor IPad paste niet goed
Binnenvoering van de cover zat zo strak over de bedieningsknoppen van de IPad dat deze steeds geactiveerd werden bv geluid steeds naar max. sterkte
Heb voor goede werking binnenbekleding moeten wegsnijden
Teus
papendrecht