Website: http://www.phonegigant.nl/
Adres: Kollergang 7 7773NG
Plaats: Hardenberg

PhoneGigant.nl
19219 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Nog niet gevonden
Geachte,

Afgelopen week van jullie drie protectors mogen ontvangen. Voorzijde x, achterzijde x en voorzijde 8+

Achterzijde x luchtbellen rondom camera en de gehele zijkant rondom. Bij de iPhone 8+ rondom zijkanten lucht. Gewacht tot twee dagen echter na drie dagen nog steeds hetzelfde.

Nu kunnen we misschien voor 5 of 7 euro niets verwachten maar waarom verkopen jullie dan die rommel. Je naam gaat met deze troep negatief worden.

Nu ben ik 17 euro kwijt maar jullie misschien wel klanten.

Trouwens de doekjes 1 nat en 1 droog zijn allen droog. En de voor screenprotectors waren idem, en ik had er 1 normaal besteld en 1 A kwaliteit.
Beste,
Inmiddels contact gehad met onze klantenservice en hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost.
Portomoneetje

Gepubliceerd op: 11/08/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Als iemand iets koopt geef het dan niet kapot.
Beste,
Heel vervelend dat u een ondeugdelijk product heeft ontvangen. Wel erg jammer dat u denkt dat wij bewust kapotte producten versturen want dat is uiteraard niet wat we doen! Ook heeft u geen contact gezocht met onze klantenservice. U heeft garantie op uw aankoop en mag het retourneren zodat wij het kunnen ruilen voor een goed werkend product. hoe dit moet kunt u lezen onder het kopje klantenservice op onze webshop

Gepubliceerd op: 11/08/2019

Pluspunten
Bestelling werd vlot geleverd. Product lijkt Oke
Geen spam mailtjes sturen over een beoordeling. Daarna nog herinneringen. Nou... hier heb je je beoordeling.

Gepubliceerd op: 09/08/2019

Pluspunten
Niet goed
Als ik een pantser glas bestel voor mijn i-phone x dan verwacht ik dat hij past zowel in de breedte als in de lengte maar in de breedte is dit niet het geval!! Erg jammer!!!
Beste Ans,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over je aankoop. Je mag altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen je altijd proberen te helpen om je probleem op te lossen.
Ans kingma
Zutphen

Gepubliceerd op: 08/08/2019

Pluspunten
Het product werkt niet, wil het terug sturen!
Kwaliteits check doen
Beste jelle,
Wat vervelend dat je een ondeugdelijk product hebt ontvangen. Uiteraard mag je het retourneren. Hoe dat moet staat onder het kopje klantenservice op onze webshop.
Jelle van der Burght
Zaltbommel

Gepubliceerd op: 08/08/2019

Pluspunten
...
Het product sturen waarvoor je betaald.
Beste Larissa,
Vervelend dat je niet tevreden bent over je aankoop maar jammer dat je nog geen contact hebt gezocht met onze klantenservice. Zij kunnen je vast helpen je probleem op telossen. Ze zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur. En als je mailt krijg je binnen 1 werkdag bericht terug.
Larissa
Oldemarkt

Gepubliceerd op: 04/08/2019

I bought an S-pen for my note 9 , it doesn't work properly
I LOST 15 EUROS
Beste Rami,
U heeft garantie op uw aankoop en mag het altijd naar ons terug sturen. Hoe dat moet staat op onze webshop onder het kopje klantenservice.
Rami

Gepubliceerd op: 01/08/2019

Pluspunten
I pad air pro hoes/cover, erg slecht magneet niet sterk genoeg heb hem uit frustratie dubbel gevouwen nadat mn ipad al 8 keer was omgevallen, levering was wel snel

Beste Edwin,
wat vervelend dat je een ondeugedlijk product hebt ontvangen. Je hebt garantie op je aankoop dus mag deze altijd retourneren. Hoe dat moet staat op onze webshop onder het kopje klantenservice.
Edwin Marcelissen
Lelystad

Gepubliceerd op: 01/08/2019

Pluspunten
Produkte Zijn slecht

Beste peter,
wat jammer dat je niet tevteden bent over je aankoop. Je hebt garantie op wat je hebt gekocht en kunt het dus terug sturen als je dat wilt.
Wateringen

Gepubliceerd op: 30/07/2019

Pluspunten

Producten zijn niet origineel voor mijn gevoel. Heb contact opgenomen met de klantenservice en na 2 weken nog steeds geen antwoord. Service ook bagger. En onprofessioneel.
Beste Melissa,
wat jammer dat je niet tevreden bent over je aankoop. Ik zie inderdaad dat je geprobeerd hebt ons te bellen maar dat is buiten kantoortijden geweest. je hebt garantie op je aankoop en mag deze dus terug sturen. De retourprocedure kun je vinden op onze webshop of mail naar klantenservice@phonegigant.nl dan zullen zij je de retourprocedure sturen.
Melissa

Gepubliceerd op: 30/07/2019