Website: www.petsfarm.nl
Adres: 't Plein 46 3831 CR
Plaats: Leusden
Telefoon: 033 330 25 64

Petsfarm online dierenwinkel.

Dierenvoeding & dierenbenodigdheden voor alle huisdieren.

Het beste voor jouw hond, kat, konijn, knaagdier, vis, & vogel.
De leukste en nieuwste accessoires voor jouw huisdier vind je bij Petsfarm, de grootste online dierenwinkel van Nederland. Wij bieden de scherpste prijs voor al jouw dierenvoeding, dierenbenodigdheden en accessoires. Wij hebben een groot assortiment van verschillende top merken, daarnaast garanderen wij kwalitatieve producten en een klantenservice die vijf dagen per week voor haar klanten klaarstaat.

Verzending verloopt razendsnel: standaard streven wij naar 1 tot 3 werkdagen. We rekenen geen verzendkosten in Nederland vanaf € 25.- en u heeft een zichttermijn van 30 dagen. Wij onderscheiden onszelf met de beste klantenservice, goed advies, gratis retourneren, punten sparen voor korting, uitgebreid assortiment en veilig betalen.

Petsfarm.nl

Petsfarm.nl kiest er op dit moment voor om alle beoordelingen niet te tonen. De beoordelingen kunnen eventueel op een later moment zichtbaar worden. Het is wel mogelijk voor klanten om Petsfarm.nl nu te beoordelen.