Website: http://www.petsgifts.nl

19904 keer bekeken

Jeremie
Dokkum

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Eind november had ik een bestelling geplaatst voor een krabpaal. Hier was het een en het ander misgelopen door de transportdienst DPD.
Ik moet zeggen, dat ze onmiddellijk in actie geschoten zijn, om een nieuwe krabpaal te versturen, aangezien de vorige op mysterieuze wijze verdwenen is in het sorteercentrum van DPD. Vandaag is de krabpaal eindelijk aangekomen en ik wens Petsgifts te bedanken om dit zo goed op te lossen !
Ik ben een tevreden klant.
Veranderen van transportdienst !
Yana VD
Lokeren

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Uitstekende uitleg en begeleiding bij aankoop van een aquarium. Snelle persoonlijke levering.

Gerard
Den Bosch

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Denken goed mee, waarschuwde mij dat de mand en het kussen niet op elkaar zouden passen. Hebben dit gelijk voor me aangepast en het resterende bedrag terug over gemaakt!
Voorlopig geen!
Rob

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
best company ever fast and what an awesome comsumers support love it

Ricardo Verboom
Den Bosch

Deborah
S-Heer HendriksKinderen

Ron
Axel

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Artikel afgehaald bij Petsgift zelf. Mooie producten. Er werdt echt tijd gemaakt om diversen artikelen te laten zien en uit te leggen. Een goede keuze gemaakt welke nu goed wordt gebruikt door onze kat.
Bedankt voor de top service!

Johan
Waalwijk

Pluspunten

pakket wordt niet bezorgd waar je het gevraagd hebt. postnl en petsgifts zeggen allebei dat het niet aan hen ligt, maar weigeren dit met elkaar op te nemen. als klant mag je helemaal zelf uitzoeken waar het mis is gegaan en waar je spullen zijn. ook andere vragen worden door petsgifts niet naar behoren beantwoord. geen aanrader!
Antwoord Pets Gifts
Beste,
Vervelend om te horen dat onze service niet naar wens was, uw pakket is inderdaad niet geleverd op het afhaal punt van uw keuze. Hierover hebben wij contact gehad met PostNL, dit betrof een pakket automaat, uw doos was te groot voor deze automaat daarvoor is deze iets verder afgeleverd bij de supermarkt. Op de track en trace code was te zien dat deze daar is afgeleverd. Het klopt dat wij daar geen invloed over hebben, PostNL mag dit afgeven op een andere locatie wanneer dit niet lukt op de gekozen locatie.

Wij waren van mening dat wij u goed hebben geïnformeerd dat uw pakket elders is geleverd, dit was slechts 400 meter verder, het is niet onze bedoeling geweest om uw vraag niet naar behoren te beantwoorden, hiervoor onze excuses

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten

Op de website staat: op werkdagen voor 20.00 uur besteld, volgende dag in huis.
Wij hadden de bestelling op maandag online geplaatst, maar het product werd pas op woensdag geleverd. Blijkbaar is de winkel op maandag gesloten, maar dat hoort dan toch wel op de website vermeld te worden.
Antwoord Pets Gifts
Wij zijn ook geopend op Maandag,
Op de track en trace code zie ik inderdaad staan dat deze pas op Woensdag is geleverd. Dat is zeer vervelend omdat wij weten dat het artikel echt zo snel mogelijk nodig is voor uw hond.
Wij zijn niet gewend dat PostNL pas de 2de dag levert. Onze excuses hiervoor.

Gepubliceerd op: 09/12/2018