Bedrijfsgegevens

Website: http://www.petsgifts.nl
Adres: Reigerbosweg 10-A 5144MA
Plaats: Waalwijk
Telefoon: 073 - 690 91 11

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Pets Gifts
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
21 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
256 beoordelingen (12 maanden)
1048 beoordelingen (totaal)
21760 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
63% (161)
22% (57)
4% (11)
3% (8)
5% (14)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Leuke klantenservice die mij goed advies heeft gegeven waardoor ik het juiste product heb aangekocht. Het bestelde artikel was razendsnel de volgende dag in huis.
Verbeterpunten
Geen min punten te bedenken
Sabine
Groningen

Gepubliceerd op: 26/02/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
ik zie in de reactie op de klacht van 11-12 hieronder dat petsgifts maar wat kletst. ze hebben toen helemaal geen contact opgenomen met postnl en zeker niet met mij. middels track en trace heb ik zelf gezien waar mijn pakket was (2 km. van de gevraagde plek!). omdat er stond dat het pakket in een automaat was bezorgd, maar er ook nog geen pincode bij zat, heeft het een hoop tijd en moeite gekost om het in mijn bezit te krijgen. petsgifts riep alleen hard dat het niet aan hen lag en heeft verder niets gedaan om te helpen. fatsoenlijk te woord staan bij gevraagde hulp bij de geleverde goederen lukte ook niet.
Klant

Gepubliceerd op: 11/02/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
- Op tijd leveren
- juiste aantal leveren
- juiste producten leveren
- niet opzettelijk mensen oplichten
Antwoord Pets Gifts
Beste Mitchell,
U heeft een achterwand besteld van 50x50 , u heeft aangegeven dat het artikel 100x50 moet zijn, wij hebben deze maat niet in ons assortiment. U heeft aangegeven dat wij opzettelijk de afmeting hebben veranderd op de website, dit zou de reden moeten zijn dat wij oplichters zijn. Het is absoluut niet waar dat wij afmetingen gaan veranderen.
Zoals wij hadden aangegeven konden wij niet direct de aantallen leveren die u heeft besteld daarvoor hebben we gekozen voor een deel levering. het restant zou dan na 3 werkdagen worden geleverd, helaas krijgen wij al direct van u een boze mail dat we oplichters waren. Wij vinden het erg jammer dat u op deze weg met ons communiceert. Het is jammer dat u direct een onvoldoende geeft.
Mitchell
Utrecht

Gepubliceerd op: 05/02/2019
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Snelle levering , super mooie krabmeubel Berlin , niet voor grote zware katten , maar super leuk en stevig . Ze zijn er erg blij mee.
Verbeterpunten
 
Eeltje
Amsterdam

Gepubliceerd op: 31/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Daar ons kitten een week vroeger kwam dan voorzien onmiddellijk contact op genomen met pets gifts met de vraag dat of mijn bestelling zeker binnen de levertermijn zou geleverd worden. Nog geen uur later al mailtje gekregen dat bestelling klaar stond voor vertrek. Bij levering, de volgende dag, om 21u30 bleek dat maar de helft van mijn bestelling geleverd was. Het belangrijkste, de krabpaal ontbrak. De volgende dag tel. contact opgenomen en bij Pets Gifts zijn ze weer onmiddellijk gaan rond bellen om na te gaan wat er was mis gelopen. Fout lag bij de firma die instond voor de levering. Door de tussenkomst van Pets Gift werd het ontbrekende artikel nog dezelfde dag keurig geleverd.
Ben je op zoek naar een betrouwbare online shop voor uw dier, kies dan, net zoals ik in de toekomst, voor Pets Gifts. Zeker wanneer er toch vragen of problemen opduiken. Bij Pets Gifts staan ze klaar voor u en uw dier. Een echte aanrader
Verbeterpunten
 
Antwoord Pets Gifts
Bedankt voor deze geweldige beoordeling, hier worden wij blij van!
Het 2de pakket was inderdaad verkeerd gesorteerd, PostNL gaf al snel aan dat het pakket weer op het juiste depot was aangekomen en dat deze klaar stond voor levering, wij zijn daarop PostNL weer dankbaar om het pakket alsnog zo snel bij u te leveren.

Fijn dat u met ons meedenkt zodat wij problemen kunnen aanpakken.
Ramses1410
Halle

Gepubliceerd op: 22/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Jeremie
Dokkum

Gepubliceerd op: 20/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Eind november had ik een bestelling geplaatst voor een krabpaal. Hier was het een en het ander misgelopen door de transportdienst DPD.
Ik moet zeggen, dat ze onmiddellijk in actie geschoten zijn, om een nieuwe krabpaal te versturen, aangezien de vorige op mysterieuze wijze verdwenen is in het sorteercentrum van DPD. Vandaag is de krabpaal eindelijk aangekomen en ik wens Petsgifts te bedanken om dit zo goed op te lossen !
Ik ben een tevreden klant.
Verbeterpunten
Veranderen van transportdienst !
Yana VD
Lokeren

Gepubliceerd op: 20/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Uitstekende uitleg en begeleiding bij aankoop van een aquarium. Snelle persoonlijke levering.
Verbeterpunten
 
Gerard
Den Bosch

Gepubliceerd op: 18/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Denken goed mee, waarschuwde mij dat de mand en het kussen niet op elkaar zouden passen. Hebben dit gelijk voor me aangepast en het resterende bedrag terug over gemaakt!
Verbeterpunten
Voorlopig geen!
Rob

Gepubliceerd op: 18/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
best company ever fast and what an awesome comsumers support love it
Verbeterpunten
 
Ricardo Verboom
Den Bosch

Gepubliceerd op: 18/12/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer