Website: http://www.petsgifts.nl
Adres: Reigerbosweg 10-A 5144MA
Plaats: Waalwijk
Telefoon: 073 - 690 91 11

Pets Gifts

Pluspunten
Top! Ga zo door

Gepubliceerd op: 24/04/2019

Pluspunten
Bestelling gemakkelijk.
De slechtste webervaring van mijn leven.

Ik bestel veel op internet zodat ik een objectieve mening kan geven.

Het bestelproces is eenvoudig. Er zijn verschillende betaalmethoden beschikbaar. Dat is voor de positieven.

Levertijden gelden alleen voor Nederland. Zeker niet Belgiƫ. Ik heb Track and Trace nooit ontvangen. En zelfs met een telefooncontact wist ik nooit precies wanneer ik zou worden afgeleverd.

Ik bestelde een kooi met een redelijke tijd en ze kwam laat aan. Ik moest de kooi zelf naar het bedrijf brengen om geen exorbitante transportkosten te betalen.

Ik kon de levering niet weigeren omdat ze dreigden mijn terugbetaling in te trekken.

Bij terugkeer kreeg ik een terugbetaling binnen 3 tot 5 dagen beloofd. Alleen door de verkoper lastig te vallen en hem te bedreigen met een klacht, zou ik na 10 dagen een terugbetaling kunnen krijgen! Als je jezelf laat gaan, kun je wachten.

In dit bedrijf zolang je niet beweert, gaat alles goed. Anders verandert de toon ... Weet het. Ik wilde geen negatieve meningen geloven. Ik zou moeten hebben. Alles dat goedkoper is, is niet altijd interessant!
Oliver D
Belgique

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Mooie website en vlotte reactie van klantenservice op mail.
18 maart een artikel besteld met levertijd 2 tot 4 werkdagen, vandaag 23 maart nog niets ontvangen zonder enige uitleg, erg jammer!
Tip: de klant vind het belangrijk dat de levertijden op een website kloppen. Kunt u dat niet waarmaken dan niet vermelden bij een artikel!

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Pluspunten
20 feb bestelling gedaan stond op site binnen 1-2 werkdagen in huis 25 feb heb bericht stuurt waar ik in zij van hoi pets gifts heb vorige week woensdag besteld stond op site 1-2 werkdagen in huis heb niks binnen kregen ook geen track en trace code vraag ik af waarneer word opstuurt? 26 feb krijg bericht terug van hun staat er in deze krabpaal komt vandaag op transport binnen bij ons , de levering heeft een flinken vertraging opgelopen.onze excuses voor het ongemak na dit bericht ging ff wachten onder hand zijn week verder 5 maart ik heb bericht stuurt dat geld terug wil .nu is mij bestelling geannuleerd sta nu wachten tot me geld terug krijg

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Leuke klantenservice die mij goed advies heeft gegeven waardoor ik het juiste product heb aangekocht. Het bestelde artikel was razendsnel de volgende dag in huis.
Geen min punten te bedenken
Sabine

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
ik zie in de reactie op de klacht van 11-12 hieronder dat petsgifts maar wat kletst. ze hebben toen helemaal geen contact opgenomen met postnl en zeker niet met mij. middels track en trace heb ik zelf gezien waar mijn pakket was (2 km. van de gevraagde plek!). omdat er stond dat het pakket in een automaat was bezorgd, maar er ook nog geen pincode bij zat, heeft het een hoop tijd en moeite gekost om het in mijn bezit te krijgen. petsgifts riep alleen hard dat het niet aan hen lag en heeft verder niets gedaan om te helpen. fatsoenlijk te woord staan bij gevraagde hulp bij de geleverde goederen lukte ook niet.
Antwoord Pets Gifts
Het komt erop neer dat wij nu 2x een slechte beoordeling hebben ontvangen omdat PostNL uw pakket niet juist heeft geleverd.
Het spijt ons zeer dat een vervoerder niet juist heeft geleverd maar dit kunnen wij niet voorkomen of oplossen, het is daarom erg jammer dat u ons nu 2x slecht heeft beoordeeld.

Gepubliceerd op: 11/02/2019

- Op tijd leveren
- juiste aantal leveren
- juiste producten leveren
- niet opzettelijk mensen oplichten
Beste Mitchell,
U heeft een achterwand besteld van 50x50 , u heeft aangegeven dat het artikel 100x50 moet zijn, wij hebben deze maat niet in ons assortiment. U heeft aangegeven dat wij opzettelijk de afmeting hebben veranderd op de website, dit zou de reden moeten zijn dat wij oplichters zijn. Het is absoluut niet waar dat wij afmetingen gaan veranderen.
Zoals wij hadden aangegeven konden wij niet direct de aantallen leveren die u heeft besteld daarvoor hebben we gekozen voor een deel levering. het restant zou dan na 3 werkdagen worden geleverd, helaas krijgen wij al direct van u een boze mail dat we oplichters waren. Wij vinden het erg jammer dat u op deze weg met ons communiceert. Het is jammer dat u direct een onvoldoende geeft.
Mitchell

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Snelle levering , super mooie krabmeubel Berlin , niet voor grote zware katten , maar super leuk en stevig . Ze zijn er erg blij mee.

Eeltje

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Daar ons kitten een week vroeger kwam dan voorzien onmiddellijk contact op genomen met pets gifts met de vraag dat of mijn bestelling zeker binnen de levertermijn zou geleverd worden. Nog geen uur later al mailtje gekregen dat bestelling klaar stond voor vertrek. Bij levering, de volgende dag, om 21u30 bleek dat maar de helft van mijn bestelling geleverd was. Het belangrijkste, de krabpaal ontbrak. De volgende dag tel. contact opgenomen en bij Pets Gifts zijn ze weer onmiddellijk gaan rond bellen om na te gaan wat er was mis gelopen. Fout lag bij de firma die instond voor de levering. Door de tussenkomst van Pets Gift werd het ontbrekende artikel nog dezelfde dag keurig geleverd.
Ben je op zoek naar een betrouwbare online shop voor uw dier, kies dan, net zoals ik in de toekomst, voor Pets Gifts. Zeker wanneer er toch vragen of problemen opduiken. Bij Pets Gifts staan ze klaar voor u en uw dier. Een echte aanrader

Antwoord Pets Gifts
Bedankt voor deze geweldige beoordeling, hier worden wij blij van!
Het 2de pakket was inderdaad verkeerd gesorteerd, PostNL gaf al snel aan dat het pakket weer op het juiste depot was aangekomen en dat deze klaar stond voor levering, wij zijn daarop PostNL weer dankbaar om het pakket alsnog zo snel bij u te leveren.

Fijn dat u met ons meedenkt zodat wij problemen kunnen aanpakken.
Ramses1410
Halle