Website: http://www.peterterlouw.nl/
Adres: Voordijk 275 2992 AL
Plaats: Barendrecht
Telefoon: 0180 61 21 00

Welkom bij Peter Terlouw Tweewielers!
Wij zijn officieel dealer van de merken Gazelle, Giant, Batavus, Sparta, Cortina, Beixo, Koga, Bianci en Focus voor Nederland en België (Vlaanderen). Met een uiterst scherpe prijs, een uitgebreid assortiment én rijklare aflevering bent u van al het voordeel voorzien.

Peter Terlouw Tweewielers

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Doen wat wordt beloofd; snel terug bellen en mailen. Snel schakelen als er wat moet worden veranderd. Vriendelijke klantgerichte medewerkers. Uitgebreid assortiment tegen strakke prijzen.
Kzoutnietweten
Dick
Badhoevedorp

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Als er een reparatie baan de fiets is, dat dit thuis kan gebeuren. Erg omslachtig dat je de fiets enige tijd kwijt bent.

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Goede uitleg en vriendelijke man die mijn fiets kwam brengen.

Danielle Leite
Nijkerk

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Fiets netjes geleverd geheel volgens afspraak. Bij aflevering is het zadel zelfs nog versteld. Mooie fiets!!
Rory

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Prettige bezorger
Mogelijkheden voor levering mogen ruimer. Meer info bij levering of op papier over zaken als onderhoud en waar onderhoud te laten plegen namens de leasemaatschappij. De fiets werd onverzekerd geleverd want op naam van ontvanger gezet in plaats van op naam leasemaatschappij. Zeer kwalijk!
Antwoord Peter Terlouw Tweewielers
Beste meneer Glynn, bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u tevreden bent met de aflevering. Het heeft een maand geduurd voordat wij reactie hebben gekregen op onze bezorgvoorstellen, dus wij zijn ook blij dat de fiets is afgeleverd. Op het afleverbewijs stond inderdaad uw naam, tenslotte was de fiets ook voor u! Daar wij alleen de bezorging doen voor deLeasewinkel.nl zult u ongetwijfeld van hun nog de factuur krijgen. Voor de overige zaken die u noemt kunt u ook terecht bij de Leasewinkel (info@deleasewinkel.nl). Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe fiets.
VerzuimWeg
HAREN GN

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Keurige aflevering .duidelijk uitleg over de fiets .

Roos
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
Goede levering aan huis van de fiets
meer informatie ivm fietsregistratie (Batavus) hebben jullie dit gedaan moet ik het zelf doen? duidelijker vermelden welke fietsen een langere levertijd hebben op de site.
Erik/Noorderpoort
haren

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Keurig op de afgesproken tijd geleverd; zelfs automatisch op de vrije dag geleverd zonder vrij hoeven te nemen. De fiets werd keurig afgesteld, remmen, zadel, stuur. Uitleg werd gegeven over de fiets zelf en de werking van enkele onderdelen. Top Service !
geen, ga vooral zo door !
Rob/Msc Nederland

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
De veel te late levering kan het bedrijf niet worden aan gerekend er werd goed over gecomuniceerd, zij het wat laat. en pas na contact van mijn kant.
Levering correct en door een vakkundige monteur.
verbeter de communicatie bij late levering. Er was een vrij verraste reactie dat ik belde over de te late levering van mijn fiets, als of het niet bekend was. wees daarin pro- actiever.
P.P. Spaans / Strichting Sherpa
Hilversum