Website: http://www.personalprotein.com
Adres: Ketelstraat 3 1021 JX
Telefoon: +31 (0)20 – 221 35 19

Personal Protein BV

Pluspunten

Ik had een bericht geplaatst op insta, maar nooit geen reactie gekregen, vond ik niet erg netjes.
Danielle
Leiden

Gepubliceerd op: 02/06/2019

Pluspunten
Product netjes geleverd
Communicatie kan iets beter
Antwoord Personal Protein BV
Hi Jenike,

Gelukkig is je pakket inmiddels binnen. Naar welk e-mail adres heb je gemaild? Wij hebben je pakket wel direct bij order verstuurd maar voor de uiteindelijke aflevering van het pakket bij jou thuis zijn wij volledig afhankelijk van PostNL.

Ik hoop dat je ondanks alles toch veel plezier hebt van de producten. Wij zorgen dat we bij je volgende bestelling een klein extraatje doen om de pijn wat te verzachten :)

Groetjes van Willem

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten
Product nog steeds niet binnen zo vrijdag binnen krijgen geen reacties op de mails
Producten leveren!

Rijssen
09/04/2019

Pluspunten
Snelle levering, groot aanbod. Goede klantenservice, prima oplossing.
Er staat dat de protein shake een natuurlijke smaak heeft, maar vond het zelf niet lekker. Erg jammer dat je geen proefzakje kan bestellen. Zit nu met grote pot te kijken die ik weg moet gooien. Gelukkig werd er met me mee gedacht en werd het door de klantenservice netjes opgelost.
Wat een goede service!
De shotjes zijn erg lekker.
Antwoord Personal Protein BV
Hi Nienke,

Dankjewel voor je feedback en wat vervelend dat
de smaak je zo tegenvalt! Al onze eiwitpoeders zijn neutraal in die zin dat er geen smaak- en zoetstoffen (of andere additieven) aan zijn toegevoegd, natuurlijker van smaak krijg je hem dus niet.

Vegan eiwitpoeders en met name de pea protein hebben inderdaad een wat ''karakteristieke'' smaak die mensen er niet bij verwachten, dat komt puur door de bron waar we de eiwitten uit onttrekken en daar kunnen we dus ook niet zo veel aan veranderen. Shake-drinkers die al wat langer vegan eiwit shakes gebruiken weten dit, maar voor nieuwe gebruikers kan dit nog wel eens als een verrassing komen.

Als de smaak je tegenstaat wil ik je aanbieden om je de Soy Isolate toe te sturen, deze is veel neutraler van smaak en de shots kun je hier hartstikke goed op toepassen! Die pot is dan natuurlijk voor onze rekening. Ik neem in de loop van de middag even telefonisch contact met je op om het samen op te lossen!

Groetjes van Willem.
Nienke
Nuland

Gepubliceerd op: 24/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, groot aanbod
Er staat dat de protein shake een natuurlijke smaak heeft. Maar het is alles behalve neutraal. Het is te smerig om te drinken, krijg er echt braakneigingen van helaas. Zelfs met drie dubbele shots erin is het nog niet weg te krijgen. Erg jammer dat je geen proefzakje kan bestellen. Zit nu met grote pot te kijken die ik weg moet gooien.

Nuland
10/02/2019

Pluspunten
Goed product
Slechte levering pakketje was kwijt en daardoor laat geleverd!
Eline

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Vriendelijke mensen, snelle levering.
De bestelling was niet compleet, daar meteen een mail over gestuurd, vervolgens geen reactie daarop. Gebeld en toen bleek dat de mail wel gelezen was. Reageer dan op de mail.
Patty

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
Website/ bestellen. Kon op 4 verschillende browsers en op 2 verschillende telefoons niet bestellen. Stuur je een mail met die info krijg je terug probeer een andere browser. Het is dat ik het iemand beloofd had anders had ik voor een ander merk gegaan na deze ervaring
Mark
Lage mierde

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
Snelle levering, fijn dat er een maatschepje bij zit. Leuk dat er een verrassings smaak bij geleverd werd.

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
persoonlijk briefje in het pakketje
Slechte verpakking van de producten
Jef
Doetinchem

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Veel verschillende smaakjes beschikbaar waardoor je niet zo snel uitgekeken raakt op eentje.
Leuk dat jullie recepten hebben om de shotjes ook ergens anders aan toe te voegen.
De site werkt niet altijd even goed en is niet heel overzichtelijk bij het plaatsen van een bestelling.
Sharon Elshof/Foodluck
Wijchen

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Snelle levering en afhandeling. En leuke formule met verschillende smaken
Prijs kwaliteit smaak vind de pea protiene achteraf erg prijzig want haal het er voor me gevoel niet volledig uit.
Elise
Spijkenisse