Website: http://www.personalprotein.com
Adres: Ketelstraat 3 1021 JX
Telefoon: +31 (0)20 – 221 35 19

Personal Protein BV

Pluspunten
Lekkere repen
Ik heb 10 repen besteld en betaald maar er maar 5 ontvangen
Merel Heijnen
ZAANDAM

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Snelle levering, netjes opgestuurd. Duidelijke communicatie over de bestelling.
Als je gaat voor gezondheid, moet je vooral niet shots produceren met propylene glycol erin. Dit stuwt de bloedsuikers enorm ophoog wat niet de bedoeling kan zijn. Wordt aan schapen gegeven om ketose te voorkomen. Bovendien worden bij niet alle shots de ingrediënten vermeldt.

Indien je al werkt aan je eiwitten en dus aan je macro's werkt, wil je niet zo iets erbij hebben.

Mijn eigen schuld dat ik te veel vertrouwen in het bedrijf heb gehad, zonder eerst de ingrediënten te bekijken.
Antwoord Personal Protein BV
Hey

Bedankt voor je feedback en goed dat je zo kritisch bent op de voedingsmiddelen en stoffen die je nuttigt. Met vrijwel alle stoffen is het een kwestie van dosis, context en individuele aangelegenheid en wij leggen die context hier graag uit omdat wij alle zorgvuldigheid in acht nemen bij de ontwikkeling en bereiding van onze producten. Daarom is het goed om het volgende te weten:

Alle onze flavours bevatten minder dan 15 mg Propyleen Glycol per 100 ml. Dit is minder dan 7,2 mg per squeezer.

Per kg lichaamsgewicht is de wettelijke dagelijkse toegestane hoeveelheid Propyleen Glycol (PG) 25 mg.

Bij dames met een lichaamsgewicht van 55 kilogram is de toegestane dagelijkse hoeveelheid dus 1375 mg (= 1,375 g)

Eén shot is ca. 1,6 ml
Jacqueline

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
-Snelle levering
-Duidelijke website
-Shakebeker sluit niet goed, al een aantal keer mijn aanrecht onder shake zitten
-flavour shots geven geen lekkere smaak aan mijn eiwitshake, maar dat kan eventueel komen doordat mijn eiwitten niet van personal protein komt
Antwoord Personal Protein BV
Hi Yvette,

Bedankt voor je feedback. En wat jammer dat je niet de gewenste smaak krijgt. Graag stuur ik je een sample van onze eiwitpoeder op zodat je het complete product kan beoordelen. Krijg je er gelijk een nieuwe shakebeker bij :)

Groetjes
Yvette

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Goede producten
Duidelijke communicatie naar klanten met ordermails en versturen van bestellingen.
Ik heb geen orderbevestiging gekregen van mijn bestelling. Bestelling is 2 dagen te laat bezorgt en hier kreeg ik pas bericht over na zelf contact op te nemen. Nu bestelling ontvangen maar is deze niet compleet... Top bedrijf, goede producten maar verder valt dit een beetje tegen.
Laurens

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten

ik krijg geen bevestiting dat mijn pakketje aangekomen is op het afhaalpunt
Annelie
Gemert