Website: http://www.perfectlights.be
Adres: Hospitaalstraat 6 9220
Plaats: hamme

PerfectLights.be
8.1

Pluspunten
Ik kan deze winkel niet aanraden. Het voornaamste probleem is het gebrek aan communicatie.
Ik had een Alien hanglamp besteld en de levering bleef uit. Drie tickets gepost, geen antwoord op de laatste 2. De eerste werd wel beantwoord dat de lamp bij de leverancier niet beschikbaar was.
Uiteindelijk heb ik gebeld, bleek een voicemail zonder de mogelijkheid om een bericht na te laten, verwijzing naar het mailadres.
Heb ik ook gedaan, en toen kwam er antwoord en eindelijk schot in de zaak.
Helaas werd de lamp geleverd zoals beloofd in die laatste communicatie, met de verkeerde kabel. Ik had een rode besteld, omdat die de accenten in de kamer zou benadrukken. Het was een zilveren.
Ik heb dat gemeld via het mailadres dat blijkbaar de beste vorm van communicatie was. Drie dagen later nog geen reactie.
Ik vind communicatie het belangrijkste. Ik kan geduld opbrengen voor het feit dat een levering vertraging oploopt door de fabrikcant (ook al had ik op voorhand de levertermijn gecheckt, bleek 2 weken te zijn, in realiteit uiteindelijk bijna zes weken).
Maar communicatie over wat er aan het gebeuren is, vind ik het belangrijkst.
Ik zou deze winkel dus niet aanraden.
Communicatie. Liefst uit eigen beweging, en zeker nadat de betalende klant om info vraagt.
Dirk
Antwerpen

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Ik had een Alien hanglamp besteld en de levering bleef uit. Twee tickets gepost, geen antwoord. De eerste werd wel beantwoord dat de lamp bij de leverancier niet beschikbaar was.
Heb ik ook gedaan, en toen kwam er antwoord en eindelijk schot in de zaak.
Maar communicatie over wat er aan het gebeuren is, vind ik het belangrijkst.
Ik zou deze winkel dus niet aanraden.

Antwerpen
09/02/2019

Davy
Voormezele

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Produit correspondait bien à sa description. Très bon prix et emballage au top. A recommander

Philippe
Liège

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Ik wacht al meer dan 14 dagen op ocharme 3 simpele tl verlichting. Als jullie dit aanbieden moeten jullie deze ook direct kunnen leveren.

Antwoord PerfectLights.be
Beste,
Uw pakket werd 10 dagen nar bestelling verzonden. De armaturen waren helaas niet in voorraad bij ons, alsook niet bij de producent. Wij hebben er hoedanook alles aan gedaan om deze zo snel mogelijk te leveren. 10 dagen levertermijn is namelijk echt niet zo overdreven voor deze lampen, onze excuses.

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Uitleg
Keuze

Buggenhout

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Goederen OK.
Zeer lange leveringstermijn (4 weken ipv 1 week). Geen spontane communicatie, wel antwoord op mails.
Lokeren

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Nicolas
Tilff

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Dirk
Nazareth (Eke)

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Pluspunten
Directe communicatie via de chat.
Snelle levering bestelling.
Op de mail die ik rest had verstuurd kreeg ik geen antwoord. Dat had ik vraag wel gehad.
Theo van de GKv
HardinxveldGiessendam

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
De service

Peter Van Langenhove
Knokke