Bedrijfsgegevens

Website: www.paxraamdecoratie.nl
Adres: Dynamostraat 42 1014BK
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-2613415

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

PAX
totaal score
8.7
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
636 beoordelingen (12 maanden)
1357 beoordelingen (totaal)
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (453)
19% (119)
3% (16)
3% (17)
5% (32)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
snelle levering, het product is perfect. de maten van het gordijn zijn goed te volgen op de site, prijs / kwaliteit is goed.
Klant
hoevelaken

Gepubliceerd op: 27/05/2019
Aanbeveling: Ja
5
Pluspunten
Reacties zijn snel, klantenservice prima
Verbeterpunten
Na veel en lang wachten na een week of vijf/zes de gordijnen gekregen. Helaas niet de door ons opgegeven maat. Nu weer zelf de acties om aan te tonen dat het niet klopt. Heb liever m’n geld terug i.p.v. nieuwe gordijnen. Vertrouwen in de levering is enigszins weg, ondanks de vriendelijke en behulpzame klantenservice.
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Beste Xander en Floortje,
Ik heb even nagekeken waarom er voor u zo een lange levertijd aan vast zat aangezien wij normaal binnen een bepaalde tijd moeten leveren. Wij hebben uw bestelling uit de productie genomen aangezien er een weeffout in de stof zat wat niet mooi zal worden en wij willen graag alleen maar de beste producten leveren. Wij hopen toch dat u nu kunt genieten van uw aankoop.
Xander

Gepubliceerd op: 27/05/2019
Aanbeveling: Nee
10
Pluspunten
zowel voor als na de aankoop een goede service. Een echte aanrader!
Verbeterpunten
doe zo verder!
Alexander
Herdersem

Gepubliceerd op: 24/05/2019
Aanbeveling: Ja
10
Pluspunten
Mooi product.
Snelle levering.
Super tevreden.
Marieke

Gepubliceerd op: 24/05/2019
Aanbeveling: Ja
10
Pluspunten
Mooie plisse gordijnen van goede kwaliteit. Levering goed verlopen.
Klant
Warmenhuizen

Gepubliceerd op: 23/05/2019
Aanbeveling: Ja
10
Pluspunten
professioneel bedrijf met een snelle en vriendelijke klantenservice. Mooi aanbod en verduisterende gordijnen. Erg tevreden!
Cor
Hoorn

Gepubliceerd op: 23/05/2019
Aanbeveling: Ja
10
Pluspunten
Ik heb mijn bestelling heel snel ontvangen!
Verbeterpunten
Niet!
Karin
Amsterdam

Gepubliceerd op: 23/05/2019
Aanbeveling: Ja
10
Pluspunten
Binnen de aangegeven levertijd een mooi product ontvangen. Wij wilde eerst één gordijn bestellen om deze te beoordelen maar nu gaan we zeker ons hele huis voorzien.
Top product, top service en waar voor je geld!
Laura

Gepubliceerd op: 23/05/2019
Aanbeveling: Ja
10
Pluspunten
Ik heb mijn rolgordijnen nu hangen en ben echt super tevreden. Ik had samples aangevraagd en werd toen gebeld over een kortingsactie. Super service, offerte werd voor me gemaakt en zij hebben de bestelling voor mij in orde gemaakt. Raad het iedereen aan!
Verbeterpunten
Ga zo door
Elisabeth
Alkmaar

Gepubliceerd op: 23/05/2019
Aanbeveling: Ja
1
Verbeterpunten
Maak je ruim van te voren een afspraak voor inmeet ... zouden ze vandaag komen tussen 13.00 en 15.00 uur bellen ze om 15.00 uur dat ze,afspraak willen verzetten omdat er zoveel files waren geweest vandaag .... wat een ... smoes zeg. Saar neem je dus vrij voor.. Dan niet zijn vast wel meer bedrijven die graag komen voor 7 ramen...
Antwoord Rolgordijnenexpert.nl
Beste mevrouw Van Laaren,
Het is inderdaad heel vervelend wat er gebeurt is voor u maar helaas was het geen smoes. Wij werden ook gebeld dat er geen doorkomen aan was door onze inmeet monteur. Helaas bent u hier de dupe van geworden. Wij hebben u gebeld en wilden het ook direct voor u oplossen maar helaas. Ik hoop echt dat u ons ook begrijpt en dat dit absoluut niet de bedoeling was en daarom nogmaals onze excuses hiervoor.
Angelique
Vleuten

Gepubliceerd op: 22/05/2019
Aanbeveling: Nee
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer