Website: www.pavonelingerie.com
Adres: Postbus 37123 3005 LC
Plaats: Rotterdam

Pavone lingerie
9.7

Pluspunten
Zeer tevreden klant
Hipster zwart XL is uitverkocht, komt deze wel weer binnen?
Beste Jenny,
Dank voor de mooie aanbeveling. Alle zwarte modellen zullen altijd in het Pavone assortiment blijven. Door Chinees Nieuwjaar lopen we nu wat vertraging op. Zodra deze maat weer binnen is, hoor je direct van ons.
Jenny
A’dam

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Mooi & functioneel ondergoed.
Komen er ook nog bh’s?
Beste Dora,
We hopen inderdaad in de toekomst op uitbreiding van ons assortiment met bh's. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle Pavone ontwikkelingen!
Dora
Heerenveen

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Ideaal ondergoed, draagt zacht, geen scherpe randen en de hipster valt perfect onder mijn zwangere buik.

Leen

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Persoonlijk contact, snelle levering

Thijs

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Mooi en fijn bamboe ondergoed, zeer klantvriendelijk, pakketje was er binnen een dag.

Jet
Hilversum

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
Twee maanden geleden heb ik mijn eerste correctie slip besteld, ik vond deze zo fijn dat ik extra veel donkere wasjes ging draaien. Nu heb ik er weer een aantal bij besteld omdat ze zo lekker dragen.
Ik wilde meerdere kleuren in de setprijs, hiervoor moest ik speciaal bellen. Ondanks de soepele afhandeling, zou ik ook graag een mix en match wensen van kleuren en slips bij de set aanbiedingen.
Beste Linda,
Dank voor de tip! Pavone heeft net een nieuwe webshop en we werken nog elke dag aan verbeteringen. We nemen je idee mee naar de extra mogelijkheden. En natuurlijk zijn we altijd per mail of telefoon bereikbaar voor eventuele extra wensen of aanpassingen.
Dank voor de mooie beoordeling!
Linda
Doetinchem

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
Wat een weelde! De hipster draagt heerlijk, stof voelt zacht en ziet er mooi uit.
Truus

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
De slips zitten helemaal top!

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Geweldige lingerie, wil niet meer anders. De zwarte slipjes blijven mooi na elke wasbeurt en zitten comfortabel. Voelt heel zacht aan op de huid en geen scherpe randen. Aanrader, wordt iedere vrouw gelukkig van.
Reina
Wageningen

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Wat een mooie nieuwe website! Voor de tweede keer mijn bestelling gedaan bij Pavone Lingerie. De taille slip is heel zacht en heeft veel elasticiteit waardoor deze heerlijk draagt. En ik ben erg blij met de nieuwe set-prijzen, ik kwam er toch achter dat ik het liefst elke dag een Pavone slip draag:)
niets.

Gepubliceerd op: 27/12/2018