Website: www.partsnl.nl
Adres: Weegschaalstraat 15 7324BE
Plaats: Apeldoorn

PartsNL is een eigentijdse Nederlandse winkelformule gespecialiseerd in reparatieonderdelen voor huishoudelijke apparaten. Tevens verkoopt PartsNL alle mogelijke reinigingsproducten en verbruiksartikelen in en om uw huis. Hierbij moet u denken aan een zeer groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computer accessoires, smartphone accessoires en vele andere handige artikelen en oplossingen voor uw huishouden. De formule kenmerkt zich door de hoge mate van serviceverlening in zowel de winkel als op internet. Onze medewerkers gebruiken de meest moderne hulpmiddelen om de klant te helpen bij het vinden van een oplossing voor hun huishoudelijke probleem.

PartsNL verkoopt van alle merken originele onderdelen en accessoires, waaronder; Miele, Bosch, Siemens, AEG, Whirlpool, Zanussi, Bauknecht, Electrolux, Philips, Liebherr, , Braun, GP, Electrolux, Numatic, Indesit, Karcher, Hewlet-Packard, Canon, etc.

PartsNL

Juiste product leveren
Snel leveren

André
Boxtel

Flessenrekhouder links + rechts Liebherr koelkast
Pluspunten
snel, duidelijk

Mary

stofzuigerhulpstuk
Pluspunten
Snelle en correcte levering. ‘S avonds besteld, de volgende ochtend al in huis.

Ineke

Delonghi onderdeel
Pluspunten
Binnen een dag het juiste Produkt in huis.
Let op de hoeveelheid plastic en verpakking.
Martin
Heerde

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Arm voor in de vaatwasmachine
Pluspunten
Ik was opzoek naar een V snaar voor mijn wasmachine. Ik kom zelf uit een grote stad en hier dus geïnformeerd. De goedkoopste V-snaar kost mij hier gemiddeld € 35,00. Dat vond ik dan ook veelste duur. Ik had eens op Google gezocht en kwam bij PartsNL Ik las vele positieve reviews over Parts Nl .Overzichtelijke en makkelijke website met ruime onderdelen voorraad. telefonisch contact gehad voor de juiste onderdeel en werd klantvriendelijk geholpen en kreeg ook een eerlijke advies door deze mannelijke medewerker. Ik betaalde voor de juiste V-Snaar (wasmachine) € 18,00. Het product zat goed verpakt, TOP! Wel vreemd dat er zo'n grote prijsverschil zit (voor de zelfde snaar) bij witgoed winkel in mijn woonplaats. Ik koop voortaan mijn onderdelen bij PartsNl.
Deze V-snaar zit er inmiddels weer op de wasmachine en het werkt prefect. PartsNl is een betrouwbaar bedrijf, zeker een aanrader voor een ieder die witgoed onderdelen nodig heeft. Daarom ook mijn 5 sterren....!
N.v.t.
Allain

V-Snaar / wasmachine Miele
Pluspunten
Onderdelen voor de bovenlade van de vaatwasser passen goed en lade kan nu weer goed gebruikt worden.
Goed overzichtelijke website kon producten snel vinden.
Heb voor 22:00 besteld was 1 dag later dan gepland.
pakketje had door brievenbus gekund.
hagen
Nieuwleusen

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Wieltjes voor de bovenlade van een aeg vaatwasser. Ga zeker nieuwe onderdelen hier ook bestelen.
Pluspunten
Netjes en snelle service .
Zo blijven functioneren .
Rene
Huis ter Heide (UT)

Waterfilter
Pluspunten
Het hele proces verliep erg goed en snel.
Ik heb geen verbeterpunten.
P. Lusink
Bergen NH

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Onderdeel voor onze afwasmachine.
Pluspunten
Makkelijke en heldere bestelprocedure
Bieden naast originele onderdelen ook een alternatief voor goedkopere, niet-origineel.
Scherpe prijzen
24 uurs levering geldt kennelijk niet wanneer je in het weekend bestelt. M.i. staat dat niet expliciet op de site.
Dick
Zwolle

Onderdeel voor deur Siemens wasmachine
Pluspunten
Goed telefonische hulp, snelle levering.

Ad

koelkast flessenhouder