Website: http://www.parts4gsm.com
Adres: Bolderwerg 72F 8243RD
Plaats: Lelystad

Parts4GSM is hoofdzakelijk opgezet om onderdelen te leveren aan reparateurs van mobiele telefoons, muziekspelers en tablets. Echter, door onze bedrijfsopzet kunnen ook particulieren bij ons terecht. Wij leveren onderdelen van een hoge kwaliteit tegen gunstige tarieven.

Ons bedrijf is onderdeel van MobieltjesDokter (voorheen Simlock.nu) en wij zijn al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het repareren van mobiele telefoons en aanverwante producten. Door onze serieuze werkwijze door de jaren heen, hebben wij de mogelijkheid gekregen om dealer te worden van originele onderdelen van verschillende A-merken. Echter, soms zijn er alternatieve onderdelen die naar onze mening net zo goed presteren. Deze onderdelen worden uitvoerig door ons getest alvorens wij deze aanbieden.

Gebruikers en klanten hebben tegenwoordig het laatste woord over de kwaliteit en service. Als je als leverancier en reparateur aanrommelt, wordt het gemeld. U kunt onze onafhankelijke gebruikerservaringen lezen via http://link.marktplaats.nl/207090657

Parts4GSM hanteert geen onnodig hoge verkoopprijzen op haar producten. Dit is te realiseren doordat de inkoopprijzen van meerdere toeleveranciers worden vergeleken en er persoonlijk over de prijzen wordt onderhandeld. Daarnaast kopen wij groot in, waardoor wij in aanmerking komen voor kwantumkortingen. Hier profiteren zowel zakelijke als particuliere klanten van.
Parts4GSM hanteert ook staffelkortingen voor klanten op aankopen waarbij er meerdere aantallen van een artikel worden gekocht.

Alle producten worden met een zo compleet mogelijke omschrijving en ondersteunende afbeeldingen toegevoegd op de webshop. Zo weet u precies wat u aanschaft. Heeft u tijdens uw bezoek aan onze webshop toch nog vragen, dan kunt u rekenen op een snelle, concrete en klantvriendelijke reactie van onze experts.

Kortom, bent u een ondernemer of een particulier die;

- het belangrijk vindt om een reparatie uit te voeren met onderdelen van hoge kwaliteit
- geen tijd wilt verliezen aan vertragingen die ontstaan door B-kwaliteit onderdelen
- geen onnodig hoge prijzen wilt betalen
- goed geïnformeerd wilt worden

dan bent u bij ons aan het goede adres.

Tot ziens bij Parts4GSM!

Parts4GSM

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
op tijd geleverd - goede onderdelen.

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
zeer goede en klantvriendelijke mederwerker.
J.van Hasselt

oorspeaker gsm

is helaas defect maar kan medewerker niets aan doen

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Snelle en correcte levering

Onderdelen van een tablet
Pluspunten
Snelle levering. Jammer dat in eerste instantie de verkeerde kleur werd verzonden. Doch dit is snel opgelost.
Een controle check voor verzending is aan te bevelen.
Arnold
Ridderkerk

Batterij cover voor GSM
Pluspunten
Rapide
Pi├Ęce peu disponible ailleurs

Andy
Lieshout

Gepubliceerd op: 25/11/2018

trilmoter gsm
Pluspunten
Snelle levering goed passend onderdeel.

Theo

Gepubliceerd op: 22/11/2018