Website: http://www.parts4gsm.com
Adres: Bolderwerg 72F 8243RD
Plaats: Lelystad

Parts4GSM is hoofdzakelijk opgezet om onderdelen te leveren aan reparateurs van mobiele telefoons, muziekspelers en tablets. Echter, door onze bedrijfsopzet kunnen ook particulieren bij ons terecht. Wij leveren onderdelen van een hoge kwaliteit tegen gunstige tarieven.

Ons bedrijf is onderdeel van MobieltjesDokter (voorheen Simlock.nu) en wij zijn al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het repareren van mobiele telefoons en aanverwante producten. Door onze serieuze werkwijze door de jaren heen, hebben wij de mogelijkheid gekregen om dealer te worden van originele onderdelen van verschillende A-merken. Echter, soms zijn er alternatieve onderdelen die naar onze mening net zo goed presteren. Deze onderdelen worden uitvoerig door ons getest alvorens wij deze aanbieden.

Gebruikers en klanten hebben tegenwoordig het laatste woord over de kwaliteit en service. Als je als leverancier en reparateur aanrommelt, wordt het gemeld. U kunt onze onafhankelijke gebruikerservaringen lezen via http://link.marktplaats.nl/207090657

Parts4GSM hanteert geen onnodig hoge verkoopprijzen op haar producten. Dit is te realiseren doordat de inkoopprijzen van meerdere toeleveranciers worden vergeleken en er persoonlijk over de prijzen wordt onderhandeld. Daarnaast kopen wij groot in, waardoor wij in aanmerking komen voor kwantumkortingen. Hier profiteren zowel zakelijke als particuliere klanten van.
Parts4GSM hanteert ook staffelkortingen voor klanten op aankopen waarbij er meerdere aantallen van een artikel worden gekocht.

Alle producten worden met een zo compleet mogelijke omschrijving en ondersteunende afbeeldingen toegevoegd op de webshop. Zo weet u precies wat u aanschaft. Heeft u tijdens uw bezoek aan onze webshop toch nog vragen, dan kunt u rekenen op een snelle, concrete en klantvriendelijke reactie van onze experts.

Kortom, bent u een ondernemer of een particulier die;

- het belangrijk vindt om een reparatie uit te voeren met onderdelen van hoge kwaliteit
- geen tijd wilt verliezen aan vertragingen die ontstaan door B-kwaliteit onderdelen
- geen onnodig hoge prijzen wilt betalen
- goed geïnformeerd wilt worden

dan bent u bij ons aan het goede adres.

Tot ziens bij Parts4GSM!

Parts4GSM

Pluspunten
Van harte bedankt k heb eindelijk mijn pakket binnen.

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Very good and fast service

NIKOLAOS
CRETA GREECE

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Product
Pluspunten
Uitstekend .heel goed service oprijden sturen , succesvol

Abdel
Gouda

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Snel, netjes, top!

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Display van mobile toestel.
Pluspunten
Keurig verpakt en op tijd geleverd

Frans
Vortum-Mullem

s8 plus scherm
Pluspunten
Really fast delivery.Ordered from Ireland on a Monday afternoon and received package on Wednesday morning. Good quality part. Would recommend highly.

Patrick
Tralee

Replacement simcard adaptor for Sony Xperia XZ1
Pluspunten
Prima
Duidelijker aangeven betreffende waar de plakfolies precies voor zijn.
Marc
Leiden

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Fast shipping and excellent product!
Thank you!

Gábor
Hungary

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Sony Xperia XA1 G3121 Ear speaker
Pluspunten
Gewoon prima, goede artikel geleverd, en de volgende dag. Niks op aan te merken. Bij het volgende probleem ga ik zeker weer bij jullie kijken.
Kon jullie niet makkelijk vinden. Qua bekendheid dan
JORGON
Cuijk