Website: http://www.parts-repair.nl
Plaats: Hilversum
Telefoon: 035 68 32 632

Parts-Repair Menko Ubbens
20416 keer bekeken

Pluspunten
Zo verder doen

Franky
Lauwe

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Pluspunten
Je wordt door Menko netjes en professioneel te woord gestaan en hij heeft alle tijd als je hem belt. Heel plezierig allemaal.
Henk Bexkens
Westerbeek

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Pluspunten
Leversne
De onderdelen zijn NIET OK.
Voor ipad3 een touchscreen en voor lphone SE een scherm besteld. IPad screen werkte niet, de vervanger gelukkig wel.
Voor de iPhone, bij de eerste set blijft het touchscreen heel vaak hangen en rood was meer oranje. Ook maar weer een nieuwe. Het touchscreen doet het tot nu toe goed, jammer dat de helft van het display nu slecht is verlicht, ook na meerde malen de stekker geplaatst te hebben. En ja als je zo vaak de schroeven in en uit moet draaien, daarvoor is de geleverde gereedschap niet voor geschikt. Op de film lijkt het makkelijk, maar met het slechte gereedschap is het een hele uitdaging.
Rick
Nijmegen

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Kennis en filmpjes op YouTube
Soms mis ik de: Dit heb je ook nog nodig bij deze bestelling (bv plakband bij een batterij) Maar het blijft mij favoriete bedrijf.
Henny
Houten

Gepubliceerd op: 11/05/2019

Pluspunten

Op de geleverde iPhone 5 batterij (op 07mei19) staat dat hij is getest, alleen niet wanneer! Bij inname misschien?
Productiedatum van de batterij is 'jan18'.
Na montage 08mei19 bleek de batterij kets leeg maar dan ook echt helemaal leeg! Dus wanneer getest?
Jan.

Gepubliceerd op: 09/05/2019

Pluspunten
Nadat ik een nieuwe batterij had besteld en de reparatie set was deze binnen 24 uur bij mij thuis en inderdaad binnen tien minuten heb ik de batterij vervangen zoals in het filmpje werd getoond ik heb het filmpje wel twee keer bekeken maar dat kwam mijn werkje alleen maar ten goede .
Nadat de batterij was vervangen heb ik hem gelijk op de ladder gezet en kon nauwelijks wachten dat er een beetje op de phone was geladen echter na een kwartier was hij 5% gevuld en ik zette de iPhone aan en ja hoor hij ging net als in het filmpje eerst natuurlijk het appeltje en even later kwam het complete scherm weer op de phone na enkele uren hem geladen e hebben was hij vol en konden we hem weer als nieuw gebruiken s'avonds hebben we hem toch een hele nacht laten laden en de volgende dag was hij na twee uur nog steeds 95% gevuld dus dat is perfect nu kan ik alleen maar zeggen chapeau voor dit bedrijf mvg I.Zeguers
even aangeven dat de batterij bij vervangen het niet direct doet maar een kwartiertje nodig heeft om een beetje te kaden dat brengt je minder schrik op want hij startte niet direct wel na enige tijd laden .ga zo verder prima !!!
Irving
Maastricht

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Verstuurd snel, goede producten en uitstekende service

Henk
Ede

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
Goede hulp aan de telefoon. De bestelling was snel geleverd! De videos zijn ontzettend handig!

Leen
Harlingen

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Raymond
Woerden

Gepubliceerd op: 29/04/2019

Pluspunten
Heldere website, duidelijke uitleg en levering, scherpe prijsstelling. Goede ervaringen mee, ook bij eerdere bestellingen. Snelle levering. Zeer heldere (video)uitleg van de reparaties, en de uitdagingen die je tegen kan komen.
Op de website staat dat reactie per mail vaak sneller is dan telefonisch, dat was bij deze bestelling niet het geval. Vermoedelijk incidenteel.
Tjalling
Hilversum