Website: http://www.parfumknaller.nl
Adres: Guldenweg 15-A 7051HT
Plaats: Varsseveld

Bij Parfumknaller.nl helpen we je graag. Je kunt met al je vragen bij onze klantenservice terecht via e-mail en telefoon. De klantenservice van Parfumknaller.nl is op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur. Op landelijke feestdagen is onze klantenservice gesloten.

Om snel een e-mail te sturen naar onze klantenservice, kun je deze sturen naar klantenservice@parfumknaller.nl. Alle vragen per e-mail worden (op werkdagen) altijd binnen enkele uren behandeld.

Spreek je toch liever met één van onze medewerkers? Je kunt ons bereiken via telefoonnummer 088 - 455 45 45 (lokaal tarief). Houd het ordernummer van je bestelling bij de hand als je belt over een bestelling.

Parfumknaller.nl

Pluspunten
Gemakkelijk om bestelling te plaatsen, goede opvolging, stipte levering, produkt voldoet aan verwachting. Perfect contact met klantendienst en behulpzaam ! Voor herhaling vatbaar.

Tanja
Aartselaar

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
snelle afhandeling ondanks fout me ideal

Ursula
Maastricht

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Snelle levering en alkes naar verwachting super blij mee

Femmie
Klazienaveen

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Prima afhandeling en verzending.

ad
Amersfoort

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Overzichtelijke site, eenvoudig om te bestellen,snelle levering,opmerkzame opvolging

Romain
Aalst

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten
snelle en correcte levering.

Tilly
Venlo

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
ik heb uw bedrijff via google gevonden en ben erg tevreden over uw assortiment , de service de bereikbaarheid en de verzending- ik zal uw bedrijf zeker aanbevelen...

Trudy
Rheden

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Snelle levering. Doordat er helaas de eerste keer een verkeerde parfum was geleverd, hebben zij dit heel snel en professioneel opgelost. De juiste parfum werd direct nagestuurd terwijl zij de verkeerde nog niet hadden ontvangen! Echt top service!!
Sneller reageren op de mail.
H
Someren

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
De bestelling was snel in huis. Heb alleen ee probleem het spuitje van de parfum zit er niet op dus ik kan nu de parfum niet op doen
Zou ik een nieuw spuitje kunnen krijgen
Antwoord Parfumknaller.nl
Beste mevrouw Van de Streek,

Wat vervelend om te horen dat de vernevelaar niet in het doosje zat. Excuses hiervoor.

We willen het graag goedmaken met u. Vandaar dat we u een coupon aanbieden voor onze webshop, zodat u bij uw volgende aankoop korting krijgt. Deze ontvang je per mail.

We zullen er alles aan doen dat dit voortaan niet meer gebeurt.

Team Parfumknaller.nl
J
Elspeet

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, scherpe prijs voor merk parfums
Ga zo door!
MJJ