Website: www.paradigit.nl
Adres: Hooge Zijde 30 5626 DC
Plaats: EINDHOVEN

Paradigit

Pluspunten
Snelle en goede reactie/advies met betrekking tot schade aan laptop. Weet nu wat te doen.

Paradigit

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Goede vindbaarheid in zoekmachines door de hoge positie in Google zoekresultaten.
Uw reactietermijn zoals genoemd in de mail naar aanleiding van mijn vraag bedraagt uiterlijk 2 dagen. Dat is veel te lang. Ik kreeg echter binnen dezelfde dag nog onverwacht antwoord op mijn vraag. Dus uw daadwerkelijke reactietermijn is goed. Onze bestellingen zijn bedrijfsmatig dus snelle reactie is voorwaarde voor toekomstige aankopen bij Paradigit.

Kreeg verder ook geen pakketpost follow mail dus was in eerste instantie niet duidelijk binnen hoeveel dagen de bestelling bezorgd zou worden. Op jullie site meldt u dat u bestellingen voor 23.30 uur de volgende dag worden bezorgd. Dus toen een follow mail uitbleef ontstond enige onduidelijkheid bij mij.
K. Gonullu
Blaricum

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Telefonisch onbereikbaar een uur over laten gaan winkelvoorraad nergens terug te vinden
Antwoord Paradigit
Bedankt voor uw feedback.

Vervelend dat u de service slecht ervaren heeft. Door de drukte liep de wachttijd op. Hiervoor onze excuses. Wij zullen uw verhaal meenemen ter verbetering.

Reina
Paradigit Webcare
Jeroen

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Duidelijkere communicatie richting klant bij niet goedkeuring bestelling
Jessica

Pluspunten

Wacht al meer dan 5 weken op een laptop. Paradigit verschuilt zich achter overmacht en schuift met data. Zij hebben geen enkele keer uit zichzelf contact met mij opgenomen over de voortgang van de levering. Verbijsterend slechte service. Onbegrijpelijk dat een bedrijf zo met zijn klanten omgaat en dat blijkbaar normaal vindt.
Antwoord Paradigit
Bedankt voor uw recensie.

Vervelend dat u lang heeft moeten wachten op uw laptop. In de ticket zie ik dat uw pakket vermist is geraakt en dat er een onderzoek is gestart bij PostNL. Wij begrijpen dat het vervelend is voor u om te wachten, maar wij dienen het onderzoek af te wachten alvorens wij een herlevering kunnen doen. Inmiddels is het onderzoek afgerond en heeft u uw pakket ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Reina
Paradigit Webcare
JJ
Bavel

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Snelle service binnen 5 minutengeholpen
Geen !
Jeroen weij
Alkmaar

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Duidelijk assortiment en heldere omschrijving van de specificaties (img een desktop pc)
In het ideal betaalvenster staat nergens een referentie naar Paradigit. Alleen naar KBV.
Joep

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
goede producten en vlotte leveringen. je word ook altijd goed up-to-date gehouden over je bestellingen
meer producten in het Fiskfree bestel gedeelte
Niels
Friesland

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Gemakkelijk, snel en handig
Geen verbeterpunten

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
prima snelle bezorging. Duidelijke site.

mcl