Website: www.paradigit.nl
Plaats: EINDHOVEN

Paradigit
8.1
2078 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
in de winkel goed geholpen probleem met de code van panda daar wisten te vertellen dat de code maar gedeeltelijk ingevuld moet worden bij de online service een week heen en weer mailen met verkeerd advies niet gelukt
meer kennis en goed advies bij de online dienst
Vaassen

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Zeggen wat ze doen , maar vooral doen wat ze zeggen, prima service
N.V.T.
Koen van Zanten
Assendelft

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Bestellen gat prima, maar bij problemen laetr is Paradigit niet thuis
Had een probleem met mijn Samsung tablet. Paradigit gemailed. krijg een mail met een zgn oplossing (update controleren). dat was het probleem niet. gereageerd op de mail en vervolgens hoor je niets meer.
Beste Willem,

Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te vernemen dat u onze service slecht heeft ervaren. Uw vraag is nog in behandeling bij mijn collega. Wij zullen per mail regeren.

Onze excuses voor het ongemak.

Paradigit Webcare
Willem
Hardenberg

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Mooie laptop gekocht met aanbieding, snel in huis.
Muispoort defect bij aankomst. Dat is een DOA, de laptop zou vervangen moeten worden volgens eigen beleid. Echter was er geen vervanging beschikbaar, en was ik mijn nieuwe laptop weken kwijt voor reparatie.

Bij de reparatie zijn door mij aangebrachte stickers verwijderd zonder overleg.

Na reparatie gaf de laptop een storing bij controle door Paradigit en ging opnieuw richting werkplaats. Ik ontving geen updates meer.

Na terugontvangen lijkt de performance een stuk minder, de laptop wordt heet en suist. Bij opladen is soms een brom te horen. Oorzaak is nog niet achterhaald.

Ik mag de laptop wederom opsturen, maar dan ben ik hem weer weken kwijt en moet opnieuw alles installeren (3e x). Het is blijkbaar onmogelijk om gegevens op de harde schijf te laten staan? Nalopen in winkel wil ook niet?

Na veel mails krijg ik alsnog een vervanging aangeboden: echter zwaarder in gewicht, en met een half zo grote harde schijf, met dezelfde aanschafprijs. Dat ik een duurder model had gekocht dankzij de korting, wordt niet meegenomen. Naar mijn mening zou een vervangende laptop met gelijke waarde moeten worden aangeboden.

Omdat ik chronisch ziek ben heb ik juist een lichte, stille laptop aangeschaft. Om diezelfde reden is het voor mij ondoenlijk om steeds met nieuwe installaties en storingen bezig te zijn. Ik ervaar eerst niet veel begrip.
Als de laptop gelijk vervangen was geweest had ik niet zoveel gedoe moeten ervaren, alle lol is er af.

Klantenservice mails zijn ook
Antwoord Paradigit
Bedankt voor uw feedback.

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met onze service. Wanneer een toestel ter DOA aan wordt geboden, wordt het toestel inderdaad omgeruild. Omdat het hier om een outlet product ging, hadden wij geen passende alternatief. In overleg met u is het toestel opgestuurd ter reparatie. Helaas is de reparatie niet naar tevredenheid verlopen en zij wij per e-mail in contact met u om tot een goede oplossing te komen en zullen verder per e-mail reageren.

Onze excuses voor het ongemak.

Paradigit Klantenservice
V. Mulder

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Goedkoper dan bol en coolblue en net zo snelle levering, ik ben helemaal om!

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
snelle levering en goede prijzen

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Ik ben een freelance 2D animator. Als ik een nieuwe computer nodig heb, laat ik die in elkaar zetten door Paradigit. Ik ben tot nu toe altijd heel tevreden over het werk dat zij leveren en over het advies van de medewerkers.

Alice Well Animatie
Lent

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Mooie prijs, fijne spullen.
Ik werd niet op de hoogte gebracht dat mijn bestelling niet vandaag geleverd zou worden, terwijl ik wel op tijd besteld heb (voor half 5). Dat het een keer later bezorgd wordt kan natuurlijk gebeuren, maar het is fijn om dan te horen wanneer het dan wel komt en er niet aan de belofte (die groot bovenaan de website staat) voldaan kan worden. Ik moest zelf een telefoontje maken om te concluderen dat ik nog even geduld moet hebben. Betere inlichting bij zulke situaties zou fijn zijn.
Beste Luc,

Vervelend om te vernemen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Een deel van ons assortiment wordt geleverd vanuit onze leveranciers, waarmee wij de afspraak hebben dat zij de volgende dag het product bij u afleveren. In uw geval is dat niet gebeurd en dat betreuren wij. Wij proberen in alle gevallen de levertermijn zo accuraat mogelijk aan te geven.

Paradigit Klantenservice
Luc

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Snelle levering en goede prijzen.
Tessel
Haarlem

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Jongen man aan de telefoon was zeer klant vriendelijk, en ging intern na waar het product was, en kwam met de mede deling dat het niet meer leverbaar was via de regulieren weg. En daarom via via geleverd moest worden wat meer tijd kosten.
U Komt de afspraak niet na met levering binnen 24 uur dit wordt 5 dagen zonder dat de klant hiervan op de hoogte wordt gebracht,ik begrijp als je zondags besteld dat het pas dinsdag komt maar moet dan zelf gaan bellen waar de bestelling blijft,als U een product niet meer kunt leveren dan moet U er niet mee adverteren zeer klant onvriendelijk niet aan te bevelen voor een volgende keer of anderen mensen. Met vriendelijke groet, Huub Kuijpers polyester.
Beste heer Kuijpers polyester,

Bedankt voor uw recensie. Vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet volgens afspraak is geleverd. Normaal gesproken sturen wij een e-mail wanneer een product niet meer leverbaar is of vertraging heeft opgelopen. Wij vinden het erg spijtig dat dit bij u niet gebeurd is. Helaas kan ik niet achterhalen waarom er geen bericht naar u verstuurd is. Onze excuses voor de vertraging.

Paradigit Webcare
Huub Kuijpers polyester