Website: www.paradigit.nl
Plaats: EINDHOVEN

Paradigit
8.2
1910 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Hebben leuke producten
Bestelservice verbeteren.

Als Paradigit op de website aangeeft "Voor 23:30 besteld, morgen in huis", dan moet Paradigit ook zorgen dat die belofte nagekomen wordt. Dat gebeurd helaas niet, en een e-mail sturen naar de klantenservice heeft geen nut, want daar wordt helaas simpelweg niet op gereageerd is mijn ervaring.

Ik kocht altijd graag bij Paradigit, maar de laatste jaren gaat de dienstverlening snel achteruit vind ik.
Vanaf nu koop ik de spullen in een fysieke winkel die het op voorraad heeft.
Beste John,

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Ik zie op uw e-mail adres helaas geen berichten. Ik raad u aan om het opnieuw te proberen naar service@paradigit.nl. Wij behandelen alle binnen komende e-mails, ook in drukke tijden. In dat geval kan het zijn dat u iets later een bericht krijgt.

John

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Snelle afhandeling

Heidy
Rosmalen

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Degelijk en betrouwbaar dat zijn de 2 kenmerken die ik aan dit bedrijf zou willen geven.
Al jaren zijn we kind aan huis hier en eerlijk gezegd is er ook wel eens iets niet goed gegaan maar dat werd altijd netjes opgelost.
Zo hoort het ook dit is een betrouwbare webwinkel.
Je zou een datum moeten kunnen opgeven wanneer je de spullen geleverd wilt hebben of vanaf die datum tot die datum!
Mark Nijssen
Marknesse

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
De verzending is snel, verder een slechte service. Ik bestel hier nooit meer en raad het niemand aan.
Klant is koning, zonder klanten zijn jullie nergens. Doe daar iets mee.ĺ
Antwoord Paradigit

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij nemen uw klacht heel serieus en willen u dan ook vragen om uw gegevens door te zetten via de e-mail. Uw gegevens zoals een ordernummer kunt u doorsturen naar service@paradigit.nl t.a.v. de klachtenafhandeling.

M

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
- Gunstige prijs voor starterset zigbee Smart Homeset
- Product op voorraad
- Duidelijke website
voor 23,30 besteld, morgen in huis wordt absoluut niet waargemaakt. Aflevering pakket heeft bijna een week geduurd, terwijl het SmartHome set op voorraad was.
Johan
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Kunt er van alles bestellen
Een eigen pakketbezorger service, hij is bij mij niet geleverd maar paradigit heeft EEN handtekening ( ziet eruit als een @).
Heb nu dus geen monitor, maar wel €189 betaald, en moet nu wachten tot zij met DPD alles uitgezocht hebben
Beste Jan,

Vervelend om te vernemen dat uw pakket vermist is geraakt. Normaal gesproken mag de vervoerder alleen op het huisadres leveren met een handtekening van de geadresseerde. Wanneer een pakket vermist is, dienen wij een onderzoek te starten en af te wachten.

Ik hoop dat er snel duidelijkheid is over uw pakket.

Jan

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Duidelijkheid over verloop / status van bestelling, betalingsbevestiging, snelle verzending met keurige bevestiging! Dat zijn nog eens webshops!

Evert
Elspeet

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Goede service en snelle levering Top

wilma van der Klok
Hilversum

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
ze staan altijd klaar voor de consumenten
late reactie van een aanvraag

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Goede service

Den