Website: www.paradigit.nl
Adres: Hooge Zijde 30 5626 DC
Plaats: EINDHOVEN

Paradigit

Pluspunten
Op donderdag de winkel in Eindhoven bezocht omdat mijn videokaart stuk was. Erg goed en deskundig geholpen door Bram. De videokaart die ik wilde was niet op voorraad en moest besteld worden. Zaterdagmorgen kreeg ik een e-mail dat hij al binnen was. Hij werkt perfect en zelfs beter/sneller dan de vorige.

Willie
Aarle-Rixtel

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
Zeer behulpzaam met het oplossen van problemen.
Zeer goede serviceverlening.

M.
Landgraaf

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
Vrijdag een laptop besteld die volgens de site de volgende dag geleverd zou worden.
Dit was ook mijn vereiste, omdat ik deze de dag erna al nodig had. Tot mijn grote ergernis kwam deze helemaal niet. Heb contact opgenomen en werd mij doodleuk verteld dat de laptop helemaal niet voorradig was. Ik was voor te.........
Geef duidelijk aan of een artikel wel of niet geleverd kan worden
Antwoord Paradigit
Bedankt voor uw recensie.

Vervelend om te vernemen dat uw bestelling helaas niet meer geleverd kon worden. Soms worden artikelen tegelijk besteld, waardoor deze elkaar kruist en een van de twee orders niet meer geleverd kunnen worden. Echter dienen wij onze klanten hierover te informeren. Onze excuses dat het in uw geval niet gebeurd is en dat u zelf het initiatief heeft moeten nemen om navraag te doen. Wij nemen uw feedback mee ter verbetering van de service. Onze excuses voor het ongemak.

Reina
Paradigit Webcare
Roy Willems

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
goede afhandeling van klacht ,dag nadat ik een laptop had besteld was de prijs weer gezakt met €25,- ik had hierover gebeld en de order kon gecanceld en een nieuwe aangemaakt met het nieuwe bedrag.
misschien omdat de order nog in backorder staat een mail naar de klant dat de prijs gedaald is en dit dan verrekenen.
Mar
Purmerend

Gepubliceerd op: 19/08/2018

Pluspunten
Heel vriendelijke ontvangst.
Goede en duidelijke uitleg over de gestelde vragen.
Goede kennis van zaken!
Fijn bedrijf.

Willy
Boxtel

Gepubliceerd op: 19/08/2018

Pluspunten
Via het werk laptop voor mijn zoon besteld. Super snelle behandeling en word netjes op de hoogte gehouden waneer en hoever de bestelling is en geleverd word via track en tracé.
_
Antoinette
Stolwijk

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Snel en vakkundig geholpen.
Verkoper wist waarover hij het had (in mijn geval over een laptop) en kon een goed advies geven.

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Paradigit levert binnen 1 dag het door mij bestelde product van paradigit.nl , dus snel in huis. Een betrouwbaar bedrijf waar ik al vele jaren producten koop, meestal in de winkel.
Zeer klantvriendelijke medewerker Yordi aan de lijn toen ik een product retour wilde sturen.
Ze hebben verstand van zaken, weten wat je nodig hebt.
Telefonische bereikbaarheid zou iets beter kunnen, het telefonisch keuzemenu is irritant, je wilt eerder een medewerker kunnen spreken als consument.
William
Renkum

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Makkelijke en gebruiksvriendelijke website,alles in een winkel te vinden en goede kwaliteit.

marco
MUNTENDAM

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Goeie prijzen en snelle leveringen. Ook top dat als je wil het gelijk bij een afhaalpunt kan laten bezorgen