Website: www.panelprint.nl
Adres: Rollecate 71 7711 GG
Plaats: Nieuwleusen
Telefoon: 0529-760 100

PanelPrint is specialist in printen op speciale materialen, zoals hout, HD metal en beton.

✔ Jouw foto op de allermooiste materialen!
✔ Eigentijdse en unieke uitstraling
✔ Thuiswinkel Waarborg
✔ GRATIS verzonden
✔ Spoed = binnen 1 dag verzonden!
✔ Best Beoordeeld : 9.2 +1850 reviews

Foto op hout? : www.timberprint.nl
Foto op metaal? www.steelprint.nl
Foto op beton? www.betonprint.nl

PanelPrint

Pluspunten
beloofde kwaliteit wordt waargemaakt !

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Hnny
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Een prachtig groot paneel laten printen van maarliefst 130x200!
Gedurende het hele proces werd ik op de hoogte gehouden en omdat het via een koerier moest worden bezorgd, werd er telefonisch een bezorgafspraak gemaakt. Super service en een prachtig resultaat!
Ik bestel hier zeker weer.

Beste Alinda,
heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling, super om te lezen dat de mooie, grote houtprint naar wens is! Graag tot ziens bij PanelPrint.
Vriendelijke groet, Simone
Alinda

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Prachtige kwaliteit. We hebben het paneel cadeau gegeven, de ontvangers waren erg enthousiast!
Persoonlijk vind ik de levertijd toch wel wat aan de lange kant. Het duurt een week voordat het paneel in huis is. Terwijl je via een spoedprocedure (met extra kosten) het paneel de volgende dag in huis kan hebben. Ik vind het verschil in levertijd tussen deze beide opties eigenlijk te groot.
Antwoord PanelPrint
Beste Petra, bedankt voor het mooie cijfer! We gaan je feedback meenemen, bedankt hiervoor. Vriendelijke groet, Simone | PanelPrint
Petra

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Professioneel, goede website met een duidelijke configurator.
Ik heb een half uur naar het bijgeleverde (en helaas al gemonteerde) "ophangsysteem" zitten kijken maar zag hier geen enkele logica in m.b.t. ophangen. Hier ook geen enkele handleiding van bijgevoegd en ook niets van op de site te vinden. Uiteindelijk is het gelukt om de twee enorme aluminium beugels (in ieder geval in verhouding tot de maat van de foto) er voorzichtig af te wurmen. Omdat ik de foto buiten vast aan de muur wilde monteren heb ik uiteindelijk 2 gaatjes in geboord en met 2 schroeven bevestigd. Wel erg tevreden over het eindresultaat, maar misschien is het een idee om tijdens de bestelprocedure zelf aan te kunnen geven of je het ophangsysteem erbij wilt hebben, en zo ja, of deze los bijgeleverd of vooraf gemonteerd moet worden.
Antwoord PanelPrint
Beste Karel, bedankt voor de beoordeling en de feedback.

Jammer dat het gemonteerde ophangsysteem wat problemen opleverde. We nemen je feedback mee!

Vriendelijke groet,
Simone Buitenhuis
PanelPrint
Karel
Oudewater

Gepubliceerd op: 03/04/2019

Pluspunten
Er werd zo goed meegedacht over hoe onze wensen te realiseren waren. Altijd snelle reacties en goede drukproeven. Goede tips en suggesties. En het resultaat is prachtig.

Hallo,

wat fijn dat jullie blij zijn met het resultaat. Ook een leuk projectje, jullie drieluik, voor een mooi goed doel.
Succes met jullie stichting en bedankt voor deze positieve review.

Groeten Paula | Panelprint
Steunpunt Nova
Diemen

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Antwoord PanelPrint
Hartstikke bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons zo'n mooi cijfer te geven.

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Correct afgehandeld en prima kwaliteit afgeleverd
Onduidelijkheid over factuur indien al direct betaald wordt via bijv IDeal. Je krijgt daarna alsnog een reminder factuur.
Antwoord PanelPrint
Blij met dit mooie cijfer. En ja, helaas ging dat mis met de reminder, een geautomatiseerd foutje in systeem wat opgelost is.
Ook wij vinden dat vervelend dat die verzonden is.
Excuses hiervoor.

Veghel

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Pro, snel. goede klantenservice en communicatie. Mooi resultaat. Print op 100 x 140mm metaal.
Kantjes van plaat wat scherp
Hallo Jerome,

super bedankt voor je mooie review!

JEROME

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Zeer tevreden over de kleur van de print en het bamboe materiaal! Handig ophanghaakje aan de achterzijde. Snelle levertijd.
Bij de voorbeelden op de site zie je bij de bamboe dat de houtnerf horizontaal is. Ik had dit bij mijn bestelde print (60x40 liggend) ook verwacht maar de nerf is hier verticaal.
Hallo Hanneke,

allereerst dankjewel voor je mooie review.
De richting van de houtnerf is afhankelijk van het bestelde formaat en hoe het uit het hout gaat. Bij het proefvoorbeeld moet de juiste richting in beeld zijn geweest. Jammer dat het net andersom was dan naar wens. Hopelijk toch wel blij met het paneel?

Paula | Panelprint
Gouda