Website: www.packagingdirect.nl
Adres: Schumanpark 67 7336 AS
Plaats: APELDOORN
Telefoon: 055 76 76 100

PackagingDirect.nl is met tien gespecialiseerde webshops in Nederland en België één van de grootste online aanbieders van verpakkingen en disposables. 99,8% van ons assortiment leveren wij direct uit voorraad. Onze aanpak: 'Korte lijnen, snel schakelen en no-nonsense. Wij staan niet alleen voor service en kwaliteit, maar garanderen ook de laagste prijzen. Zie je hetzelfde product elders voor een lager bedrag? Dan ontvang je het prijsverschil direct van ons terug. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Bestel je voor 13:00 uur dan wordt jouw bestelling de volgende werkdag al geleverd. Geniet van gratis levering vanaf een bestelbedrag van € 200,-.

PackagingDirect.NL
1969 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Duidelijke website, goede prijs en snelle levertijd.
Nog niet ontdekt.
Antwoord DisposableDirect.nl
Hi Inge, wat fijn om te horen! Dank voor je positieve woorden en deze mooie beoordeling :) Namens het hele team van PackagingDirect wens ik je alvast hele fijne feestdagen!
Inge
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
snelle levering, concurrerende prijs, denken met klant mee voor oplossing, toppie, geen klachten, staan nu bij de favorieten
Antwoord KoffiebekerDirect.nl
Wat ontzettend leuk om te lezen, hartelijk dank voor deze mooie waardering. Namens het hele team van PackagingDirect wens ik je alvast hele fijne feestdagen!
Jack
Munstergeleen

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Antwoord KoffiebekerDirect.nl
Dank voor je beoordeling. We horen graag wat er volgens jou verbeterd kan worden, zodat we de volgende keer een nóg mooier cijfer bij je scoren ;) Fijne feestdagen gewenst namens ons hele team!
Vivant De Linde
Rijswijk

Gepubliceerd op: 15/12/2018
Antwoord KoffiebekerDirect.nl
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!
Hoop Fietsen

Gepubliceerd op: 14/12/2018
Antwoord KoffiebekerDirect.nl
Hartelijk dank voor deze mooie waardering!

Gepubliceerd op: 14/12/2018
Aanbeveling: Ja
Heb verder niets ingevuld, omdat we daar geen tijd voor hebben. Sorry, maar alles is goed gegaan.
Dag Anny,

Aan je beoordeling te zien ben je niet helemaal tevreden. Heeft dit betrekking op je bestelling en de verwerking ervan of de manier waarop je geholpen bent of wellicht iets anders? Helaas heb je je beoordeling niet onderbouwd. Wij nemen de feedback van onze klanten serieus en horen graag wat er mis is gegaan. Wellicht komen we samen tot een oplossing waarmee we beiden tevreden zijn gesteld. Ik hoor graag van je.

Hartelijk dank alvast voor je reactie.

Michelle
Customer Support

Reactie 2:

Beste Remon, Anny,

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Jammer dat we dan een mager zesje scoren… we hopen je in ieder geval snel weer van dienst te mogen zijn!
Remon
Marum

Gepubliceerd op: 12/12/2018

12/12/2018

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
snelle levering, mooie materialen
Invulinstructie op de site. Een Nederlands bedrijf hoeft geen OB-nr in te vullen. Je krijgt toch wel een btw nota.
Beste René,

N.a.v. jouw e-mail wat betreft bestellen met betaling op factuur hebben wij je geïnformeerd dat dit alleen mogelijk is als je een zakelijke klant bent en het aanmaken van een account hiervoor een vereiste is. Vandaar dat je je BTW-nummer in hebt moeten vullen. Wij hebben je geprobeerd te helpen en bij het checken van jouw BTW-nummer in de VIES, verscheen inderdaad een foutmelding, met het volgende bericht: 'De eigenaar van het btw-nummer kan contact opnemen met de bevoegde autoriteiten om dit te laten corrigeren of uitleg te krijgen.' Jammer dat we vervolgens zo'n beoordeling van je ontvangen. Mocht je problemen ervaren dan kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen. We helpen je immers graag verder. Fijne dag nog!
Edese Schaapskudden
Zeist

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Fijne, stevige bakjes en zien er goed uit. Heel fijn dat de levering zo snel en goed was.
Antwoord DisposableDirect.nl
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, Pieter!

Aanbeveling: Ja
De website mag bij het aanmaken van factuuradres/leveradres wel wat verbeterd worden.
Antwoord KoffiebekerDirect.nl
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We nemen je feedback serieus en gaan kijken of we e.e.a. kunnen verbeteren zodat bestellen nog gemakkelijker gaat :)
Kynologenclub arnhem en omstreken

Antwoord KoffiebekerDirect.nl
Hartelijk dank voor deze mooie waardering!
PTC Frikkee VOF
EDAM