Website: www.paardekooper.nl
Adres: Willem Beukelszstraat 16 3261 LV
Plaats: OUD-BEIJERLAND

Paardekooper verpakkingen en disposables

Pluspunten
producten zijn goed
voor de zoveelste keer niet goed gegaan, ze komen niet op datum, iedere keer de schuld bij vervoerder leggen wat je te denken geeft waarom ze nog met hun in zee gaan, Uiteindelijk heel de boel geannuleerd, staat ze ineens 5 minuten later op de stoep terwijl er een hele grote "storing was en ze zeker niet zouden komen, jammer dat het steeds iets is daar want de producten zijn gewoon goed en niet heel erg duur
W Wentink

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten

Beter voorraad houden bedrukte artikelen. Tweede keer dat er bedrukte artikelen bij besteld worden en tweemaal hebben we niet optijd onze bedrukte artikelen. Zeer slordig en onprofessioneel
Nobel’s Brood
Dordrecht

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten

verzending traag, woensdag besteld en vandaag zondag niet ontvangen. Maandag weet niet of er post gebracht worden, anders op dinsdag pas geleverd. Dus een week later na de bestelling.
xin fusion
arnhem

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten

Als ik op woensdag RUIM voor 18.00 bestel dan verwacht ik de volgende dag mijn bestelling.

Als ik dan op vrijdag zie dat mijn bestelling er nog niet is en via de chat op de website verneem dat mijn bestelling pas op MAANDAG word geleverd en bel met de afdeling klanten"service" dan verwacht ik geen bijdehante opmerkingen van de medewerker dat het druk is en er zieken zijn en dat daarom mijn bestelling pas na 5 dagen wordt bezorgd.

Ik verwacht dat bij zo'n vertraging dat er contact met mij wordt opgenomen om mij in te lichten hierover.

Het zijn drukke tijden, ook ik ben druk maar daar laat ik mijn klanten niet de dupe van worden. ik anticipeer en dat zouden jullie ook moeten doen.

Dit kost mij omzet, tijd en ergernis en als dit nog eens gebeurt zal ik overwegen mijn bestellingen elders te doen.
Mitra Driessen Apeldoorn
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Pluspunten
Positieve punten heb ik niet, negatieve wel. Via v d Windt besteld 5 maal zelfklevende enveloppe, 500 stuks per doos. Gekregen 5 maal schaaltjes A50-60 met 250 stuks er in.
Het enige wat klopt is het aantal 5!!!

Erik Rensen Koornstra & Co
De LIer

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
Krijg deze enquête terwijl de spullen niet leverbaar zijn zoals aangegeven in de mail.
Zorg dat de mail qua leveren meer speling heeft. Zijn nu voor niets gereden.
Carolien
Hoef en Haag

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
tot op heden nog maar weinig
fouten erkennen en direct oplossen, zonder smoesjes.

diverse spullen besteld maar 1 product geleverd gekregen, verzonden in originele doos zonder een omdoos dus geen extra bescherming en voor iedereen zichtbaar wat eer in zit stikker van post NL er op en verzenden maar.

vervolgens meld je dat wat je mist (kon ook nooit bij in de doos van de prijstang gepakt worden is samen 3x groter dan de prijstang overige spullen)

en je stuurt hun ook nog eens een foto met de levering, krijg je als antwoord we zullen de voorraad tellen, UH!!! als dit al fout gaat klopt dan überhaupt jullie voorraad al? dan Bedankt voor je aanvullende email.
Wij hebben de manco als klacht in behandeling en zullen hier zsm op terugkomen, NEE GEWOON ONTBREKENDE OPSTUREN.

wat een bedrijf zo gaan hun met hun klanten om was eens maar ook nooit meer
Hans
Broekland

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten

heb bestelling gedaan maar krijg geen levering bij bellen weten ze ook niet waaraom , misschien openstaande facturen maarw eten ze neit zeker .Zou terug gebeld worden maar nog niet gebeurt
Makro
Delft