Website: www.paardekooper.nl
Adres: Willem Beukelszstraat 16 3261 LV
Plaats: OUD-BEIJERLAND

Paardekooper verpakkingen en disposables
8.2

Pluspunten
Ik vind het een prachtig bedrijf, leuke materialen, alleen ik heb deze week een aantal producten besteld, keurig verzorgd. Alleen toen ik de doos openmaakte zat er niet alles in, ik heb de frites zakjes van hout op 2 maten besteld heb ik ook gekregen . Maar daar horen standaards bij en die waren niet meegeleverd . Ik heb de andere dag geprobeerd om ze nog te krijgen, helaas waren ze er niet meer, ik nog gezocht of die apart besteld moesten worden maar ik kon ze niet vinden ik heb een email gestuurd geschat met diegene die de avond dienst had maar ik heb nog geen antwoord ik heb 30 juni voor mijn bedrijf een presentatie ik probeer meer klanten te krijgen zodat we ook meer zaken kunnen doen ik hoop toch nog wat te horen zodat ik het op kan lossen groetjes kees boon
ik zou graag als verbeterpunt zien dat als ik vragen heb dit snel opgelost wordt omdat ik oplossingen moet zoeken
Boon Advies Amsuse ?en verkoop diversen zaken
Oeffelt

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
Snel, overzichtelijke site

Gepubliceerd op: 24/06/2017

lijstenmakerij a sprenkels
etten leur

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten

Ik heb hem niet op de beloofde datum ontvangen.
Cafe Soof Ede
Ede

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Pluspunten

Het product vie mij enorm tegen had groter en beter verwacht nu ik het binnen heb kan ik er niks mee... en ik heb het product optijd besteld zou het donderdag binnen hadden moeten hebben op jullie beweringen op de site en had deze niet op de dag dat ik heb aangeven en op de site stond.. ik stuur het product ook niet terug omdat hij mij dan nog meer geld kost!! Ben ontevreden!
Femke
Losser

Gepubliceerd op: 20/06/2017

Pluspunten
Duidelijke website
Bij papieren tasjes svp aangeven hoeveel kilo ze kunnen dragen

Gepubliceerd op: 20/06/2017

Pluspunten
Groot assortiment, snelle levering
Aardbeienbakjes heten nu op de website saladebakjes, maar hebben voor ons gelukkig toch gaatjes in de bodem. Misschien minder gelukkig voor iemand die er salade in wil doen. Artikel nummer was wel hetzelfde als bij de vorige bestelling, vandaar toch besteld.

Geen mail dat 1 artikel op nalevering was. En wanneer we dit artikel dan konden verwachten. Wel de volgende dag bezorgd.
Stadsoogst Harderwijk
Harderwijk

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
Normaal fysieke aankopen in de winkel prima voor elkaar. Nu 1e keer online en helaas een tegenvaller
Op de site wordt geadverteerd met: voor 17.00 uur besteld, de volgende dag in huis, fijn zou zijn als dit dan ook waar wordt gemaakt. In de ochtend om 11 uur besteld, de volgende dag niks, de dag erna ook niks. Wacht nog steeds op levering terwijl ik wel om beoordeling wordt gevraagd? Helaas enorm in de problemen gekomen door het niet leveren van de goederen. Voor mij een reden om niet weer online te bestellen en mijn heil ergens te zoeken. Tevens vind ik het jammer dat er geen één avond mogelijkheid tot aankopen is. Voor mij als zzp'er met winkel is het niet mogelijk om dan af te komen halen en moet ik altijd iemand anders vragen om iets op te halen.
Ykema/Supermarkt de Flaasbloem
Chaam

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
Altijd netjes op tijd en compleet
De chauffeur durfde met zijn vrachtwagen het landgoed niet op en kwam derhalve lopend met de spullen aan de deur. Chagrijnig - en dat was nou net niet nodig geweest.
Edwin
LISSERBROEK

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
Communicatie via de E mail en het bereiken van de klantenservice is goed.
Bij een nalevering moest ik zelf bellen om te horen dat de gebaksdozen nog niet geleverd waren bij paardekooper. De nalevering was niet goed verpakt zodat het pakket beschadigd is afgeleverd (met tape opnieuw verpakt).
Theo

Gepubliceerd op: 18/06/2017