Website: www.otrium.nl
Adres: Prinsengracht 462 1017KG

Otrium
9.7

Pluspunten
geen verbeter punten alles goed voor mekaar
prima ga zo door
jolanda van garderen
huizen

Gepubliceerd op: 19/11/2017

Pluspunten
Ik heb al een aantal bestellingen gedaan bij Otrium. Eén daarvan ging niet helemaal goed, maar een medewerkster van Otrium zat er bovenop om alles zo snel mogelijk in orde te maken en hield mij bij iedere stap op de hoogte. Ik ben zeer vriendelijk en snel geholpen, en ik heb zelfs een cadeautje gekregen als goedmakertje. Kortom zeer tevreden, ik blijf zeker klant :)

Gepubliceerd op: 03/11/2017

Pluspunten
Ik heb al een aantal bestellingen gedaan bij Otrium. Eén daarvan ging niet helemaal goed, maar een medewerkster van Otrium zat er bovenop om alles zo snel mogelijk in orde te maken en hield mij bij iedere stap op de hoogte. Ik heb zelfs een cadeautje gekregen als goedmakertje. Kortom zeer tevreden :)

03/11/2017

Pluspunten
Ondanks dat artikelen niet altijd op voorraad zijn hebben we ze een super klantenservice!! Vriendelijk en ik werk meteen gecompenseerd. Helemaal top Otrium!

Chandini

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Pluspunten
Super goede service en zeer vriendelijk!!

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Pluspunten
Al een aantal keren een product besteld, wat uiteindelijk niet meer op voorraad bleek te zijn. De dames van Otrium hebben mij hier tijdig over geïnformeerd en mij royaal gecompenseerd. Nog nooit een site gevonden die zo met mij als klant omgaat als zij. Nette afhandeling, altijd een bericht terug..dames hulde! (Ik heb nog geen ervaringen met afhandeling van retouren of defect artikel)
Geen, ik ben bijzonder tevreden. Nadeel is dat ik elke dag even kijk naar nieuw geplaatste artikelen en een bak geld uitgeef aan mooie spullen. Omdat er regelmatig nieuwe aanvoer is van items, is de kans vrij groot dat je blijft bestellen.
Wendy
Kesteren

Gepubliceerd op: 30/10/2017

Pluspunten
Snelle levering, leuke prijsjes en een top service!

Romy
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Prachtige items van topkwaliteit voor heerlijk lage prijzen, verzending supersnel en van retour items ook redelijk snel je geld weer terug. Verpakking keurig netjes en mooi. Service heel erg goed: positief, tegemoetkomend; professioneel.

Ik had een nieuwe garderobe nodig en heb hem bijna helemaal met Otrium stukken kunnen samenstellen: meerdere dingen van verschillende merken passen wonderwel bij elkaar. Ik wilde echt een capsule wardrobe met signature items en dat is super gelukt.
Blij met meer foto's, vooral met een model dat de kleding draagt. Nu er steeds meer merken bij komen gebruik ik vaker de categorie filter maar ik heb gemerkt dat die niet altijd alle items geeft van iets. Maar speuren op Otrium is geen straf, dus achja. Wat ik wel graag wil weten is de samenstelling van iets, er zit niet altijd een productbeschrijving bij.
Jessica
Nijmegen

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Zeer snelle levering
Super trendy kleding voor een super prijs
Kleding op de site lijkt soms een andere kleur te hebben dan het " live" artikel

Gepubliceerd op: 23/10/2017

Pluspunten
Zeer goede service, en mocht er wat mis gaan wordt t uitstekend opgelost. Mijn complimenten!

Jessica
Woudrichem

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
Goede service! Geld van een reparatie teruggekregen.
Beter verzendsysteem.
Maudy