Website: www.otrium.nl
Adres: Haarlemmerweg 317-D 1051LG

Otrium

Pluspunten
Snelle levering, goed service

Antwoord Otrium
Hi Oxi, wat leuk dat je klant bij ons bent! En bedankt voor je review :) We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze service.
Oxi

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Hele snelle levering

Antwoord Otrium
Hi Esther, wat leuk dat je klant bij ons bent! En bedankt voor je review :)
Esther
Roosendaal

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Pluspunten
Kwaliteitsvolle producten in hun gamma aangeboden, zeer vlotte service, snelle en correcte levering, goede klantopvolging, mooie website . Ik was als consument op alle vlakken zeer tevreden en zou dit bedrijf zeker aanbevelen, en ga zonder twijfel in de toekomst opnieuw bestellen

Antwoord Otrium
Hi Anja, wat leuk dat je klant bij ons bent! En bedankt voor je review :) Ik wil je veel plezier met je nieuwe aankopen en hopelijk zien we je snel terug in de online outlet.
Anja
Schoten

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
Mijn order was echt super snel bezorgd! Hartstikke blij mee!
Geen!
Antwoord Otrium
H Tessi, wat leuk dat je klant bij ons bent! En bedankt voor je review :) Ik wil je veel plezier wensen met je nieuwe aankoop.
Tess

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Kende het bedrijf niet en was een beetje huiverig om hier te bestellen maar na wat google speurwerk toch maar besteld.
Mooie jas aangeschaft supersnel en netjes geleverd :) alleen bleken de naden los te laten :( (niet de schuld van Otrium natuurlijk maar de fabrikant van het merk) zaterdag gelijk een mailtje gestuurd met de schadefoto's.en maandag al een mail terug met de oplossing gratis retour en code gekregen voor gratis verzending van de nieuwe jas ook het geld van het geretouneerde jas binnen 2 dagen op rekening. dus ik ben meer dan tevreden en de service ver boven de verwachting wat ik voorheen van Otrium had. TOP 1000x dank

Antwoord Otrium
Hi Kuuperke, wat leuk dat je klant bij ons bent! En bedankt voor je review :) We zijn erg blij dat je tevreden bent met onze service. Ik wil je veel plezier wensen met je nieuwe jas.
kuuperke
Maastricht

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Al vaker bij dit besteld bij dit bedrijf. Levering is snel en leuke aanbiedingen! Laatste aankoop is een leuk jurkje voor de kerst.
Er worden retourkosten in rekening gebracht. Bij mijn eerste bestelling was de maat helaas niet goed. Kosten voor een retour zijn dan jammer.
Antwoord Otrium
Hi Janet, wat leuk dat je klant bij ons bent! En bedankt voor je review. Het kosteloos verzenden en retourneren van de items is iets wat wij ons nog niet kunnen veroorloven zonder de lage prijzen van de items aan te tasten, maar dit is zeker iets wat we in onze toekomst willen bereiken.
Het is wel zo dat wanneer je iets wilt ruilen je na contact opgenomen te hebben met onze klantenservice je altijd gratis verzending krijgt voor je nieuwe bestelling zodat je deze niet nogmaals hoeft te betalen :)
Ik wil je veel plezier wensen met je nieuwe jurk.
Janet
Meppel

Antwoord Otrium
Hi Sabine, wat leuk dat je klant bij ons bent! En bedankt voor je review :)
Sabine
Oud-Turnhout

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Snelle levering en erg klantvriendelijk!
Antwoord Otrium
Hi Jacqueline, wat leuk dat je klant bij ons bent! En bedankt voor je review :) We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze service.
Jacqueline
Maassluis

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Snelle levering en goed verpakt.
Ook worden de mailtjes na het bestellen snel verzonden zodat je je eigen pakket kunt volgen. Ik ben erg tevreden en heb al een volgende bestelling gemaakt
Hoge verzendkosten ondanks grote bestellingen
Antwoord Otrium
Hi Lizzy, wat leuk dat je klant bij ons bent! En bedankt voor je review. Het kosteloos verzenden en retourneren van de items is iets wat wij ons nog niet kunnen veroorloven zonder de lage prijzen van de items aan te tasten, maar dit is zeker iets wat we in onze toekomst willen bereiken :)
Ik wil je veel plezier wensen met je nieuwe aanwinsten!
Lizzy
Schijndel

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Overzichtelijke website, snelle levering

Antwoord Otrium
Hi Pascale, wat leuk dat je klant bij ons bent! En bedankt voor je review :) Ik wens je veel plezier toe met je nieuwe aanwinsten!
Pascale