Website: www.originaltours.nl

Utrecht, 030 - 227 06 76
Rotterdam, 010 - 307 27 31
Zwolle, 038 - 202 23 62

Original Tours & Activities Nederland

Pluspunten
Goed georganiseerde dag! We hebben genoten van de Jordaantour en het heerlijke eten. Dank Original Tours!

Sophie

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Jong stel <35 jaar
Pluspunten
Goed bereikbaar.
Vanwege onenigheid met de locatie (die voor de locatie zou zorgen) werd onze activiteit 5 dagen (!) voor het vrijgezellenfeest gecanceld. Onacceptabel!
Het werd gebracht als: wij kunnen er ook niets aan doen. Maar daarmee werd het probleem volledig bij de consument neergelegd! Ik vind originaltours zelf verantwoordelijk is voor het onderhouden van goede relaties met leveranciers. Als je ziet aankomen dat dit misloopt dan moet je ruim van te voren een alternatief regelen. We kregen het geld terug met excuses en een negatief verhaal over de locatie. Maar via een kennis hebben we persoonlijk contact gehad met de locatie en die hadden een heel ander verhaal. Niet blij mee!
Antwoord Original Tours & Activities Nederland
Dag Annemiek,

Wij betreuren en begrijpen dat jullie er geen goed gevoel aan overgehouden hebben.

Dit is niet waar wij voor staan!

Wij hebben uiteraard direct aangeboden om kosteloos een ander uitje die wij organiseren voor jullie te regelen. Echter wilde jullie hier geen gebruik van maken.

Dan kunnen wij niks anders doen dan direct de voldane factuur te retourneren en nogmaals onze excuses te maken.

In de 7 jaar dat wij bestaan hebben wij gelukkig nog nooit een uitje geannuleerd. We hebben landelijk veel eigen locaties alleen niet alle 850 activiteiten die wij organiseren landelijk kunnen we allemaal op eigen locaties organiseren. Daarom zijn wij soms afhankelijk van derde. Uiteraard werken wij niet meer samen met deze partij.
Annemieke

Gepubliceerd op: 08/05/2017

Single, <35 jr
Pluspunten
Voor de eerste keer in een escape room met drie vriendinnen: de Paleiskamer.
Leuke ontvangst, goede uitleg. De kamer was een mooie uitdaging!
We hebben de tijd helaas met een paar minuten overschreden, maar we zijn er wel uit gekomen! Een aanrader!
Ik kan niets bedenken.
Sjan
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 01/03/2017

Stel 35-55 jr
Pluspunten
Super personeelsuitje gehad!
Geen verbeterpunten. was echt boven verwachting van aal collega's
D. de Wit
Amersfoort

Gepubliceerd op: 19/02/2017

50+ medewerkers
Pluspunten
Super leuke escaperoom Paleiskamer! Met verassende elementen, niets is vanzelfsprekend. Het was zeker uitdagend om te kunnen ontsnappen uit deze kamer! Mooie en schone ruimte, ziet er nieuw en fris uit! Ook het ontvangst en de begeleiding was heel goed. Echt een aanrader! We komen zeker snel terug om de andere escaperoom te ontgrendelen!

Carien
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 04/12/2016

Gezin <35 jr
Pluspunten
Het escapediner is een super aanrader voor een teamuitje! Goed geregeld, top gastvrouw, Jaqueline. Boeiend en uitdagend.
Vreselijk gelachen ook. Heerlijk eten en drinken. De Prael een sfeervolle omgeving en top muziek op de achtergrond.

Simone - Klaas Puul B.V.
Volendam

Gepubliceerd op: 11/11/2016

6-15 medewerkers
Pluspunten
Tante Sjaan heeft ons een super leuke middag bezorgd met de workshop plat Amsterdams! We hebben geleerd, maar bovenal erg gelachen :)

Gepubliceerd op: 09/11/2016

16-49 medewerkers
Pluspunten
Wij hebben een geweldige teammiddag/avond gehad. Eerst escape Amsterdam en toen een dinerquiz in Paleis van de Weemoed. Iedereen heeft het enorm naar zijn zin gehad en wij hebben op een zeer ludieke manier gewerkt aan onze samenwerking.

De organisatie was goed neergezet en werkte zeker mee aan een goede sfeer
Geen!!
Leger des Heils, Majoor Bosshardtburgh

Gepubliceerd op: 15/09/2016

16-49 medewerkers
Pluspunten
Stap - fietstocht voor ons werk team opbouwen van sociale . Uitstekende organisatie . Rende naar een uurwerk. Mooie stap fietsen zijn een geweldige manier om een ​​heleboel interessante locaties in Utrecht te dekken. Onze gids had Nsome sappige verhalen voor ons en deden een geweldige job.
Sterk aanbevolen
Houd de verhalen licht. Wees voorzichtig over religie onderwerpen in diverse groepen
Bob

Gepubliceerd op: 08/09/2016

16-49 medewerkers
Pluspunten
Gisteren hebben wij( na een lange correspondentie) een geweldige high tea in de Prael gehad.
Daarna zijn we met een gids de Jordaan ingegaan.
Ondanks de drukte van de gay pride, heeft onze gids ons mooie ,onbekende en zelfs rustige stukjes Amsterdam laten zien. Ook anticipeerde hij geweldig op onze vragen en opmerkingen.

Ik wilde jullie bij deze dus heel erg bedanken voor een ons onvergetelijke zaterdag.
Wij gaan zeker nog eens de Jordaan in en komen ook gegarandeerd terug in de Prael.

Met vriendelijke groet
Joyce van der Horst
Misschien dat er iets meer gevraagd kan worden of mensen koffie of thee drinken bij de high tea. Wij dronken allemaal thee, dus de koffie is niet aangeroerd( 2 potten) en we hadden allemaal maar 2 glazen thee gehad. Wel kreeg ik een extra pot toen we het vroegen. Verder zijn er geen negatieve punten.
Joyce

Gepubliceerd op: 10/08/2016