Website: http://www.orangebag.nl
Adres: Eisenhowerweg 1 5466AB
Plaats: Veghel

OrangeBag.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
goede producten, snelle service.
Prettig!
Op de website staat vermeld dat als je iets ruilt, je geen portokosten betaald. Echter ik stuur 3 artikelen terug, waarbij ik 1 product ruil voor een andere maat en moet toch 3,95 betalen
Hallo Danielle,

Dankjewel voor je beoordeling en feedback. wat betreft je verbeterpunt lijkt sprake van een vergissing;We versturen elke bestelling, ook een ruilbestelling, gratis voor je vanaf EUR 75. Daaronder geldt t een beperkte bijdrage in de kosten van verzekerd verzenden van EUR 3,95 zoals door je betaald.
Retour sturen voor een ruiling is altijd gratis voor je met ons label. We geven dat ook zo aan op o.a. de website en de instructie in je pakket.
Stuur ons bij een vraag of onduidelijkheid een email en je ontvangt altijd, 7 dagen per week, binnen maximaal enkele uren inhoudelijk antwoord,

Danielle
Oosterhout

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
Een prettige website, erg overzichtelijk waardoor het makkelijk is om kleding/schoenen te bestellen.
Nvt
Joyce Brock
Nijmegen

Gepubliceerd op: 21/07/2017

Pluspunten
Het is een leuk bedrijf om online bij te winkelen. Erg sterk dat je met 1 klik op de foto het product op een model ziet, zonder dat je helemaal "in" de pagina moet gaan.

Britt Mac Lean
Heemstede

Paar verbeterpunten:
- ik ben minder gaan bestellen & dus ook kopen sinds er betaald moet worden voor retour. Online winkelen is te lastig om "raak" te schieten...daarom bestel ik nu vaak producten bij een andere webshop met gratis verzending.
- maatadvies klopt vaak niet...als er normaal staat is het toch een merk dat heel ruim valt.
- de sale periode/korting sluit niet goed aan bij de kortingen die via andere webshops al worden gegeven. Vaak is het bij een andere webshop al 50% terwijl bij orangebag pas 30%. Met dure kleding is dit een te groot verschil om niet naar te handelen.

Heemstede
19/07/2017

Pluspunten
Alles
Eveline
Sittard

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
goede merken, kwaliteit, snelheid

Karin van bergeijk
Roosendaal

Ingrid bouwman
Laren

Gepubliceerd op: 18/07/2017

J.
Prinsenbeek

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten
Mooi en breed aanbod, overzichtelijke website en goede foto's. Communicatie verloopt persoonlijk, snel en duidelijk. Afwikkeling bestelling en retourneren, ook terugstorten volgt op hele korte termijn, volgens afspraak.
website: mogelijkheid tot filter maat en prijs
Hallo Sandra,

Dankjewel voor je mooie beoordeling en feedback.
Voor de volledigheid; Zowel op de mobiele als de desktop website kun je eenvoudig filteren op maat, maar ook op kleur, categorie en merk. Een filter op prijs hebben we niet.
Ook kun je de sortering aanpassen.Je vindt de knop "Filter" bovenaan (mobiel), op de desktop versie van de linkerzijde.
Neem gerust contact op als we je daarbij kunnen helpen,

Sandra
OOsterhout

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Goede website, leuke en goede merken
In geval van een klacht kan er wel wat beter gereageerd worden. Ik had een klacht over een shirt en ik kreeg niet het gevoel dat hier serieus mee om gegaan werd. Jammer want nu bestel ik niet meer zo makkelijk meer via jullie website.
Hallo "Klant",

Dankjewel voor je feedback.
Voor het issue dat je ons enkele dagen geleden per email voorlegde hebben we je meteen, binnen enkel minuten per email de oplossing aangereikt. De Viscose top krijgt namelijk, door deze te strijken, weer de oorspronkelijke lengte terug.
We vinden het jammer dat je ons antwoord en de oplossing als "niet serieus" ervaart en ook geen contact meer hebt opgenomen zodat we eenvoudig voor je kunnen oplossen mocht dit je zelf niet lukken.

Gepubliceerd op: 17/07/2017