Website: http://www.orangebag.nl
Adres: Eisenhowerweg 1 5466AB
Plaats: Veghel

OrangeBag.nl

Pluspunten
super snelle ......persoonlijke levering

Kitty
Broekhuizenvorst

Gepubliceerd op: 21/10/2018

Pluspunten
Goede afhandeling van bestelling, leuke persoonlijke kaart bij de bestelling.

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten
Slecht aangegeven op website over kleuren. Staat duidelijk zwart en krijg rood zwart thuis gestuurd. Daarnaast betaal je dan wel de retourkosten
Hallo Wieke,

Dankjewel voor je feedback.
Als een omschrijving of beeld van een item niet volledig of just zou zijn, dat kan hoe zorgvuldig we ook werken gebeuren, lossen we zo'n issue meteen en kosteloos voor je op.

Wanneer, zoals in dit geval, zowel de foto's als de beschrijving de tweekleurigheid tonen én vermelden is er geen sprake van zo'n vergissing en geldt de gebruikelijke retourregeling met een beperkte bijdrage voor gebruik van ons retourlabel wanneer je niet ruilt..

Wieke

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Prachtige kleding van mooie merken.
Prettige website en leuke social media.
Snelle levering.
Een persoonlijk en attent geschreven kaartje in de doos.
Nadat ik een dure, maar prachtige leren broek van het mooie merk Ruby Tuesday had aangeschaft (en ja...in de goede maat), scheurde de broek na 4 keer dragen aan de achterkant behoorlijk uit. Dit gebeurde simpelweg nadat ik op een stoel ging zitten. Dit zou niet moeten mogen/horen. Helaas kwam OrangeBag mij op geen enkele wijze tegemoet. Een "wat vervelend, maar niets aan te doen" was de eindconclusie. Wat vond ik dat ontzettend jammer en klantonvriendelijk. Mijn broek ligt intussen bij de kleermaker, maar een bescheiden tegemoetkoming, een kortingsbon of iets dergelijks had deze webshop erg gesierd. Helaas!
Hallo Marieke,

Dankjewel voor je feedback en complimenten.
Wat betreft je verbeterpunt voor de volledigheid; Een schade als gevolg van een ongelukje zoals met je broek (zoals je ons eerder per email hebt aangegeven) kunnen we inderdaad niet voor je herstellen of vergoeden, hoe jammer we zo'n ongelukje ook voor je vinden, gaven we je al aan.
"vervelend maar niets aan te doen" is niet een formulering of conclusie die we in onze emails aan je hebben gehanteerd.

Marieke
Hoorn

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Al vaker besteld en steeds weer prachtig geleverd met een kaartje met persoonlijke noot. Ook met eventueel ruilen ivm de maat geen enkel probleem. Ik ben fan.

M.

Dorien
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Persoonlijk. Mooie en goede kwaliteit. Up to date. Blij met orangebag.

Jacqueline

Joyce
Bunde

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Snelle levering, leuke collectie.
Achteraf betalen optie ontbreekt, daarom koop ik hier alleen als ik de maat zeker weet.
Hallo Anke,

Dankjewel voor je mooie beoordeling en feedback.
Achteraf betalen is altijd al veilig, eenvoudig, snel en vooral ook zonder extra kosten, kredietcheck of limiet voor je mogelijk wanneer je afrekent met je credit card.
Door onze snelle terugbetaling bij een retour (altijd binnen drie werkdagen) is dat een goede én voordelige oplossing voor je. Ook ontvang je dan natuurlijk gewoon je 5% loyalty bonus over al je aankopen uit de nieuwe collectie.

Anke
Dokkum