Website: http://www.orangechiptuning.nl
Adres: Roerdomp 5 5221 HL
Plaats: Engelen

Chiptuning alle merken met testbank

Orange Chiptuning
9.8

Pluspunten
Dit is al onze 4e auto die Erik voor ons aanpast in de afgelopen 8 jaar dat we hier klant zijn. Echt een vakman die precies weet waar hij het over heeft. Dit keer hebben we de optie genomen met testbank en het vermogen bleek zelfs hoger dan belooft op de website :-)
echt helemaal niks ! gewoon blijven doen zoals je nu doet !
Ad Zimmerman

Gepubliceerd op: 25/07/2017
Gezin <35 jr

Chiptuning Citroen c4 1.6 HDI
Pluspunten
Ik heb me helaas laten verleiden om eerst een prijsstunter in zee te gaan. Dit was een fiasco auto trok erg slecht en de zwarte rook zou niet misstaan bij tractor pulling. Na telefonisch overleg adviseerde Erik mij om gewoon terug te gaan naar de prijsvechter geld terug en de originele software terug. Tot mijn verbazing was ik op dat moment met 3 andere in de wachtruimte die exact hetzelfde kwamen doen.... Toen de auto origineel was direct een afspraak gemaakt met Orange chiptuning, mensen wat kan er verschil in een tuning zitten. Nu trekt de auto perfect geen rook verbruik is minder dan voorheen, de auto heeft zoveel vermogen echt bizar.

Al mijn volgende auto's gaan hierheen, hier zit kennis en vakmanschap.
geen.

Jos
Sittard

Gepubliceerd op: 28/06/2017
55 jr of ouder

Vandaag ben ik met mijn BMW 1 serie bij Erik geweest voor stage 1 tuning. Het was snel en professioneel gebeurd. Ff wennen bij het naar huis rijden. Ruim 80 pk en 90 nm erbij.
Super power en grote trekkracht in de lage toerentallen. Erik, bedankt. A job well done..
Pluspunten
Levertijd was top, kwaliteit op top. Bevlogen ondernemer.

Henk
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 06/04/2017

Tuning auto

Laurens

Gepubliceerd op: 21/03/2017
Single, <35 jr

Tuning + vermogensmeeting
Pluspunten
Het enige bedrijf waar ze deze auto's kunnen!

Van de dealer te horen gekregen dat de EGR vervangen moest worden a 1000 euro. Sowieso had de auto nadat de sjoemel software eraf was helemaal geen pit meer. Erik heeft de auto voorzien van nieuwe software voor meer vermogen en gelijk de EGR uitgeschakeld. Auto heeft nog nooit zo goed gereden!!!
Janssen
Assen

Gepubliceerd op: 24/10/2016

Polo bluemotion 1.2 TDI EGR uitschakelen en Chiptunen
Pluspunten
Zeer kundig en vriendelijk, en je mag van dichtbij mee kijken en vragen stellen bij alle werkzaamheden: geen geheimen.

Tom
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 23/08/2016
Gezin <35 jr

Ford C-Max 2.0 TDCi: DPF verwijderen, DPF + EGR uit software programmeren en chiptuning.
Tijdens de rit naar huis merkte ik meteen verschil, optrekken en tusssendoor versnellen zonder terug te schakelen ging vele malen vlotter dan voorheen.
En bij gebruik van cruise control kon ik goed merken dat het brandstofverbruik ook veel gunstiger is geworden (nu 1 op 19 bij 120 km/u i.p.v 1 op 14. Daaruit kan ik opmaken dat de motor en uitlaat veel effici├źnter zijn gaan functioneren. En de vervelende DPF-storing meldingen en lampjes komen ook niet meer voor.
Pluspunten
Ik ben in februari dit jaar bij Erik geweest op de locatie in Gameren voor het laten verwijderen van de DPF, EGR uitzetten en een chiptuning. Zeer positief verrast over de o.a.de kennis van Erik, de afspraak maken op zeer korte termijn en de werkzaamheden (verwijderen roetfilter alsmede de tuning zelf maar ook de rust die heerste tijdens alle werkzaamheden). Er wordt geen standaard stukje software geplaatst, de huidige software wordt uitgelezen, de aanpassingen worden daarin gedaan en vervolgens weer teruggeschreven. Lijkt mij de enige en de juiste manier om te doen. Na alle werkzaamheden wordt er nog een proefrit gemaakt en alle werkzaamheden waren daarmee afgerond. Wat duidelijk opvalt is dat tijdens de rit naar huis het allemaal net even soepeler gaat als voor de tuning :-)
Afgelopen maanden en 8000km verder, de tijd gehad om te evalueren; De auto is na de tuning iets zuiniger geworden. Vermoedelijk een combinatie van tuning en het ontbreken van de DPF, dus geen regeneratie en ook geen extra tegendruk. Ik heb sinds de tuning geen enkele DPF of EGR foutmelding gehad dus kan hiermee bevestigen dat deze aanpassingen goed zijn uitgevoerd. De tuning zelf voor wat betreft de PK's en Nm; +50PK en +80Nm, en dat is goed merkbaar. Zowel de trekkracht onderin in het toeren bereik en ook de versnelling is duidelijk beter als voor de tuning. Conclusie : De auto rijdt beter en soepeler als voor de tuning. Goed gedaan dus en een zeer tevreden klant erbij.
Geen verbeterpunten. Kom zeker terug in de toekomst met mijn volgende auto om deze te laten tunen.
Herman
Beek en Donk

Gepubliceerd op: 20/06/2016
Gezin 35-55 jr

X3 2.0d; EGR & DPF off + Chiptuning.
Pluspunten
Super service, en veel verstand van auto's.
Auto rijd nu lekker door. Trekt beter en rijd soepel.

Gepubliceerd op: 11/06/2016

Chiptuning van mijn Renault M├ęgane
Pluspunten
Uitstekende service, professioneel, betrouwbaar, en toegewijd. Denkt goed mee. In mijn ECU zaten uit het verleden wat klachten en die werden ter plekke geheel kosteloos opgelost en getest. Met 1.5 uur kon ik mijn auto al weer mee nemen, die nu aanzienlijk beter loopt en stukken beter meekomt in het verkeer!
Ruben
Den Bosch