OpvakantievanafEindhoven.nl
OpvakantievanafEindhoven.nl
Karin

12/05/2016

Pluspunten
Alle vluchten vanaf Ehv.
Overzichtelijke site waarop je veel voorkeuren kunt intoetsen, zodat het aanbod steeds kleiner wordt en daardoor makkelijker kiezen
Ik probeerde twee mal het tel nr te bellen zoals vermeld op website. Heb 2x langer dan een half uur in de wacht gezeten en vervolgens niemand gesproken.
Daarna via chat direct contact en goed geholpen.
Antwoord OpvakantievanafEindhoven.nl

Geachte mevrouw Dorn,

Bedankt voor uw beoordeling. De mening van ons klanten is zeer belangrijk voor ons. Mede dankzij uw melding hebben wij ons onlangs nieuw geïnstalleerde telefoonsysteem verder kunnen optimaliseren zodat een half uur wachten nooit meer voor zal komen. Nogmaals onze excuses dat dit eerst bij u moest gebeuren alvorens hier achter te komen.

Wederom bedankt voor uw boeking en alvast een goede reis.

Met vriendelijke groeten,

Team OpVakantieVanafEindhoven.nl
Ivan
Melsele (B)

06/05/2016

Pluspunten
Heel correct
Kleine foutjes, wel snel rechtgezet
Yvonne Wolf
Veldhoven

21/04/2016

Pluspunten
We hadden per abuis het hotel ook nog zelf betaald, dus dubbel. Dit is fijn opgelost door Disma.
Anna

20/04/2016

Pluspunten
Tijdens de boeking was er zonder mijn weten iets mis gegaan en dat is door het peroneel meteen opgepakt en in orde gemaakt.
Ik heb niets dan lof voor de medewerkers van kantoor Eindhoven. Niets was hun teveel en iedere belofte werd onmiddellijk gevolgd door uitvoering daarvan.
Monique

25/03/2016

Pluspunten
Snelle reactie met vragen.

22/03/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Hannie
's-Hertogenbosch

21/03/2016

Pluspunten
wij boeken al jaren naar volle tevredenheid via www.OpvakantievanafEindhoven.nl
Roland
Nuenen

16/03/2016

Pluspunten
Goede communicatie en nakomen van belofte
Nicole
Valkenswaard

09/03/2016

Pluspunten
Werd erg vriendelijk geholpen.

08/03/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Bij de gegevens over de reis / het hotel staat een kopje: "niet inbegrepen". Dit is duidelijk en wordt uiteraard gelezen.
Daaronder stond het kopje: "optionele autohuur". Voor iemand die geen auto wil huren niet relevant en dit wordt dus niet of met onvoldoende aandacht gelezen. Nadien blijkt dat bij deze informatie aangegeven staat dat er geen transfer inbegrepen is. Schrikken!! En voor de boeker een hoop stress om te kijken wat er dan wel mogelijk is voor vervoer en daar horen dan weer (in dit geval) hoge extra kosten bij. Niet netjes.
Waarom staat deze, toch belangrijke informatie, niet gewoon onder het kopje: "niet inbegrepen"? Daar hoort het volgens mij thuis, gewoon omdat het niet inbegrepen is bij de reis.
Aanpassing hiervan zou een goede verbetering zijn en de gedachte om dit bedrijf bij derden aan te bevelen mogelijk kunnen beinvloeden.

Verder staat er wel het kopje Bestemmingsinformatie maar onder de tabs van Plaats- en regio informatie Lido Degli Estensi staat niets ingevuld. Een gemiste kans om alvast wat informatie te geven. Jammer.
Antwoord OpvakantievanafEindhoven.nl

Geachte heer en mevrouw van Empel,

Bedankt voor uw beoordeling, de mening van onze klanten is erg waardevol voor ons. Ik heb begrepen dat er reeds contact is geweest om het een en ander naar wens op te lossen. Zoals u correct aangeeft, staat in de informatie van de accommodatie niet duidelijk aangegeven dat de transfer niet inbegrepen is. Deze informatie wordt door de reisorganisatie aangeleverd. Wij zullen dan ook aan de Jong Intra doorgeven dat het wenselijk is dat dit duidelijker gecommuniceerd wordt. Ook uw terechte opmerking over het ontbreken van bestemmingsinformatie zullen wij bij hen aankaarten. Wij zullen u van een eventuele reactie van de Jong Intra voorzien.

Met vriendelijke groeten,

Team OpVakantieVanaf.nl
Website: http://www.opvakantievanafeindhoven.nl
Adres: Aalsterweg 99 5615 CC
Plaats: Eindhoven

Alle vakanties vanaf Eindhoven Airport. Met de prijzen van het internet en de service van het reisbureau. 3 x gekozen tot Reisbureau van het Jaar!