Op Vakantie Vanaf Eindhoven

Website: www.opvakantievanaf.nl
Adres: Hart van Brabantlaan 30 5038 JL
Plaats: Tilburg
Telefoon: info@opvakantievanaf.nl

Op Vakantie Vanaf is onderdeel van één van de grootste zelfstandige reisbureaus van Nederland, Disma Reizen. Met 5 fysieke vestigingen, een afdeling touroperating en 12 reiswebsites zijn wij een betrouwbare partner voor het boeken van uw ideale vakantie. Een team van deskundige reisadviseurs zit klaar om uw boeking in behandeling te nemen of u te helpen bij het boeken van uw vakantie!
Op Vakantie Vanaf, dichtbij de beste keuze!

Op Vakantie Vanaf

Onduidelijk hoe je in eigen account komt
Moeilijk om nu een beoordeling in te vullen, aangezien we alleen nog maar geboekt hebben
Antwoord Op Vakantie Vanaf Eindhoven
Beste heer/mevrouw,

Nogmaals hartelijk dank voor uw boeking.

Het klopt dat het niet mogelijk is om in te loggen in uw account, omdat het vooralsnog niet mogelijk is om een account aan te maken op onze website. Op onze uitgebreide boekingsbevestiging staat alle informatie die u nodig heeft voor uw vakantie.

De beoordeling waar we u om vragen heeft enkel en alleen betrekking op de ervaring die u heeft gehad met het boeken bij ons online reisbureau, Op Vakantie Vanaf Eindhoven.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als klant.

Team Op Vakantie Vanaf Eindhoven

Gepubliceerd op: 23/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
alles was perfect geregeld. vanaf vliegveld t/m hotel en terug. de transfer zat er bij in , we konden degene die ons naar t juiste busje zou leiden goed vinden. dat moest perse van mij vw m n gebrekkige engels. helemaal goed.
de plekken in t vliegtuig vielen me tegen. ik had nog nooit eerder gevlogen en ben lang dus met je knieën zat je tegen de stoelen ervoor en terugreis zat er geen raam bij ons en dat was niet te zien toen we die plekken gereserveerd hadden.
Antwoord Op Vakantie Vanaf Eelde
Beste Akkelien,

Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen.

In uw review refereert u naar de plekken in het vliegtuig en andere zaken tijdens uw vakantie. Helaas hebben we hier als online reisbureau maar beperkt invloed op, aangezien de vakantie door de reisorganisatie wordt uitgevoerd.

Desondanks zijn we alsnog verheugd met een 8 als beoordeling.

We hopen u in de toekomst weer als klant te mogen begroeten.

Team Op Vakantie Vanaf Eelde

Leek

Gepubliceerd op: 09/06/2019

Gepubliceerd op: 06/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Alles goed geregeld
Voor de terug reis van Malgrat naar Maastricht 5 uur voor vertrek opgehaald worden is belachelijk hierdoor heb je geen kans om deel te nemen aan het betaalde ontbijt Zeker gezien de afstand van 35 km naar het vliegveld.
Antwoord Op Vakantie Vanaf Maastricht
Beste Desiree,

Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling.

We begrijpen dat 5 uur voor vertrek erg ruim is. Het is inderdaad vervelend dat het ontbijt niet meer genuttigd kon worden op de laatste vakantiedag. Helaas hebben wij slechts beperkte invloed op de uitvoering van de vakantie, aangezien deze wordt uitgevoerd door de desbetreffende reisorganisatie.

Deze beperkte invloed is ook de reden dat we onze klanten verzoeken om onze service als online reisbureau te beoordelen. Om onze service zo optimaal mogelijk te kunnen inzetten, zijn reviews zoals die van u erg waardevol.

We hopen u in de toekomst weer als klant te mogen begroeten.

Team Op Vakantie Vanaf Maastricht
Desiree
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 05/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Duidelijke en overzichtelijke mail inzake de boeking
Ik ga nog even bellen, omdat ik me afvraag of het transfer vanaf het vliegtuig naar het hotel v.v. ook geregeld is?
Elly

Gepubliceerd op: 06/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle reactie en handelingen.
net
IKcc
Geleen

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Gepubliceerd op: 02/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle service, kleinschalig.
Iris
Basse

Gepubliceerd op: 02/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Heb alles online gedaan en geen contact gehad dus kan dit niet echt beoordelen

Gepubliceerd op: 16/04/2019