Op Vakantie Vanaf Eindhoven

Website: www.opvakantievanaf.nl
Adres: Hart van Brabantlaan 30 5038 JL
Plaats: Tilburg
Telefoon: info@opvakantievanaf.nl

Op Vakantie Vanaf is onderdeel van één van de grootste zelfstandige reisbureaus van Nederland, Disma Reizen. Met 5 fysieke vestigingen, een afdeling touroperating en 12 reiswebsites zijn wij een betrouwbare partner voor het boeken van uw ideale vakantie. Een team van deskundige reisadviseurs zit klaar om uw boeking in behandeling te nemen of u te helpen bij het boeken van uw vakantie!
Op Vakantie Vanaf, dichtbij de beste keuze!

Op Vakantie Vanaf

Pluspunten
lekker dicht bij huis. parkeren bij brengen is prima geregeld.
grand cafe horison was gesloten door verbouwing en dat is niet duidelijk op de site vermeld. Had graag mijn dochter uitgezwaaid en zien opstijgen vanuit het grand café.
Antwoord Op Vakantie Vanaf Rotterdam
Beste Jacqueline,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wij betreuren het dat u onze service heeft beoordeeld met een onvoldoende. Ook is het voor ons niet geheel duidelijk waar onze service precies tekort is geschoten. Wij zijn namelijk niet gevestigd op de luchthaven, maar een onafhankelijk online reisbureau, gespecialiseerd in vakanties vanaf Rotterdam The Hague Airport. Wij hebben dan ook geen inzicht in de openingstijden van Grand Café Horizon.

We horen het graag van u wanneer we u nog verder kunnen assisteren bij de voorbereiding op uw vakantie.

Zonnige groet,

Team Op Vakantie Vanaf Rotterdam
Jacqueline

Gepubliceerd op: 19/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
lekker dicht bij huis. parkeren is prima geregeld.
grand cafe horison was gesloten en niet duidelijk op de site vermeld.

19/06/2019

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
aardig personeel aan de telefoon
@keer mondeling aangekondigd de reis te boeken,door omstandigheden wat langer geduurd,maar op betalingsmoment was de reis vol,zodat ik 100 euro duurder op een andere datum moest betalen...niet leuk,lugisch is toch dat er even op tijd gebeld wordt dat ik het geld moet overmaken???Niet leuk!dus wel moeite met aanbevelen,sorry!
Antwoord Op Vakantie Vanaf Eelde
Beste klant,

Allereerst hartelijk dank voor uw review. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren en daar zijn we erg blij mee.

Zoals we destijds aan u uitgelegd hebben, is het voor ons niet mogelijk om een vakantie te boeken zonder persoonsgegevens te hebben ontvangen. Alle prijzen zijn onder voorbehoud en onderhevig aan wijzigingen, dus na een paar dagen was de vakantie niet meer beschikbaar en een alternatief helaas duurder.

We begrijpen u, maar kunnen hier tot onze spijt niks aan veranderen. Wij kunnen geen prijzen garanderen of een vakantie boeken zonder deze gegevens.

We hopen dat u desondanks een fantastische vakantie zult beleven!

Groet,

Team Op Vakantie Vanaf Eelde