Op Vakantie Vanaf Eindhoven

Website: www.opvakantievanaf.nl
Adres: Hart van Brabantlaan 30 5038 JL
Plaats: Tilburg
Telefoon: info@opvakantievanaf.nl

Op Vakantie Vanaf is onderdeel van één van de grootste zelfstandige reisbureaus van Nederland, Disma Reizen. Met 5 fysieke vestigingen, een afdeling touroperating en 12 reiswebsites zijn wij een betrouwbare partner voor het boeken van uw ideale vakantie. Een team van deskundige reisadviseurs zit klaar om uw boeking in behandeling te nemen of u te helpen bij het boeken van uw vakantie!
Op Vakantie Vanaf, dichtbij de beste keuze!

Op Vakantie Vanaf

Pluspunten
alles was perfect geregeld. vanaf vliegveld t/m hotel en terug. de transfer zat er bij in , we konden degene die ons naar t juiste busje zou leiden goed vinden. dat moest perse van mij vw m n gebrekkige engels. helemaal goed.
de plekken in t vliegtuig vielen me tegen. ik had nog nooit eerder gevlogen en ben lang dus met je knieën zat je tegen de stoelen ervoor en terugreis zat er geen raam bij ons en dat was niet te zien toen we die plekken gereserveerd hadden.
Antwoord Op Vakantie Vanaf Eelde
Beste Akkelien,

Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen.

In uw review refereert u naar de plekken in het vliegtuig en andere zaken tijdens uw vakantie. Helaas hebben we hier als online reisbureau maar beperkt invloed op, aangezien de vakantie door de reisorganisatie wordt uitgevoerd.

Desondanks zijn we alsnog verheugd met een 8 als beoordeling.

We hopen u in de toekomst weer als klant te mogen begroeten.

Team Op Vakantie Vanaf Eelde
Akkelien De Jong
Damwald

Gepubliceerd op: 10/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Door een vriendelijke, behulpzame medewerker geholpen.
Ga zo door.

Gepubliceerd op: 10/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle reactie, vlot geregeld
Mies
Emmen

Gepubliceerd op: 09/06/2019
Eric
Leek

Gepubliceerd op: 09/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
gemakkelijk, snel en goed.

duidelijke communicatie via mail
Yvonne
Weert

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Gepubliceerd op: 06/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Alles goed geregeld
Voor de terug reis van Malgrat naar Maastricht 5 uur voor vertrek opgehaald worden is belachelijk hierdoor heb je geen kans om deel te nemen aan het betaalde ontbijt Zeker gezien de afstand van 35 km naar het vliegveld.
Antwoord Op Vakantie Vanaf Maastricht
Beste Desiree,

Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling.

We begrijpen dat 5 uur voor vertrek erg ruim is. Het is inderdaad vervelend dat het ontbijt niet meer genuttigd kon worden op de laatste vakantiedag. Helaas hebben wij slechts beperkte invloed op de uitvoering van de vakantie, aangezien deze wordt uitgevoerd door de desbetreffende reisorganisatie.

Deze beperkte invloed is ook de reden dat we onze klanten verzoeken om onze service als online reisbureau te beoordelen. Om onze service zo optimaal mogelijk te kunnen inzetten, zijn reviews zoals die van u erg waardevol.

We hopen u in de toekomst weer als klant te mogen begroeten.

Team Op Vakantie Vanaf Maastricht
Desiree
Hoensbroek

Simone
Vijlen

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle adequate afhandeling reservering
Geen idee.
Rikkie
ANNEN

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
tot nu toe alleen positief
zou graag zien dat de beoordeling pas achteraf plaats vind , dan pas kun je een echt en realistich oordeel geven.
Antwoord Op Vakantie Vanaf Eelde
Beste PB,

Allereerst hartelijk dank voor de moeite die u genomen heeft om een review te plaatsen. Dat waarderen we enorm!

We hebben ervoor gekozen om de beoordeling voor aanvang van de vakantie plaats te laten vinden, omdat wij graag willen weten hoe we onze service kunnen verbeteren.

De vakantie zelf wordt namelijk uitgevoerd door een reisorganisatie. Het is dan ook niet de bedoeling dat de ervaring op vakantie wordt beoordeeld, aangezien wij daar als online reisbureau daar dus weinig invloed op hebben.

We hopen dat u in ieder geval een fantastische vakantie vanaf Eelde gaat beleven.

Team Op Vakantie Vanaf Eelde
pb