OpvakantievanafEindhoven.nl

Website: www.opvakantievanaf.nl
Adres: Hart van Brabantlaan 30 5038 JL
Plaats: Tilburg
Telefoon: info@opvakantievanaf.nl

Op Vakantie Vanaf is onderdeel van één van de grootste zelfstandige reisbureaus van Nederland, Disma Reizen. Met 5 fysieke vestigingen, een afdeling touroperating en 12 reiswebsites zijn wij een betrouwbare partner voor het boeken van uw ideale vakantie. Een team van deskundige reisadviseurs zit klaar om uw boeking in behandeling te nemen of u te helpen bij het boeken van uw vakantie!
Op Vakantie Vanaf, dichtbij de beste keuze!

opVakantieVanaf

Ik heb een vliegvakantie met reis geboekt, waarbij met Ryanair wordt gevlogen. Bij boeken werd mij niet de keuze gegeven of ik ruimbagage mee wilde nemen. Toen ik daar achterover contact over opname, moest ik meer betalen dan bij boeking het geval zou zijn geweest. Ik werd geholpen door een stagiaire, dat kwam niet professioneel over. Zet dat er dan niet bij.
Antwoord OpvakantievanafEindhoven.nl
Beste klant van Op Vakantie Vanaf Eindhoven,

Hartelijk dank voor uw review over onze dienstverlening.

Helaas geldt de prijs die Ryanair zelf communiceert voor de ruimbagage bij boeking alleen wanneer de boeking direct bij Ryanair op de website gemaakt wordt. Deze tarieven gelden helaas nooit voor boekingen via intermediairs zoals wij.

De tarieven die wij daarna ontvangen van Ryanair zijn inderdaad een stuk hoger dan het bedrag dat zij zelf communiceren bij een directe boeking. We begrijpen de verwarring dan ook heel goed.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hopen u in de toekomst alsnog te mogen begroeten als klant.

We wensen u een hele fijne vakantie!

Team Op Vakantie Vanaf Eindhoven

Gepubliceerd op: 16/02/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
goede en snelle communicatie. ook bij vragen.
Dirk
Goningen

Gepubliceerd op: 15/02/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
De vakantie was snel geboekt en bevestigd.
Onze vragen omtrent het reizen met een 8 weken oude baby werden ook naar wens beantwoord.
Gewoon een bedrijf dat aan de verwachtingen voldoet en doet wat het zegt.
De betaallink voor de (later) bijgeboekte ruimbagage deed het niet. Men kon geen nieuwe link sturen.
Nu moesten we het zelf overmaken. Geen probleem, maar een nieuwe betaallink zou nog meer ontzorgen.
Pascal
Eelderwolde

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Gepubliceerd op: 09/02/2018
Bruno Smit
Gieten

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede vergelijkingen mogelijk. Prettige zoekfuncties. In één oogopslag zien wat het aanbod is. Goede prijs-kwaliteit-verhoudingen. Fijn om vanuit regio-vliegvelden te reizen.
1. Op website moeilijk zoeken naar vluchten op datum. Steeds is er op een bepaalde datum geen vlucht mogelijk. Beter zou zijn om de vluchten per maand te laten zien; waarna men later kan kiezen uit de beschikbare dagen.
2. Mijn reis-reservering is niet op de site te vinden; er is geen mogelijkheid om je reserveringsnummer bij een zoekfunctie in te vullen.
Trudi
Garyp

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Adequaat gehandeld bij vraag over annuleringsverzekering.
Jeroen
Waardhuizen

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Onze laatste boeking via een reisbureau is 15 jaar geleden. Het is daarom moeilijk om deze vraag te beantwoorden.
nvt
Wim