Website: www.westpoort.nl
Adres: Basisweg 29 1043AN
Telefoon: 0204480190

Opleidingscentrum Westpoort

Pluspunten
Was een lange dag maar top les gegeven

Wagnermontage
Oude wetering

Gepubliceerd op: 08/02/2020

Pluspunten
Super goed georganiseerd door onder andere: goed les lokaal, eten en drinken goed geregeld en praktijk ruimte heel positief.
De kwaliteit van de opleiding vind ik heel erg laag! Veel te lange theorie, veel te makkelijke toets. je slaagt al als je een kwart van de antwoorden fout hebt. Enorm makkelijk dus. Ook vind ik dat er strenger gekeken moet worden naar de praktijk. Er zaten zeker 3 mensen bij waarvan ik hoop dat ik nooit in een bedrijf werk waar hun werkzaam zijn als heftruck chauffeur. Echt gevaarlijk, maar die slagen wel.
Hoi Stefan,
Bedankt voor je review en dat je de tijd neemt om ons verbeterpunten mee te geven, dat waarderen we! We zullen onderzoeken of de heftruckcursus waar jij aan deel hebt genomen volgens procedure is gegaan. Wat betreft het examen, het is superfijn dat het voor jou erg gemakkelijk was, dit is helaas niet voor iedereen het geval. We hebben er voor gezorgd dat alle nodige onderdelen aan bod komen en volgens richtlijnen is ingedeeld.
Nogmaals dank voor je review en we hopen je nog een keer terug te zien!
Groet, team Westpoort
Stefan

Gepubliceerd op: 01/02/2020

Pluspunten
VCA Basis gehaald. Zeer goede uitleg en hele aardige personeel.
Niet
KD

Gepubliceerd op: 23/01/2020

Nilton

Gepubliceerd op: 20/01/2020

Pluspunten
Ik heb een heftruck cursus gevolgd, ik ben zeer tevreden over Westpoort. Ik had een een goede leraar, hij was helder en had gevoel voor humor. Tijdens het cursus kregen we een warme hapje en belegde broodjes en drank. Ik ga Westpoort zeker aan vrienden aanbevelen en volgend keer volg ik bij Westpoort weer een cursus!
Geen verbeterpunten, alles was TOP!!
Fatih

Gepubliceerd op: 20/01/2020

Joey

Gepubliceerd op: 19/01/2020

Pluspunten
Goed bereikbaar en communicatie kwa mails is goed.
En al zijn cursussen niet mijn meest favoriete daginvullingen , heb ik ze toch als prettig en informatief ervaren.
Mischien handig om bij verzamelen 's ochtends vanuit de " ontvangsthal"
een microfoon te gebruiken bij oproepen kandidaten naar desbetreffende lokaal en cursusleider.
Door de verschillende vertrekken , krijgt niet altijd iedereen mee wat er gezegd wordt, en welke cursus naar boven gaat .
Hoi Jeroen,

Wat fijn om te horen dat je de communicatie en de cursusinvulling als prettig hebt ervaren! Bedankt voor je mooie review en cijfer en uiteraard voor je verbeterpunt, we zullen het meenemen!

Groetjes, team Westpoort
Jeroen
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 19/01/2020

Pluspunten
duidelijke uitleg

Dave
Den Bosch

Gepubliceerd op: 19/01/2020

Pluspunten
Ik vond dat de cursus goed gedoceerd wordt gegeven. En dat de docent op een goed manier zijn best doet om het voor een ieder interssant te maken
Ik zou willen adviseren om als naslag werk een hand-out in te voeren, zodat je ook achteraf nog een naslag werk hebt met de belangrijkste punten.
Hoi Gerard,
Bedankt voor je review en fantastische cijfer! Super dat je de cursussen interessant vond!

We hebben inderdaad geen naslagwerk voor alle cursussen. Voor de VCA cursus kan je het boek dat in je bevestigingsmail zit gebruiken als naslagwerk :)

Groet, team Westpoort
Gerard