Website: http://www.opfris-rijles.nl
Adres: Zuidlarenstraat 57 2545VP
Plaats: Den Haag
Telefoon: 085 - 760 04 60

Opfris-Rijles.nl wil cursisten op een leuke en leerzame manier opleiden en bewust laten worden van een verkeersveilig(er) verkeersgedrag om zo nul verkeersdoden te realiseren. Innovatie, betrouwbaarheid en rijplezier voor het léven staan bij onze formule centraal.

Opfris-Rijles.nl
9.6

Pluspunten
Bassam was rustig en professioneel tijdens de rijlessen. Ik had vrees om in de randstad te rijden na 5 jaar nauwelijks gereden te hebben. Toen ik een auto kreeg van de zaak moest hier verandering in komen. Ik heb 4 lessen gevolg bij Bassam en zit nu relax achter het stuur. Ik heb geleerd hoe ik goed moet vooruit kan kijken en hoe ik zonder problemen kan (file) parkeren. En dat in maar 4 lessen! Ik durf nu eindelijk naar mijn werk te rijden zonder gestresst aan te komen! Dankjewel Bassam!

Anoniem

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Je kan snel terecht. Daarnaast was het met Bassam in de auto leerzaam en gezellig. Ik voelde me snel op m’n gemak en weer zeker genoeg om zelfstandig auto te rijden. Bedankt!
Lieke

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Nadat ik drie jaar niet heb gereden ivm rijangst, heb ik zes opfrisrijlessen gevolgd bij Bassam. Bassam is een rustige rijinstructeur die mij meteen het vertrouwen in het rijden weer teruggaf. Ik had van te voren nooit gedacht dat ik zo snel weer zelfstandig de weg op zou durven. Dankzij de fijne en leerzame rijlessen van Bassam, stap ik na drie jaar weer met zelfvertrouwen in de auto. Ik kan de rijlessen dus zeker aanbevelen!

Suzanne

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Zeer prettige instructeur. Duidelijke feedback. Dankzij Bassam na 13 jaar weer veilig de weg op! Blij dat ik de stap genomen heb om voor opfris-rijles.nl te kiezen.

Rosemarijn

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
In de zes jaar dat ik mijn rijbewijs in bezit had, heb ik amper gereden waardoor ik niet met genoeg zelfvertrouwen weer in een auto kon stappen. Met een paar lessen van Idris, ben ik hier enorm overheen gekomen. Met goede tips en focus op het 'echte' rijden (i.p.v. op een praktijkexamen) stap ik inmiddels met veel zelfvertrouwen de auto in en heb al veel veilige kilometers achter de rug!

Kathrina

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
Ik had al jaren niet meer gereden en durfde daarom niet meer alleen weg met de auto. Maar dankzij een aantal lessen van Bassam rijd ik weer alleen, het heeft me dus heel erg geholpen!

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
Ik vond het heel erg eng om op de snelweg te rijden door een gebrek aan zelfvertrouwen. Vandaag een snelcurses met Bassam gedaan. Aan het einde van de les zat ik helemaal ontspannen achter het stuur. Dankjewel Bassam, voor de positieve manier van lesgeven en de leuke gesprekken. Je hebt me enorm geholpen!

Sabine

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
Ik had 8 jaar niet gereden en voor mijn reis naar Canada, waar ik van plan ben om ~2500km te gaan rijden, besloten om van opfrisrijles.nl gebruik te maken.

Bassam is een uitstekende instructeur die bijzonder relaxt is en alle rust neemt om me erg op mijn gemak heeft gesteld.

Dank voor de prettige 5 lessen en ik kijk vol vertrouwen uit naar mijn vakantie!
Geen, alles is top!
Sander
Rijswijk

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Fijne en ontspannen sfeer. Idris blijft rustig en legt alles stap voor stap uit net zolang tot je het snapt en het weer vertrouwt voelt.

Jette
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Na 2 jaar niet gereden te hebben heb ik besloten om een opfriscursus te nemen. Ik heb 3 lessen gevolgd. Ik had Bassam als rij instructeur en hij gaf heel fijn les. Ik heb bij meerdere rijscholen gereden maar dit was de beste ervaring die ik heb gehad. Professioneel, geduld en goede tips passen bij Opfris rijles. Ik zou het iedereen aanbevelen als je nog onzeker bent in het verkeer. Bassam kan je daar zeker bij helpen!
Sherina
Hoogvliet