Website: http://www.opfris-rijles.nl
Adres: Zuidlarenstraat 57 2545VP
Plaats: Den Haag

Opfris-Rijles.nl
9.5

Pluspunten
Bassam heeft mij tips meegegeven over het parkeren. Het duurde even voordat ik het weer onder de knie had , maar hij had erg veel geduld met mij.
Ga zo door!!!
Wendy

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Prettige twee lessen gehad met Bassam. Erg fijn om ook een les in eigen auto te rijden. Bassam stelt gerust en geeft bruikbare feedback.

José
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Bassam brengt rust en legt alles duidelijk uit. Hij heeft voor mij de spanning in het rijden flink weggenomen. Dankzij 4 rijlessen ben ik weer in staat om zelfstandig de weg op te gaan.

Paula
Nootdorp

Gepubliceerd op: 26/07/2018

Pluspunten
Mijn opfris rijlessen met Bassam hebben mij mijn zelfvertrouwen op de weg weer teruggegeven. Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik bijna 6 jaar niet meer gereden waardoor ik de weg niet meer op durfde. Bassam was heel vriendelijk, erg geduldig en gaf heel fijne, opbouwende feedback. Ik kan het aan iedereen aanraden!

Eline
Leiden

Gepubliceerd op: 25/07/2018

Pluspunten
Ik vindt het super.
BASSAM blijft zo super rustig. Legt alles goed uit.
Tussendoor zijn we gestopt om alles door te nemen. En het is me zeker niet tegen gevallen.
In het begin zat ik met zweet in mn handen maar door Bassam is het me reuze meegevallen
Ik zou alleen zeggen:
GA ZO DOOR
Wil

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Hele fijne opfris rijlessen gehad bij Bassam in Leiden. In korte tijd veel bijgeleerd. Hij kwam altijd heel rustig over, wat ik prettig vond. Ook deed hij erg zijn best zijn agenda op mij aan te passen. Zeker een aanrader voor iemand die weer even een opfrisser nodig heeft om met meer vertrouwen de weg op te kunnen.

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
Na 5 jaar niet achter de stuur te hebben gezeten heb ik mij aangemeld bij Opfris-Rijles.nl. Ben zeer tevreden over de manier hoe de lessen door rijinstructeur Bassan werden gegeven. Op rustige, professionele manier werd ik er op gewezen wat er verbeterd moet worden. Tevens werd door Bassan handige tips gegeven wat betreft rijgedrag (veilig rijden) en de auto zelf. Zeker een aanrader!

Olga

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
Ontzettend bedankt voor al je geduld, hulp en wijsheid!

Ik heb in de jaren dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik veel te weinig gereden.
Mede door een aantal nare ervaringen en het niet goed leren rijden heb ik een enorme rijangst opgebouwd.

Toen ik uiteindelijk de stap genomen had om weer rijlessen te nemen was het best vervelend om te moeten inzien dat er een hoop te doen/leren was.

Idris heeft mij zo fantastisch geholpen. Hij heeft mij laten inzien waar mijn angst op gebaseerd was en hoe ik dit kon overwinnen. Bij mij waren er iets meer lessen nodig maar dat is het me meer dan waard geweest.

Nogmaals ontzettend bedankt voor alles!

Hartelijke groet,
Patricia Wind
Geen idee
Patricia

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
Heb al zeker 13 jaar mijn rijbewijs maar nooit meer gereden. Hierdoor een grote rijangst opgebouwd! Na heel lang getwijfeld te hebben om de stap te zetten
( heb de website wel zeker 10x bezocht voor ik eindelijk durfde te bellen) al meteen bij het eerste contact een positieve indruk van Idris. Op een rustige en efficiënte manier zijn de lessen opgebouwd. Hij herkende mijn angsten en kon mij hierin goede tips geven. Daar waar ik voor mijzelf steeds smoesjes aan het verzinnen was waarom ik iets niet zou kunnen, liet Idris zien dat ik het wel kon en gaf mij hierin steeds meer zelfvertrouwen. Alhoewel mijn rijangst altijd wel licht aanwezig zal zijn, heb ik door Idris geleerd beter te anticiperen in het verkeer en zit ik ook als bijrijder relaxter in de auto.

Linda

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Heb in de 10 jaar dat ik mijn rijbewijs heb gehaald een paar keer gereden, waardoor ik nooit echt heb leren rijden en uiteindelijk een enorme angst heb opgebouwd. Eindelijk de stap genomen om weer rijlessen te nemen om over de angst heen te komen en hier heeft Idris mij in 4 lessen enorm mee geholpen. Veel advies die ik nu gebruik tijdens het rijden en anders nooit had gehad om met meer zekerheid de weg op te gaan. Enorm tevreden.

Sofie

Gepubliceerd op: 27/06/2018