Website: http://www.opfris-rijles.nl
Adres: Zuidlarenstraat 57 2545VP
Plaats: Den Haag

Opfris-Rijles.nl

Pluspunten
Ik kwam bij Opfris-Rijles.nl als een gespannen onzeker en faalangstige rijdster en kan na een aantal lessen met zekerheid zeggen dat het een verschil maakt van dag en nacht! Ik zie meer, kan meer en vooral durf meer! Ik zou iedereen dit bedrijf met een gerust hart aanbevelen!
Ga vooral door waar je mee bezig bent, uniek in zijn soort!
Mary jane lager
Denhaag

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Pluspunten
Opfris-Rijles.nl doet wat het beloofd. Instructeur Idris is erg vriendelijk en ziet snel welke punten extra oefening nodig hebben en geeft duidelijke handvatten hoe dit te verbeteren, waarbij er gelet wordt op het "echte" rijden en niet op het halen van het rijexamen. Verder is het maken van afspraken eenvoudig en Idris denkt actief mee wanneer de rijlessen het beste zouden uitkomen.

Gepubliceerd op: 28/02/2018

Pluspunten
flexibel
stipt
gedegen

Marga Caljé
Delft

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
De rijinstructeur, Idris, was duidelijk in zijn uitleg, en nam ruimschoots de tijd om mij te leren wat ik nodig had. Ik zat helemaal op mijn gemak in de auto, en heb er veel van opgestoken. Ook ben ik blij met de documenten die ik later nog per mail opgestuurd kreeg.

Desiree
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 30/09/2017

Pluspunten
Vriendelijk, rustgevend, betrouwbaar. Was voor het eerst na meer dan 10 jaar weer zelf achter het stuur, behoorlijk zenuwachtig maar dat verdween eigenlijk al snel doordat ik goed begeleid werd. Super

Ingrid de Niet

Gepubliceerd op: 29/09/2017

Pluspunten
Na ruim 10 jaar niet te hebben gereden heb ik me, naar aanleiding van de goede recensies, aangemeld bij Opfris-rijles.nl. Deze goede recensies bleken zeer terecht. Al bij het eerste telefonische contact met Idris werd duidelijk dat hij heel professioneel, geduldig en vakkundig is. Hierdoor voelde ik me al meteen op mijn gemak gesteld om te beginnen.
Hij is erg flexibel met afspraken en houdt je netjes op de hoogte wanneer het iets eerder/later wordt (meestal iets eerder). De lessen werden rustig opgestart en zijn persoonlijk. Idris zorgt voor rust tijdens de lessen door de tijd te nemen om alles geduldig en duidelijk uit te leggen. Wanneer hij merkt dat je meer aan kunt zal hij je zeker ook op de juiste manier uitdagen om dit eruit te halen. Naast dat ik mijn zelfvertrouwen om achter het stuur plaats te nemen weer terug heb gekregen leer je ook van Idris om sociaal te rijden. Zijn tips en feedback vergroten je zelfinzicht in het verkeer.
Opfris rijles is echt een aanrader voor iedereen die moeite heeft met autorijden op welke manier dan ook. Idris is oprecht betrokken om mensen weer te laten auto rijden en zo hun vrijheid hierin terug te krijgen. Na 9 lessen rijd ik nu weer zelfstandig in de stad en op de snelweg.

Susan
Rijswijk ZH

Gepubliceerd op: 17/09/2017

Pluspunten
De opfris rijlessen hebben er voor gezorgd dat ik 5 jaar na het behalen van mijn rijbewijs eindelijk zelfverzekerd en relaxt in de auto zit. Aan de hand van practische tips, weetjes en trucjes leer je echt een andere manier van rijden aan, waarbij ik mij veel prettiger voel. Alles is bespreekbaar en in overleg wordt vastgesteld wat voor jou de belangrijkste aandachtspunten zijn. Na een aantal opfris rijlessen, rijd ik nu weer alleen op de snelweg, iets wat ik me 2 maanden geleden niet had kunnen voorstellen!

Shanti

Gepubliceerd op: 17/09/2017

Pluspunten
Na 2 jaar niet gereden te hebben wilde ik dit graag weer oppakken. Met behulp van een goede aanpak, wat snellere opbouw (in overleg) en handige tips ben ik in 2 lessen weer een stuk zekerder op de weg en kan ik dit zelf verder oppakken.
Geen verbeterpunten
Marloes
Leiden

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten
Vlotte en tegelijk rustige instructeur, goede prijs, eigen inbreng is welkom, zeer goede en duidelijke feedback. Het was erg verfrissend om eens een opfrisrijles te nemen (na 25 jaar rijbewijs). Het was als gevolg van pas ontstane rijangst op de snelweg, maar na 1 les kan ik zelf weer rustig aan de gang.

Inge

Gepubliceerd op: 31/08/2017

Pluspunten
Erg tevreden met mijn rijlessen bij Idris. Ik had wel een rijbewijs, maar had al jaren niet gereden. In slechts twee lessen gaf Idris mij naast veel tips en trucs vooral mijn zelfvertrouwen om te rijden terug. Tijdens het rijden kijkt hij goed naar verbeterpunten en legt sommige handelingen ook technisch uit, waardoor je goed kunt begrijpen waarom die zo gebeuren. Inmiddels rijd ik met veel plezier weer rond in mijn auto!
Van tevoren zou iets duidelijk gesproken kunnen worden over wat er die les geoefend gaat worden (bijv. wel of niet inparkeren, snelweg, etc).

Gepubliceerd op: 15/08/2017