Website: http://www.opfris-rijles.nl
Adres: Zuidlarenstraat 57 2545VP
Plaats: Den Haag
Telefoon: 085 - 760 04 60

Opfris-Rijles.nl wil cursisten op een leuke en leerzame manier opleiden en bewust laten worden van een verkeersveilig(er) verkeersgedrag om zo nul verkeersdoden te realiseren. Innovatie, betrouwbaarheid en rijplezier voor het léven staan bij onze formule centraal.

Opfris-Rijles.nl
9.5

Pluspunten
De instructeur is geduldig en professioneel. Ik heb 7 jaar niet auto gereden en heb in 2 lessen mijn zelfvertrouwen weer teruggekregen.

Gerrit

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Bassam heeft mij enorm geholpen om weer met rust en zelfvertrouwen de weg op te durven. Hij is geduldig en geeft je alle tijd en ruimte om te werken aan je ontwikkelingspunten. Echt een aanrader!

Ilse
Delft

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
geduldig, goede uitleg veel tips gekregen waar ik ook iets aan had. goed gevoel erover.
3 uur snelweg gereden, meer zelfvertrouwen gekregen
niets
ga zo door
Tilly

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
- Ontspannen sfeer
- Duidelijke instructies
- Er wordt ruimte geboden om zelf alles te ervaren en weer alles in de vingers te krijgen
- Goede tips en tricks
- Afsluiting bij KFC
- Ik moest KFC betalen :p /joke
Dennie
Capelle a/d IJssel

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Na jaren niet gereden te hebben en een aantal keer de website te hebben bekeken toch de knoop doorgehakt om weer lessen te nemen. Bassam geeft heel fijn les. Hij is rustig en geeft goede instructies. Je voelt je echt op je gemak. Op het begin vond ik het autorijden heel spannend maar door zijn manier van lesgeven kreeg ik steeds meer vertrouwen. Echt een aanrader als je met meer zelfvertrouwen de weg op wilt gaan!
Ga zo door!
Maureen

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Rijbewijs 30 jaar geleden behaald en niet meer gereden toen. Twee eerdere pogingen gedaan, 18 jaar en 10 jaar geleden om met name de snelweg op te durven. Niet gelukt. Van Bassam van Opfrisrijles echt leren rijden en van de snelwegangst af. Ben zo dankbaar! Echt een hele prestatie dat het hem gelukt is om het me te leren. Mijn hele omgeving geloofde er niet meer maar is nu overtuigd!
Helemaal geen tips! Ga zo door!
Karlijn

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Autorijden had in geen jaren meer gedaan. Ooit rijles gehad in rustig Drenthe en nooit ervaring opgebouwd en eenmaal in de randstad echt vermeden. Maar t begon wel te irriteren dat ik dat niet meer durfde. Vele malen de site bekeken en de knoop toen door gehakt. Al aan de telefoon was Idris meteen heel relaxed en zei dit gaat goed komen. De eerste les was spannend maar Idris gaf alle vertrouwen en rust. Hij kon mij precies uitleggen waar mijn rij angst vandaan kwam. Ik heb nu vaardigheden geleerd die ik nooit eerder leerde. Een goede ontspannen houding achter het stuur was echt een eye opener. Leren kijken in de spiegels dit was ik ook totaal verleerd. Fijn ook dat je kan lessen in eigen auto want dat was op een gegeven moment juist zo’n stap. Ik weet wel dat ik nu moet blijven rijden om het goed te kunnen. Dankzij Idris durf ik dat weer. Het blijft voor mij altijd enigszins spannend maar weet nu wat ik moet doen en dat geeft vertrouwen. Ik raad het iedereen aan die graag weer wil auto rijden maar niet durft. Het geeft je zoveel vrijheid!

Annemieke

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Goede communicatie. Prettige en rustige uitleg. Goede tips.

Angela
Rijswijk

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Idris heeft duidelijk veel ervaring met mensen die jaren lang niet durfden te rijden. Hij legt uit dat velen met dezelfde angsten/onzekerheden kampen, wat moed gaf. Hij neemt de tijd, geeft handige trucs die je met gewone lessen niet kreeg en geeft nuttige achtergrond informatie.. Ik zit weer zelfverzekerd in de auto.

Emilie

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Rijles pakket voor mijn rijbewijs destijds van mijn ouders als cadeau gekregen maar ik vond autorijden maar niks! Ook geen goede ervaring met mijn instructeur dus heb nooit een positieve ervaring gehad.

Ik keek er eerlijk gezegd best tegenop. Al jaren niet gereden en dan weer in een lesauto. Zowel telefonisch als in de auto ben ik zeer goed geholpen. Wat een geruststelling was dat!

Mijn instructeur heeft alles rustig uitgelegd en duidelijk gemaakt waardoor mijn angst is gecreëerd. We zijn rustig met de bediening begonnen en vervolgens heeft hij de lessen naar mijn niveau aangepast. Soms een wat strengere aanpak maar dat was nodig. Kreeg zelfs huiswerk mee hahaha maarrr het heeft wel geholpen.

Ik zie nu zoveel meer, denk anders tijdens het rijden. Kan beter anticiperen en bijna niks is meer onvoorspelbaar, wat een verademing is dit :)

Ben echt dol blij dat ik dit heb gedaan!! Jullie zijn meer dan een rijschool blijf doorgaan!

Shanti van Elst

Gepubliceerd op: 06/12/2018