Bedrijfsgegevens

Website: https://www.opbergspecialist.nl/
Adres: Mercuriusstraat 1a 4551 LB
Plaats: Sas van Gent
Telefoon: 088-1221550

'Liever geen verkoop dan wél een ontevreden klant!' We roepen het met regelmaat, want de verkoop dient bij OpbergSpecialist te allen tijde hand in hand te gaan met een tevreden klant.

Het is fijn en we zijn er trots op dat onze klanten dit standpunt dan ook doorgaans ruimschoots bevestigen.

Kortom, wij zijn niet enkel groot in opbergen maar ook in persoonlijke service!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Opbergspecialist.nl
totaal score
8.9
Communicatie
8.9
Snelheid/Levertijd
9.1
Nazorg & Garantie
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
964 beoordelingen (12 maanden)
3830 beoordelingen (totaal)
23343 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
67% (643)
29% (283)
3% (25)
1% (7)
1% (8)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
met het artikel ineen te zetten een stuk afgebroken ,dus geen goede kwaliteit
Verbeterpunten
de prijs iets verhogen maar dan goede kwaliteit leveren
Snelheid/Levertijd
linda
zoersel

Gepubliceerd op: 09/12/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Je laat toch niet iemand een kapot rek helemaal uit elkaar halen en retour sturen om vervolgens pas je geld terug te krijgen als dit gelukt is..
Nazorg & Garantie
Antwoord Opbergspecialist.nl
We hebben het probleem zo goed mogelijk voor u opgelost.
Ontzettend jammer dat het wijzigen van deze beoordeling uiteindelijk niet gelukt is, wat overigens niet door u kwam!
Esther

Gepubliceerd op: 26/09/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Persoonlijke benadering
Verbeterpunten
Levering en transport verbeteren. Levering was niet compleet. Om kosten uit te sparen werd de nalevering direct af fabriek naar mijn huis gestuurd, maar had Opbergspecialist minder vat op de bezorgdatum. Dit ging inderdaad mis; de nalevering kwam niet op de afgesproken dag, waardoor ik niet thuis was en deze niet werd afgeleverd. Bij de 3e poging kwamen de spullen wel aan maar bleek dat er hierbij
beschadigingen waren opgetreden. Toen ik dit doorgaf aan de OpbergSpecialist kwam er niet eens antwoord. Slechte service allemaal.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Eric
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 20/04/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle leveringen
Verbeterpunten
Beleefder bij problemen. (Sneller) reageren bij klachten.
Informeren wat de oplossing is.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Klant

Gepubliceerd op: 14/04/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
regereren op de mails betreffende ontbrekende onderdelen
Communicatie
Nazorg & Garantie
Irene
Vaassen

Gepubliceerd op: 30/03/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Beter naar producten kijken voor ze verstuurd worden. 1 van de 2 geld bakjes die ik heb aangekregen zitten serieuze productie fouten in en staat scheef ineen
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Vansonhoven kevin
2480 dessel

Gepubliceerd op: 21/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Geen valse of bedriegende foto’s gebruiken.
K2C
Peer

Gepubliceerd op: 04/02/2019
Aanbeveling: ja


Disclaimer