Bedrijfsgegevens

Website: https://www.opbergspecialist.nl/
Adres: Mercuriusstraat 1a 4551 LB
Plaats: Sas van Gent
Telefoon: 088-1221550

'Liever geen verkoop dan wél een ontevreden klant!' We roepen het met regelmaat, want de verkoop dient bij OpbergSpecialist te allen tijde hand in hand te gaan met een tevreden klant.

Het is fijn en we zijn er trots op dat onze klanten dit standpunt dan ook doorgaans ruimschoots bevestigen.

Kortom, wij zijn niet enkel groot in opbergen maar ook in persoonlijke service!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Opbergspecialist.nl
totaal score
8.9
Communicatie
8.9
Snelheid/Levertijd
9.1
Nazorg & Garantie
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
959 beoordelingen (12 maanden)
3843 beoordelingen (totaal)
23477 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
67% (638)
29% (280)
3% (27)
1% (6)
1% (8)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Geen ik kreeg mijn kist beschadigd , superdure kist onwijs veel over getwijfeld. Knoop doorgehakt en toch besteld, krijg ik een beschadigd Kistje.
Verbeterpunten
als je een beschadig product levert , geef dan ook een passende koeienogen als klant hierom vraagt. Zeker na eerste keer bestellen.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Nissrine
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 29/10/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
None- the stuff i orderd a week ago is still not delivered
Verbeterpunten
 
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Klant

Gepubliceerd op: 24/09/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Prijs kwaliteit. Productkwaliteit is niet wat je verwacht
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Johan
Heel

Gepubliceerd op: 07/08/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Een bestelling geplaatst op 9 juni. Niets geleverd tot op heden (26/6). Bij nabellen (uit eigen initiatief, tot dusver niets van het bedtijd gehoord, zelf niet na schrijven van een slechte review) bleek het pakket op een afhaaladres te liggen, wat totaal niet is opgegeven tijdens plaatsen bestelling.
Bij opbellen is er gezegd dat er zou zijn gemaild op 25/6 , maar dit is mosterd na de maaltijd!

Ik vind dit geen dit bedrijf totaal geen nazorg hebben en- of klantvriendelijkheid. Waarom moet ik als klant nabellen waar mijn bestelde én betaalde spullen zijn?? Bij het aangegeven hiervan wordt wel ingestemd, maar een eventuele korting of tegemoetkoming, daar wil het bedrijf niets van weten! SLECHTE SERVICE!
Verbeterpunten
Cursus klantvriendelijkheid en klantgerichtheid... betere nacontrole op levering van spullen.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Antwoord Opbergspecialist.nl
Wij hebben ons best gedaan om dit zo goed mogelijk op te lossen. Helaas is dat soms toch niet genoeg.
Sanne
Capelle

Gepubliceerd op: 07/07/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen niets geleverd!!
Verbeterpunten
Lever de bestelde spullen of geef geld terug!
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie

23/06/2019

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geautomatiseerde e-mails versturen.
Verbeterpunten
Spoedig antwoorden betekent niet na 2 weken nog niets laten weten.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Antwoord Opbergspecialist.nl
Wij begrijpen helaas nog steeds niet wat u bedoelt?
Wij hebben nooit mail van u ontvangen en er is door u ook nooit telefonisch contact opgenomen met ons.
Op onze pogingen om contact met u te krijgen, heeft u tot op heden ook niet gereageerd?
Mirjam
Breda

Gepubliceerd op: 07/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
heel slechjt product. ik krijg het niet in elkaar gezet. het valt steeds uit elkaar. miskoop en ik vind het erg dat ik het niet eens in elkaar kanzetten.
Communicatie
Nazorg & Garantie
Antwoord Opbergspecialist.nl
Wat vervelend dat het monteren niet goed is gegaan! U kunt het beste contact met ons opnemen via de telefoon of ons emailadres. Op dat moment kunnen wij voor oplossing zorgen
Jenna Waleson
HAARLEM

Gepubliceerd op: 06/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 03/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
het aluminium laarzenrek voor 3 paar laarzen was van uitzonderlijk slechte kwaliteit! Nadat ik de laarzen in het rek plaatste, brak de dwarslegger af bij de verbindingen. Alhoewel het een goedkoop rek betreft, mag dit niet gebeuren.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Frank
Hilversum

Gepubliceerd op: 18/05/2019
Aanbeveling: nee


Disclaimer