Website: www.onsmagazijn.com/nl/
Adres: Frankweg 55 2153PD
Plaats: Nieuw-Vennep

Ons Magazijn

Pluspunten

Inkoopprijs cartridges te hoog, kan ik elders goedkoper inkopen,
Levering duurt soms langer dan 1 tot 2 dagen
En nog steeds een hoop producten van kantoorartikelen waar klanten naar vragen die jullie ook niet is jullie assortiment hebben.

Gepubliceerd op: 05/06/2019

05/06/2019

Pluspunten
goede voorziening bij postagentschap Zeist Vrijheidsplein
snelheid van leveren. Niet de volgende dag, maar nog een extra dag
Antwoord Ons Magazijn
Goedemiddag Jan,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling. We denken graag met u mee om te kijken hoe we onze service kunnen verbeteren!

Ik zie dat u na 17:00u de bestelling heeft geplaatst. Zoals ook op onze website aangegeven, zijn producten vóór 16:00u besteld de volgende werkdag binnen. Gezien uw bestelling na dit tijdstip geplaatst is, is deze pas de volgende werkdag verwerkt en zit er inderdaad een extra dag tussen. Hier kunnen we op dit moment helaas niets aan veranderen.

Omtrent het product vermeld u printerproblemen en slechte afdrukken in kleur. De door u bestelde cartridges betreffen originele patronen van HP. We kunnen eventueel contact opnemen met HP, zodat zij contact met u op kunnen nemen om u verder te helpen met dit probleem. HP kan vanaf afstand met u mee kijken en identificeren of het probleem aan de cartridges ligt of aan de printer zelf. Mochten we u op deze manier verder kunnen helpen, willen we u vragen om dit aan ons te laten weten via klantenservice@onsmagazijn.com ofwel via telefoonnummer 0252-349954.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Team Ons Magazijn
jan
Zeist

Gepubliceerd op: 26/05/2019

Antwoord Ons Magazijn
Goedemiddag,

Hartelijk dank voor de beoordeling. Zou u ons kunnen laten weten wat we kunnen verbeteren?

We horen het graag van u!

Met vriendelijke groeten,

Van den Bedem
Maarssen

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Ondersteuning kleinbedrijf in concurrentie tegen de supermachten. Belangrijk!. MAAR...de verzendprocedure mag in mijn geval wat verbeterd te worden. Aan nazorg wordt een persoonlijke aandacht besteed. Prima.
Communicatie: Zou bericht krijgen bij ontvangst op afhaaladres. Dit is niet gebeurd waardoor ik zelf uiteindelijk
actie moest ondernemen en waardoor er een onnodige vertraging optrad. (bestelling 23-12/ontvangst 31-12).
J. Vogelzang

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Ondersteuning in concurrentie tegen Bol. MAAR...aanpak dient wel geolied/verbeterd worden. Kan de organisatie nog niet aanbevelen.
Communicatie. Zonder berichtgeving staat bestelling op afhaaladres. Men weet niet wie de ontvangstbevestiging moet versturen. Ik heb begrip voor vertraging door de feestdagen maar op 23 dec.. bestellen en zelf op 31 dec. moeten past niet meer in deze tijd.

04/01/2019

Pluspunten

Ik heb een retourzending gedaan, maar heb nog steeds geen bevestiging hiervan ontvangen. Ook heb ik mijn geld nog steeds niet terug gezien op mijn rekening.
Zideris
Bilthoven

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Redelijk snelle terugbetaling nadat besteld item niet leverbaar was gebleken.
Anders dan de naam doet vermoeden heeft Ons Magazijn kennelijk geen magazijn, waardoor (ook) artikelen worden aangeboden die niet (meer) leverbaar zijn.
Simon S.

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
geen idee product was niet leverbaar

Heijo
Nieuwe Pekela

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Goede service om online te kunnen bestellen
Niet even vriendelijk
Levering veel te laat.
De service van ons magazijn is niet voordelig. Het werkt als je echt de volgende dag het kan ophalen. Maar het duurde nu 5 dagen, 3 werkdagen. Dan kan ik toch beter bij bol.com bestellen
Jan-Willem
Capelle ad IJssel