Website: www.onsmagazijn.com/nl/
Adres: Frankweg 55 2153PD
Plaats: Nieuw-Vennep

Ons Magazijn

Pluspunten
De bestelling was niet compleet. Pas ruim na de levering werd hierover een mail gestuurd. In de doos zat een pakbon van een andere klant. Op mijn mail hierover is niet gereageerd.
Op dit moment zal ik Ons Magazijn niet aanbevelen.
Sietze
HARLINGEN

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten

Op 22 februari een boek besteld bij Primera Zeist, Vrijheidsplein, zou de volgende dag bij Primera af te halen of voor een meerprijs de volgende dag bezorgd worden. Gekozen voor bezorging, echter niets ontvangen, dinsdag dan maar naar de winkel, en ook daar niet! Vervolgens gebeld naar het telefoonnummer in Zeist op de opdrachtbon, nummer niet in gebruik, vervolgens 3 x gebeld met een nummer in Nieuw Vennep, verbinding werd direct verbonden. Vrijdag 1 maart belde uiteindelijk Primera, dat het boek alsnog besteld zou worden.... Dinsdagavond 05-03 uiteindelijk geleverd.
R. de Visser
Zeist

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten

Als er besteld is, dan een dag later afzeggen. Doordat het produkt is uitverkocht. Vind ik niet kunnen. Gaf op de site aan dat het er nog was. Slechte ervaring.
Thea.
Renkum