Website: www.onsmagazijn.com/nl/
Adres: Frankweg 55 2153PD
Plaats: Nieuw-Vennep

Ons Magazijn

Pluspunten
steunt lokale winkeliers
Betere service
Antwoord Ons Magazijn
Goedemiddag Anna,

Als eerste bedankt voor uw beoordeling. We horen altijd graag wat we eventueel beter kunnen doen.

Wat jammer om te lezen dat u ons een 2 geeft omtrent de service. Verder lezen we dat u het over troep heeft en dat de boxen van 20watt nog niet in de buurt komen van 5 watt. Wij hebben samen tussen 11-4 & 17-4 veelvuldig contact gehad per mail over het probleem. Dit product betrof uiteindelijk een defect, gezien de speaker best wat volume moet kunnen geven! Vandaar ook dat we u op 17-4 j.l. een retourformulier tezamen met een PostNL sticker hebben doen toekomen. Op deze manier kon de defecte speaker kosteloos naar ons verstuurd worden, waarna er een nieuwe opgestuurd zou worden.

Helaas hebben we na 17-4 geen reactie meer van u mogen ontvangen en hebben we het probleem ook verder niet met u op kunnen lossen. Mocht u het product alsnog ofwel retour willen sturen ofwel omgeruild zien, kunt u altijd contact met ons opnemen en zullen wij opnieuw de PostNL sticker naar u opsturen.

Graag hopen we het alsnog voor u op te kunnen lossen.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Team Ons Magazijn
Anna

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
Ik heb echt geen goed punt voor uw bedrijf over .Als eerste kan uw bezorgdienst het adres niet vinden tenminste dat werd beweerd. Daarna dpd gemaild maar daar konden ze geen pakketnummer vinden .toen gevraagd hoe nu verder ik moest maar contact opnemen met het bedrijf ,daarna geen enkel antwoord meer dus na alle moeite die ik heb gedaan geen pakket u begrijpt hoop ik dat dit geen reclame is
mgr j.koolschijn molenstraat 15 a/b ijzendoorn 4053hd

jaap
ijzendoorn

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Geen, zending nog steeds niet ontvangen na ruim een week
Beloftes nakomen!
Ineke