Website: www.onlyformen.nl
Adres: De Aaldor 13 4191PC
Plaats: Geldermalsen

Only for Men is een one stop-shop voor de moderne man. Alles op het gebied van mode en meer; onder één dak vindt u bij ons de mooiste merken in business, casuals, jeans en schoenen. Daarnaast voert Only for Men tien ijzersterke private brands met elk een eigen gezicht en doelgroep. Ook zorgen we altijd voor vernieuwende accessoires en onverwachte gimmicks en gadgets.

Only for men

Pluspunten
Goede kwaliteit producten!
Snelle service!
Duidelijk per mail wanneer het product op te halen in de winkel of wanneer het word thuis gestuurd.
Bas
Meteren

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
Duidelijke site & prima afhandeling van de bestelling.
Ook prima telefonisch contact en advies

Marco
IJsselstein

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
De winkel in Batavia stad echt een aanrader! Warm welkom met een drankje en niet opdringerige verkopers, echt top!
De webshop en de daarbij horende klantenservice mag echt verbeterd worden! Als een artikel niet op voorraad is, wat heel goed mogelijk is zou het fijn zijn daar een melding van te krijgen, de resterende artikelen die wel op voorraad zijn om daar dan 2 keer voor te moeten bellen om een deel levering voor elkaar te krijgen. Echt zonde.
Ook de mevrouw die ik aan de lijn had via de klantenservice is nou niet echt klantvriendelijk te noemen.

Come on onlyformen! Kom graag bij jullie in de winkel nou de webshop&klantenservice nog verbeteren en dan een dikke 5 sterren beoordeling voor nu 3 sterren.
Antwoord Only for men
Hartelijk bedankt voor je beoordeling en feedback. Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over ons filiaal te Lelystad. Wat vervelend dat je onze klantenservice niet als prettig hebt ervaren, onze welgemeende hiervoor. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Wij zullen je feedback zeker meenemen in ons verbeterproces.
Dronten

Antwoord Only for men
Hartelijk dank voor je beoordeling!
René
Nijmegen

Antwoord Only for men
Bedankt voor je beoordeling!

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
Alles correct geregeld
Antwoord Only for men
Hartelijk dank voor je beoordeling! Het is fijn om te lezen dat alles goed verlopen is.
Rijsbergen

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Prima prijs kwaliteit verhouding, snelle levering en een gemakkelijke website.

Antwoord Only for men
Heel erg bedankt voor je beoordeling, Peter! Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent.
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Mooie collectie
Antwoord Only for men
Dag Diane, bedankt voor je beoordeling! Goed om te vernemen dat ons assortiment in de smaak valt.
Diane
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Goede dienstverlening, fijn personeel!
Snellere levering van online goederen en gratis verzending
Antwoord Only for men
Hartelijk dank voor je beoordeling en verbeterpunt! Fijn dat ons personeel en dienstverlening goed bevallen is. Wij nemen je feedback mee in ons verbeterproces.
CBX Nederland
Geldermalsen

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Snelle en goede service. Producten snel geleverd
Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik pas info te zien over onderhoud, wat de verzending zou kunnen vertragen. Dat had vooraf gemoeten/gekund.
Antwoord Only for men
Bedankt voor je beoordeling en feedback, Ben! Wij begrijpen dat dit vervelend is. We zullen dit meenemen voor eventueel onderhoud in de toekomst.
Ben
Schijndel