Website: http://www.onlinedeurenkopen.nl/
Adres: Bus 3 5446 NB
Plaats: Wanroij

Onlinedeurenkopen

Pluspunten

Geef informatie over beschikbaarheid bestelde producten en verwachte levertijd.
Mark Kemker
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 24/03/2019

Ik heb 27 feb. Slim Serie loopslot en deurgrepen besteld. Nog niet afgeleverd, onbekend wanneer. Krijg hierover ook geen informatie. Beoordeling is dus voorbarig op dit moment.
Pluspunten
Moeten nog leren wat klantenservice is.
Marco
Leende

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Keurige uitleg vooraf gehad in showroom. Daarna hebben we 6 binnendeuren online besteld, we hebben alles keurig vooraf betaald. Daarna blijkt dat 2 deuren pas over 10 weken kunnen worden geleverd. Van de 4 deuren die worden geleverd blijkt 1 deur te zijn beschadigd (afdruk lepel vorkheftruck duidelijk zichtbaar). Ze zijn niet bereid deze terug te nemen "omdat we deze pas na enkele dagen hebben uitgepakt". Klantenservice reageert niet meer op mails voor overleg. We willen ook 1 deur ruilen, maar daar wordt ook moeilijk over gedaan en niet in meegedacht. Waardeloos.

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Geweldige communicatie betrouwbaar en komt zijn afspraken na een aanrader voor mensen die hier willen bestellen.
Geen ik ben 100% tevreden
Michaël
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 19/03/2019

2 binnendeuren
Pluspunten
Prachtige deur in kozijn aangeschaft voor een prima prijs. Duidelijke website, makkelijk te bestellen. Ook fijn dat je aan kunt geven wanneer je het graag wilt ontvangen.
Na bestelling en ontvangst factuur hoor je niks meer tot vlak voor levering. In mijn geval betekende dat dus ruim een week. Er werd beloofd bij bestellen dat het transportbedrijf een dag van te voren een tijdvak door zou geven. Niet dus. Ik ontving de ochtend van levering een mailtje, vlak voordat ik zelf de telefoon wilde pakken om er maar achteraan te bellen. Niet netjes. Een paar uur laten waren ze er al. Leuk dat de levering wordt uitbesteed aan een extern bedrijf, maar dan moet de communicatie verder wel vlekkeloos verlopen. Dat was dus niet zo en dat heb ik als niet netjes ervaren.

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Deur in kozijn
Pluspunten
goede communicatie

martin van bentem
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 27/02/2019

ik heb t nog niet
Pluspunten
Bereidheid om een probleem op te lossen

Van Helden Bouwadvies & Management
Werkendam

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Deuren met toe behoren
Pluspunten
Ga ervan uit de beoordelingsvragen bij een extern bedrijf zijn uitgezet. Helaas zijn de instructies niet helemaal helder.
Kwaliteit wacht ik nog even af dus......
Tip is om een oordeel te vragen als de producten ontvangen zijn en niet als er nog geleverd moet worden. Heel vervelend als er nogmaals om een beoordeling gevraagd wordt nadat ik me heb uitgeschreven. Lijkt op spam en wordt door mij voordat er iets is afgeleverd als zeer negatief ervaren.
Patrick
Wijhe

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Grote keuze in deuren voor een goede prijs.
Bestelling is te volgen in het afleverproces.
Enquete voor kwaliteitsonderzoek pas opsturen als alles geleverd is.
In mijn geval gaf de bezorger niet een dag van te voren maar op de morgen van de bezorgdatum aan hoe laat er bezorgd zou worden.
Chris
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Een binnendeur, compleet met deurkruk.
Pluspunten
Helemaal zoals afgesproken, alles ging goed in één keer.
Eigenlijk niets! Ga zo door!
Michiel
Bilthoven

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Deur gekocht, thuis laten bezorgen